quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar 1 van mijn brede arm
De_kromme pakt jou en je paparmpjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar 1 van mijn brede arm
Nee, HMF is niet zo hyper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef Cara het volgende:
[..]
je vraagt je toch af hoe sommige van die gasten hier in het echt zijn.
razend benieuwd of HMF net zo hyper is en de kromme echt zo autistisch bijv
HMF is waarschijnlijk gewoon een autist met een veel te grote bek op internet. Ik ben echt fucking hyper in het echtquote:
Ik boss die mongol als ie echt op loveland komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De_kromme pakt jou en je paparmpjes.
Precies. Wat biertjes en een bal wil vaak wel genoeg zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijdje lijkt me ook wel lachen. Gewoon met een lekker weertje erbij, paar biertjes erin.
Wordt alleen wel een schoppartij waarschijnlijk. De kroeg is ook altijd goed natuurlijk, zullen vast wat vreemde vogels hier rondlopen; die zijn wat losser met wat drank erin
.
Ik bied al 10 euro.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik boss die mongol als ie echt op loveland komt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
Ben jij die rechter? Tering, dan kan je zo een ekte jood spelen in WOII films.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik met een paar biertjes = HMF+Usain Bolt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik boss die mongol als ie echt op loveland komt
Alsof de mensen hier echt durvenquote:
idd jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Wat is bossen nou weer? Een biertje geven toch
?
Ik ben er zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof de mensen hier echt durven
Ik ben wel voor eigelijk
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Wat is bossen nou weer? Een biertje geven toch
?
Ik ben wel eens op een pokermeet geweestquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor eigelijk
Ik durf 't wel, ik heb alleen geen zin dat De_kromme komt. Dan blijf ik gewoon weg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor eigelijk
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Doen we het hartje zomer in Rotterdam. Moet die kut Ier lange mouwen aan.
nou enquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf 't wel, ik heb alleen geen zin dat De_kromme komt. Dan blijf ik gewoon weg.
Ik ben er sowieso welquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op een pokermeet geweest. Was best geinig, bij Sunchaser/Stefan thuis in Leiden. Zat wel een enkele rasautist tussen, maar het meerendeel was gewoon chille studenten
.
Lijkt me best lachen om te meeten met wat VBL-ers. Als jij er maar bent steven.
En ik een grote jas om al m'n PSV-tattoo's te verbergen zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Jij hebt toch lange haren om dat te doen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ik een grote jas om al m'n PSV-tattoo's te verbergen zeker
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
Stel je niet aan man. Ik doe echt wel relaxt. Behalve als HMF komt dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf 't wel, ik heb alleen geen zin dat De_kromme komt. Dan blijf ik gewoon weg.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt toch lange haren om dat te doen?
Ik vind 't gewoon een mafkees. Dat zou genoeg reden zijn om niet naar zo'n meet te gaan voor mij. Alle andere meets wil ik best eens proberen. We zijn toch van dezelfde leeftijd ongeveer dus 't moet best lachen worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je niet aan man
[..]
Ik ben er sowieso wel
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt toch lange haren om dat te doen?
Hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon een mafkees. Dat zou genoeg reden zijn om niet naar zo'n meet te gaan voor mij. Alle andere meets wil ik best eens proberen. We zijn toch van dezelfde leeftijd ongeveer dus 't moet best lachen worden.
Ja, de meeste lui zijn wel tussen de 18 en 25 hiero he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon een mafkees. Dat zou genoeg reden zijn om niet naar zo'n meet te gaan voor mij. Alle andere meets wil ik best eens proberen. We zijn toch van dezelfde leeftijd ongeveer dus 't moet best lachen worden.
Het is ook een mafkees, niks mis meequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de meeste lui zijn wel tussen de 18 en 25 hiero he?
Je lijkt me echt zo'n klein, irritant adhd-muskietje...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:
Baas. Er is al een meet-topic trouwens.
[..]
HMF is waarschijnlijk gewoon een autist met een veel te grote bek op internet. Ik ben echt fucking hyper in het echt.
waar schaar je jezelf onder, autist of normaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
. Niveau gaat wel omhoog zo op de late avond hier.
Ben het wel met je eens, maar zoals ik al eerder zei.. heb het idee dat iedereen hier wel cool zou zijn irl.. alleen op internet lekker klieren en trollen. Maargoed bij zo'n Izanity en de_krommeh heb je je twijfels dat het echt mongols zijn ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met suikerrandje, wordt ie lekker wild vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als A422 er ook is: "Hoi, mogen wij 17 bier en een kindercola?"
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar zoals ik al eerder zei.. heb het idee dat iedereen hier wel cool zou zijn irl.. alleen op internet lekker klieren en trollen. Maargoed bij zo'n Izanity en de_krommeh heb je je twijfels dat het echt mongols zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |