* geeft knuffel en aai over het bolletje...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik zoek ook mijn bed maar eens op.. Dit gaat hem niet meer worden vanavond..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
* geeft knuffel en aai over het bolletje...
Komt wel goed schatje![]()
Je had vandaag je dag niet![]()
Goedemorgen all.quote:
was je op tijd?quote:
quote:quote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
Nou, volgens mij zit ik straks op een filmavond gewoon in een hoekje op de bank, zonder deken, zonder warme buurvrouwOf erger nog, op een kouwe harde klapstoel!
ja, stuur ik braaf een sms, krijg ik geen reactiequote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, stuur ik braaf een sms, krijg ik geen reactie
Doh, das niet liefquote:Op dinsdag 24 april 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, stuur ik braaf een sms, krijg ik geen reactie
Ik maak het nog wel goed met DJMO.quote:
Ik wil net zeggen, doodse stilte iedereen is opeens keihard aan het werk en wie post er net weer.... Merlijntje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
ik heb ECHT de touristische route vanochtend gehad. Rij de snelweg op: dikke file. TomTom: Snellere route gevonden, Nemen? Ja hoor, leef je uit.:P
Volgens mij heb ik echt elk smal weggetje en elke drempel in zuid-holland gehad, maar ik ben er. Maar of het nu sneller is? Ik heb iig niet in de file gestaan...
Iets met een 4 mijl zeker :p ik ga maar eens bellen :pquote:
toevallig welquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Iets met een 4 mijl zeker :p ik ga maar eens bellen :p
Apekop, ik had je ook een sporttas vanuit Groningen kunnen sturen :p bij mij op t werk verkopen ze alles :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
toevallig wel![]()
ik heb gisteren een sport/weekendtas gehaald, aangezien ik niet in m'n loopkleding richting groningen vertrek. Johan snapte niet waarom ik een sporttas nodig hadEn dat zat ik tegen een vriendin te vertellen die hier nu zit
niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Apekop, ik had je ook een sporttas vanuit Groningen kunnen sturen :p bij mij op t werk verkopen ze alles :p
Let op dequote:Op dinsdag 24 april 2012 07:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
Nou, volgens mij zit ik straks op een filmavond gewoon in een hoekje op de bank, zonder deken, zonder warme buurvrouwOf erger nog, op een kouwe harde klapstoel!
Je mag tussen lapeach en mij in goed?
JK: Maak me gek!
LP: Doen we toch al?
JK: Daarom zeg ik, volgens mij zit ik straks gewoon op een kouwe klapstoel
BE: Graag
BE: Dan leg ik er wel een kussen voor je op (op die kouwe klapstoel)
JK:
BE: Wat jij wil graag op de klapstoel ipv tussen mij en lapeach in. Leg ik erheel lief een kussen op word je voor de 3e keerboos op mij vanavond
JK: Ik wil heul niet graag op een klapstoel..
Dan zit ik nog liever op de grond tegen de bank aan ofzo.. (onder een dekentje)
Dus de conclusie die ik trok was: dat jij omdat jij gek gemaakt werd door ons, je uiteindelijk op die klapstoel zou eindigen, omdat je dus niet meer tussen ons in zou willen zitten i.v.m. gek worden van ons...
Heb k al naar gekeken voor je :p maar kon niks vinden :p we hebben wel veel spul van rucanor maar het zijn of mannen of kindermaatjes :p en dat zijn ook vooral wijde kledingstukken enzeuquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet bij stilgestaantoevallig ook hardloopbroeken/shirts?
ik zoek een lange hardloopbroek maatje xs
(kutmaat)
35/38quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heb k al naar gekeken voor je :p maar kon niks vinden :p we hebben wel veel spul van rucanor maar het zijn of mannen of kindermaatjes :p en dat zijn ook vooral wijde kledingstukken enzeu
Welke schoenmaat heb je, misschien kan ik nog wel sokken voor je vinden :p haha
Okay, en als ik mevrouw de Viva op stuur zal u deze dan met plezier lezen?quote:
ben (nog) niet echt bekend met de viviaquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Okay, en als ik mevrouw de Viva op stuur zal u deze dan met plezier lezen?
Altijd leuk, trekt schoen aan: waarom zit dat ding zo raar. Schoen uit, voelt.. Heee 2 euro :p
Tis hier godzijdank nog gewoon ochtend hoor!quote:
Oh, ik heb het idee dat ik er al 12 uur op heb zitten namelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tis hier godzijdank nog gewoon ochtend hoor!
Aaah :p naja ligt eraan hoe laat je bent begonnen he :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, ik heb het idee dat ik er al 12 uur op heb zitten namelijk.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, doodse stilte iedereen is opeens keihard aan het werk en wie post er net weer.... Merlijntje!
Haha naja meestal vind ik omrijden wel beter dan wachten :p
Heey Rucky! Lekker aan het werk?quote:
Jep even een beschermkap aan het tekenen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heey Rucky! Lekker aan het werk?
Heel belangrijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep even een beschermkap aan het tekenen.
Het is wel duur spul wat er onder staat. Laatst moest ik een umbilical clamp ontwerpen. Als je wilt lachen moet je eens kijken naar de betekenis in google.quote:
Goeie Middagquote:
Ja heerlijk, hier een broodje gezond voor me neusquote:
Ik ook met 2 sate pennen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hier een broodje gezond voor me neus![]()
Eet u smakelijk!!!
Doe de deur eens dicht het tocht hier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 stiekem even naar binnen gluurt..
Smakelijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hier een broodje gezond voor me neus![]()
Eet u smakelijk!!!
Dat gaat goed komenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 stiekem even naar binnen gluurt..
Hoiii!quote:
Sorry, ben ik de kerk geboren ja..quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe de deur eens dicht het tocht hier.
Aantrekkelijk... Maar ik heb net al gegeten, dank je...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen, ook een hapje?
[..]
[..]hoii
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoiii!![]()
[..]
Sorry, ben ik de kerk geboren ja..
Gelukkig had eigenlijk al een beetje spijt dat ik het aanbood, want hij is te jummie om te delenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Aantrekkelijk... Maar ik heb net al gegeten, dank je...
Als ze aan mij vragen of ik in de kerk geboren ben dan zeg ik: nee in de supermarkt, daar gaan de deuren vanzelf dicht.quote:
Ik gun het je van hartequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]gaat het nog goed in je andere werk omgeving?
[..]
Gelukkig had eigenlijk al een beetje spijt dat ik het aanbood, want hij is te jummie om te delen
Volgende keer zal ik aan je denken en een seintje geven van te vorenquote:
Mwoah... ben er niet blij mee iig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]gaat het nog goed in je andere werk omgeving?
Dat is een goeie, die houden we erin, haha!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze aan mij vragen of ik in de kerk geboren ben dan zeg ik: nee in de supermarkt, daar gaan de deuren vanzelf dicht.
Ik zeg net tegen mijn chef dat hij wel moet regelen dat het droog is als ik naar huis moet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef LaPeach het volgende:
Het ziet er naar uit dat hier het noodweer weer gaat los barsten... de lucht is pikzwart![]()
En ik maar denken dat we richting zomer gingen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen mijn chef dat hij wel moet regelen dat het droog is als ik naar huis moet.
Wil je dat het eerder droog is dan sla ik hem wel even.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]had jij niet even gewoon je mond kunnen houden dan
![]()
(het lijkt hier wat over te drijven, maar ben er niet gerust op)
wat moet jij met damessportkleding? bij mijn weten ben jij een vent hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wil je dat het eerder droog is dan sla ik hem wel even.
Ik ben net aan het kijken naar damessport kleding maar daar zitten leuke foto's tussen.
Hij houdt van verkleed partijtjes??quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat moet jij met damessportkleding? bij mijn weten ben jij een vent hoor
Te laat, is hier al natquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
In het weekend heet ik Ruckina hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat moet jij met damessportkleding? bij mijn weten ben jij een vent hoor
Zal ik je even een seksboekje toesturen anders? Heb je nog een bepaalde voorkeur, dan rij ik zo wel even langs de Shell..quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben net aan het kijken naar damessport kleding maar daar zitten leuke foto's tussen.
Nee hoeft niet ik laat graag dingen aan mijn eigen fantasie over.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zal ik je even een seksboekje toesturen anders? Heb je nog een bepaalde voorkeur, dan rij ik zo wel even langs de Shell..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Merlijn het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen deze week ?
De week bij mij ook redelijk, alleen het weekend is beredruk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen bijzondere plannen nog eerlijk gezegd. Alles ligt nog open..
Maandag (Koninginnedag) ga ik jarig zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Merlijn het volgende:
Ga je dan eindelijk volwassen worden ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Maandag (Koninginnedag) ga ik jarig zijn
Neuh, dat staat voorlopig nog niet op de planningquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk volwassen worden ?
Forever youngquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Neuh, dat staat voorlopig nog niet op de planning
WAT ben ik 2 dagen ouder ik dacht 1 dag. Broekiequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Maandag (Koninginnedag) ga ik jarig zijn
blauw voor Rucky en rose voor Ruckina dan hebben ze allebei wat anders krijgen ze weer ruzie.quote:
* Tissue geeftquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:50 schreef DJMO het volgende:
* DJMO stikt half en vraagt een doekje om d'r beeldscherm schoon te maken
U Yelly ?quote:
We hadden een discuccie over het aanschaffen van een trainingspak. Vanmiddag viel bij DJMO het kwartje dat ik voor haar bezig was. Was wel even lachen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb toevallig vanmorgen niet alles teruggelezen, maar ik heb niks gemist dus?
Nog een kwartier en ik ben ook weer thuis.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:03 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga op huis aan nu, spreek jullie later!
En waarom moet hier alles omkiepen als ik net naar huis wilquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zou zeggen..wat let je, maak er wat van!!
Ahhh je moet ook niet zo haastig op gaan staan hequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En waarom moet hier alles omkiepen als ik net naar huis wil
Een zooitje wat ik niet heb veroorzaakt, wat ik niet kan oplossen maar wat wel onder mijn verantwoordelijkheid valt. Iets klopt hier nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahhh je moet ook niet zo haastig op gaan staan he
Groot zooitje??
Waarom heb ik nu het plaatje in mijn hoofd van computerkasten die als dominosteentjes achter elkaar omvallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En waarom moet hier alles omkiepen als ik net naar huis wil
Weet je? Het zou zomaar kunnen, dit spul staat in Texas. Inmiddels gehoord dat er meerdere problemen van hetzelfde type zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu het plaatje in mijn hoofd van computerkasten die als dominosteentjes achter elkaar omvallen.
Tuurlijk.. maar nie meer doen hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef belle1608 het volgende:
avond.
@JK, sorry dan had ik je verkeerd begrepen, hoop dat je me het vergeeft!![]()
pff ff zitten over 5 min. naar dansles
Ik ga weer 3 dagen achterelkaar in de winkel staan dus ik ben zaterdagavond gesloopt. En dan wil ik ook nog naar 2 filmsquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:06 schreef Merlijn het volgende:
Ik zal vanavond er wel weer bijblijven om toezicht te houden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. maar nie meer doen hoor.
Wat een vage avond gisteren..
Lief van je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
De oma van mijn leidinggevende in zondagavond overleden dus ik heb mezelf aangeboden...
Is goed Ruck..quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal vanavond er wel weer bijblijven om toezicht te houden.
[..]
Lief van je.![]()
Cadeautje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
En ik heb een pyama net op de kop getikt, zo tof!! Ik zou willen dat ik er zelf in pas maar helaas gaat dat niet meer met 104/110
Ja moet maar he :p ik kan hem ook in de kast leggen. Mocht ik dan ooit kinderen krijgen dan maar duimen dat het een jongetje wordt.. Is wel lang wachtenquote:
Hahaha, je kon hem gewoon niet laten liggen dus? Eigenlijk zonder aanleiding gekocht?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja moet maar he :p ik kan hem ook in de kast leggen. Mocht ik dan ooit kinderen krijgen dan maar duimen dat het een jongetje wordt.. Is wel lang wachten
Nou ik heb er vorige week ook bij gestaan :p alleen nu was ie afgeprijst. Dus nu mocht hetquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, je kon hem gewoon niet laten liggen dus? Eigenlijk zonder aanleiding gekocht?
Vrouwen en kleding als ze het er goed uit vinden zien dan moeten ze het hebben. Of het nou past of niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, je kon hem gewoon niet laten liggen dus? Eigenlijk zonder aanleiding gekocht?
Sja, maar een kindermaatje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vrouwen en kleding als ze het er goed uit vinden zien dan moeten ze het hebben. Of het nou past of niet.
Hm, ik kan hem niet meer vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is goed Ruck..
haal je gele en rode kaarten maar vast tevoorschijn..
-1quote:
Ach, die kan ik wel hebbenquote:
Ik doe gewoon alsof ik die niet snap. Ben vandaag niet van mijn stuk te krijgen....quote:
Zegt 'ie heel koelbloedig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik die niet snap. Ben vandaag niet van mijn stuk te krijgen....
Ik wil ook wel eens weten wat hij bedoelt. Mijn schaatsen staan al lang in het vet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik die niet snap. Ben vandaag niet van mijn stuk te krijgen....
Give me your best shot.....quote:
*merlijn van sokkel afduwtquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn opzij stapt en DJMO ziet kukelen.quote:
*Merlijn stap opzij zet en dus alsnog van de sokkel afduvelt..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn opzij stapt en DJMO ziet kukelen.
* Rucky DJMO's schoenveters aan elkaar knoopt.quote:
* DJMO merlijn vastgrijpt aan z'n jasje en meetrekt in haar valquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn opzij stapt en DJMO ziet kukelen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*Merlijn stap opzij zet en dus alsnog van de sokkel afduvelt..
Is maar afstapje. Gewoon weer staat.quote:
Als je snel bent zijn de winkels nog openquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef JK1982 het volgende:
Koffietijd!![]()
Sjit, had wat lekkers voor bij de koffie moeten halen..
Geen zin..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Als je snel bent zijn de winkels nog open
Zit jij Merlijn uit te lachen?quote:
En ik kan m online ook niet vindenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, maar een kindermaatje?
Wel jammer dat we nou weer geen foto's hebben natuurlijk!
Je hád hem mee kunnen nemen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een sprits koek voor je
Moet je ons soms wat vertellen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En ik kan m online ook niet vindenAls je geluk hebt komen er hier vanzelf aanfoto's
Nee hoor ik ben niet zwanger, iig zover ik weet niet.. En ik ben ook niet stiekem maar een meter groot :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hád hem mee kunnen nemen..
[..]
Moet je ons soms wat vertellen?
Komt tie nu meequote:
Oh, ok..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet zwanger, iig zover ik weet niet.. En ik ben ook niet stiekem maar een meter groot :p
Net ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Komt tie nu mee
Nou kom ik jou kant niet meer op hoor
Waar is Papabear als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet zwanger, iig zover ik weet niet.. En ik ben ook niet stiekem maar een meter groot :p
We zitten nog steeds in het FHF, moet ik je helpen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet zwanger, iig zover ik weet niet..
Kijk anders even in je achtertuinquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waar is Papabear als je hem nodig hebt
haha nee bedanktquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in het FHF, moet ik je helpen?
Hmm, als hij niet bij jou staat...quote:
Ja nu wil ik de rest van t huis ook zien natuurlijk!!!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waar is Papabear als je hem nodig hebt
Staat in K&W ergens stof te happenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja nu wil ik de rest van t huis ook zien natuurlijk!!!
Get a.... oh, wachtquote:
Die knotwilg ziet er ook wel verdacht uit. dat doet me ergens aan denken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie je wel.. Daar, achter dat struikje..
[ afbeelding ]
Kiekeboequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie je wel.. Daar, achter dat struikje..
[ afbeelding ]
Heel veel blijven oefenenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
![]()
Voorlopig nog maar even blijven oefenen, wat jij Yska?
Ik wil het niet eens weten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die knotwilg ziet er ook wel verdacht uit. dat doet me ergens aan denken.
Jeujjj!quote:
ssst jijquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Staat in K&W ergens stof te happen
[..]
Get a.... oh, wacht
Als je klaar bent, zie ik je wel komenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je klaar bent, zie ik je wel komen
mompeld iets met begrijpend lezen enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal jullie even alleen laten..
Wist niet dat je over Merlijn gedroomd hebt vanmiddag
Probeer ik het niveau niet te verlagen doet iemand anders het wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
mompeld iets met begrijpend lezen enzo
Ja hallo it wasn't mequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Probeer ik het niveau niet te verlagen doet iemand anders het wel.![]()
OK if you can't beat them, join them.![]()
Ok je hebt nog even het voordeel vd twijvel.quote:
Wie had het er nou over om iemand te willen zien komemquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ok je hebt nog even het voordeel vd twijvel.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Staat in K&W ergens stof te happen
[..]
Get a.... oh, wacht
Merlijn en LaPeach, sitting in a tree..quote:
Moet jij nodig zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Merlijn en LaPeach, sitting in a tree..
quote:
JK eet van twee walletjes....quote:
"Trek" .... Jaja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
* JK1982 eet helemaal niks..
Krijg d'r wel trek van trouwens
God, daar hebben we sp... 11 ook!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Trek" .... Jaja.![]()
hee, wat jullie kunnen, kan ik ook![]()
Weet het, kwam weer te laat....quote:
Meisjes van 15 zijn tegenwoordig heel gewillig hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
TT Change : Wel of niet pijpen? waar vrouwen mannen niet willen pijpen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Meisjes van 15 zijn tegenwoordig heel gewillig hoor
Die moet op die leeftijd daar nog helemaal niet aan denkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Meisjes van 15 zijn tegenwoordig heel gewillig hoor
Wacht maar..quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die moet op die leeftijd daar nog helemaal niet aan denken
Mijn idee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die moet op die leeftijd daar nog helemaal niet aan denken
quote:
is leeftijdsverschil erg? Geert is nog vrijquote:
Ik wil hem wel vasthouden als je die knuppels overdwars gaat inbrengen.quote:
Ik hoor het wel na afloopquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 klaarzit voor FC Barcelona tegen Chelsea.. Wie-o-wie gaat er door naar de finale?
Daar gaan we weer..quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik keek naar de topic titel en dacht huh is ie veranderd?? Ik las waar vrouwen mannen willen berijden..
Chelsea to win op 11quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 klaarzit voor FC Barcelona tegen Chelsea.. Wie-o-wie gaat er door naar de finale?
Ik zal jou eens ff berijden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik keek naar de topic titel en dacht huh is ie veranderd?? Ik las waar vrouwen mannen willen berijden..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hi schoonheid!quote:
Bedacht me net dat jij nog een tekening van mij tegoed hadquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef belle1608 het volgende:
de bank & achtertuin van Merlijn!!
zit op tak met JK
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bedacht me net dat jij nog een tekening van mij tegoed had
[ afbeelding ]
Hij is er groot genoeg voor volgens mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]wat lief
* belle1608 slaapt graag met JK, Merlijn en LaPeach op de bank van Merlijn
Dat wordt wel flink dicht op elkaar kruipen, twee aan twee. Vier man wordt wat krapjes...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]wat lief
* belle1608 slaapt graag met JK, Merlijn en LaPeach op de bank van Merlijn
Alsof dat een probleem is/wordtquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat wordt wel flink dicht op elkaar kruipen, twee aan twee. Vier man wordt wat krapjes...
* belle1608 heeft daar geen probleem mee, lekker warmquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat wordt wel flink dicht op elkaar kruipen, twee aan twee. Vier man wordt wat krapjes...
Vast niet....quote:
Crap! Ik moet jou ook nog iets overboeken! Sorryquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
Hm, ik kreeg net een rekening dat ik nog geld aan de stufi terug moet betalen via een incasso bureau.
Kan je de komma 3 plaatsen verschuiven?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Crap! Ik moet jou ook nog iets overboeken! Sorry
Helaas... Daarvan heb ik ook nog een leuk bedrag open staan .... Beetje hoger dan dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je de komma 3 plaatsen verschuiven?
* JK1982 too..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Helaas... Daarvan heb ik ook nog een leuk bedrag open staan .... Beetje hoger dan dat.
Maar het is overgeboekt!
Dat afgezet tegen het feit dat je dringend een nieuwe auto nodig hebt... Hmmm....quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 too..
Die kerel voor de motor wilde trouwens niet hoger gaan dan ¤ 5.500,=
Vind dat eigenlijk nét te weinig om hem voor weg te doen, principekwestie.
Hij had ook zoiets van: 'je loopt al maanden met die motor te leuren..' Maar dat is dus helemaal niet waar..
Hij staat al wel een tijd te koop, maar leuren doe ik niet
Ja, zit wat in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat afgezet tegen het feit dat je dringend een nieuwe auto nodig hebt... Hmmm....
Noem het liever een 'misverstand'quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:21 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 is blij dat de 'ruzie' is uitgepraat met JK![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Noem het liever een 'misverstand'
1-0 voor Barcelona..
Yeahquote:
En rood voor John Terry van Chelsea.. Wordt lastig voor ze nu...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ook goedBen er alsnog erg blij mee!
Goo Barca(wie moet er winnen om door te gaan? (dit is toch een return?))
Ik ook, al is Kensi ook welquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ncis la vinnik altijd wat minder
Mwoah.. zo erg is het nu ook weer niet. Alleen het haalt wel de spanning uit de wedstrijd.quote:
Ah joh, je hebt internet toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef Rucky het volgende:
niets anders dan kut programma's tegenwoordig.![]()
Ik verlang naar het testbeeld , want dat is een stuk beter.
Ik heb julliequote:
Nee, ik vind een tak zo ongemakkelijk.... Maar ze mag best hier op de bank komen hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef belle1608 het volgende:
*Zitten Merlijn & LaPeach samen op een tak?* 't is zo stil
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik vind een tak zo ongemakkelijk.... Maar ze mag best hier op de bank komen hoor...
ik ben weer met die takke krantenellende bezig
Dinsdagquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef LaPeach het volgende:
Ik was ff druknu weer klaar voor de rest van de wedstrijd
![]()
Ahh Merlijntje wat ben je toch lieff![]()
Kom snel een keer bij je op de bank zitten hoor![]()
Slapen?? help me to remind??
Oh hahaha ja sorry zat ff zo in de wedstrijd dat ik een beetje traag van begrip benquote:
Ziet er ook gaaf uit!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg vanmiddag dit onder mijn neus... misschien ook leuk voor een volgende bowling meet??
http://www.bowlingnieuwloosdrecht.nl/
Ziet er gaaf uit met al die lichtjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg vanmiddag dit onder mijn neus... misschien ook leuk voor een volgende bowling meet??
Leuk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
Ik wel in elk gevalquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh hahaha ja sorry zat ff zo in de wedstrijd dat ik een beetje traag van begrip ben![]()
Blijven we allemaal slapen??![]()
Ahh nou in Ridderkerk verdwaal je niet hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wel in elk gevalof ik moet verdwalen in Ridderkerk toevallig
Lieve schat, ik heb twee tomtoms, een live internet verbinding en google maps en TOCH verdwaal ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh nou in Ridderkerk verdwaal je niet hoor
goh herkenbaar. ik weet 500 meter van m'n bestemming nog te verdwalenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb twee tomtoms, een live internet verbinding en google maps en TOCH verdwaal ik
Mannen kunnen beter ook blijven kaartlezen... die luisteren toch nooit naar de vrouw (die in de tomtom zit)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb twee tomtoms, een live internet verbinding en google maps en TOCH verdwaal ik
Ik heb aan gebrek aan beter mijn hd opgestard met betere serie's.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh hahaha ja sorry zat ff zo in de wedstrijd dat ik een beetje traag van begrip ben![]()
Blijven we allemaal slapen??![]()
Staat uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter ook blijven kaartlezen... die luisteren toch nooit naar de vrouw (die in de tomtom zit)
Dan heb je daar dus de clou ... mannen kunnen simpelweg geen 2 (of meer) dingen tegelijkquote:
dit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dan heb je daar dus de clou ... mannen kunnen simpelweg geen 2 (of meer) dingen tegelijk
Daarom. Ik kijk liever op de weg...quote:
heb je niet op je telefoon zitten? (ik niet, heb nog geen smartphone)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 nog steeds eens een navigatiesysteem moet aanschaffen
Ben de laatste tijd een paar keer op onbekende plekken geweest, en dan is het toch wel verrekte handig hoor..
Mannen die een kruispijling met een kompas kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter ook blijven kaartlezen... die luisteren toch nooit naar de vrouw (die in de tomtom zit)
Ik luister liever naar mijn muziek. Ik kan toch zien waar ik heen moet?quote:
Niet dus, anders was je niet verdwaald / was je bang geweest dat je verdwaaldquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik luister liever naar mijn muziek. Ik kan toch zien waar ik heen moet?
Nope.. heb ook een ouderwets ding..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
heb je niet op je telefoon zitten? (ik niet, heb nog geen smartphone)
Tomtom is niet alleen navigatie, maar dat ding toont ook tijd, files, achteruitrijcamera etcquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Niet dus, anders was je niet verdwaald / was je bang geweest dat je verdwaald
Ik had alleen eigenlijk een navigatiesysteem willen hebben die ik desnoods ook op de motor kan gebruiken (waterdicht, shockproof enz), maar die zijn nogal prijzig..quote:
Die 2 weken met een accu doetquote:
Mijn pa heeft een garmin voor de motor & autoquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik had alleen eigenlijk een navigatiesysteem willen hebben die ik desnoods ook op de motor kan gebruiken (waterdicht, shockproof enz), maar die zijn nogal prijzig..
Maarja, dan ben je (voor een nieuwe) zo ¤ 300,= of meer kwijt, terwijl je een eenvoudige Garmin al voor ¤ 100,= hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een garmin voor de motor & auto
[ afbeelding ]
Ja dat is waar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maarja, dan ben je (voor een nieuwe) zo ¤ 300,= of meer kwijt, terwijl je een eenvoudige Garmin al voor ¤ 100,= hebt
Hoe lang nog? 3 minuten? (excl. blessuretijd)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef JK1982 het volgende:
Schot van Messi op de paal...
Ze hebben ook geen mazzel..
* belle1608 leeft met JK meequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Merlijn het volgende:
Thank god dat ik me daar niet druk om hoef te maken
6, dus zal uiteindelijk een minuut of 10 worden..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoe lang nog? 3 minuten? (excl. blessuretijd)
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 leeft met JK mee
Of ging het over de tom tom haha
Dat is nou weer een beetje jammer..quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Daar heeft hij anders sowieso geen moeite mee hoor
*was ook op de luchtmachtdagquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik vind voetbal alleen interessant als ik plaatjes kan schieten...
http://www.flickr.com/photos/theaudiopolice
In de modderquote:
Je kunt wel raden waar ik stond...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep! Bij de stand van stichting hoogvliegers
Dan had je vast wel herkendquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Langs de start/landingsbaan? of stond je ook bij mij
Jep Yska! Wat doet je vriendje dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Luchtmachtdagen Leeuwarden neem k aan... Daar was mijn vriendje aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |