* geeft knuffel en aai over het bolletje...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik zoek ook mijn bed maar eens op.. Dit gaat hem niet meer worden vanavond..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
* geeft knuffel en aai over het bolletje...
Komt wel goed schatje![]()
Je had vandaag je dag niet![]()
Goedemorgen all.quote:
was je op tijd?quote:
quote:quote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
Nou, volgens mij zit ik straks op een filmavond gewoon in een hoekje op de bank, zonder deken, zonder warme buurvrouwOf erger nog, op een kouwe harde klapstoel!
ja, stuur ik braaf een sms, krijg ik geen reactiequote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, stuur ik braaf een sms, krijg ik geen reactie
Doh, das niet liefquote:Op dinsdag 24 april 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, stuur ik braaf een sms, krijg ik geen reactie
Ik maak het nog wel goed met DJMO.quote:
Ik wil net zeggen, doodse stilte iedereen is opeens keihard aan het werk en wie post er net weer.... Merlijntje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
ik heb ECHT de touristische route vanochtend gehad. Rij de snelweg op: dikke file. TomTom: Snellere route gevonden, Nemen? Ja hoor, leef je uit.:P
Volgens mij heb ik echt elk smal weggetje en elke drempel in zuid-holland gehad, maar ik ben er. Maar of het nu sneller is? Ik heb iig niet in de file gestaan...
Iets met een 4 mijl zeker :p ik ga maar eens bellen :pquote:
toevallig welquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Iets met een 4 mijl zeker :p ik ga maar eens bellen :p
Apekop, ik had je ook een sporttas vanuit Groningen kunnen sturen :p bij mij op t werk verkopen ze alles :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
toevallig wel![]()
ik heb gisteren een sport/weekendtas gehaald, aangezien ik niet in m'n loopkleding richting groningen vertrek. Johan snapte niet waarom ik een sporttas nodig hadEn dat zat ik tegen een vriendin te vertellen die hier nu zit
niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Apekop, ik had je ook een sporttas vanuit Groningen kunnen sturen :p bij mij op t werk verkopen ze alles :p
Let op dequote:Op dinsdag 24 april 2012 07:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
Nou, volgens mij zit ik straks op een filmavond gewoon in een hoekje op de bank, zonder deken, zonder warme buurvrouwOf erger nog, op een kouwe harde klapstoel!
Je mag tussen lapeach en mij in goed?
JK: Maak me gek!
LP: Doen we toch al?
JK: Daarom zeg ik, volgens mij zit ik straks gewoon op een kouwe klapstoel
BE: Graag
BE: Dan leg ik er wel een kussen voor je op (op die kouwe klapstoel)
JK:
BE: Wat jij wil graag op de klapstoel ipv tussen mij en lapeach in. Leg ik erheel lief een kussen op word je voor de 3e keerboos op mij vanavond
JK: Ik wil heul niet graag op een klapstoel..
Dan zit ik nog liever op de grond tegen de bank aan ofzo.. (onder een dekentje)
Dus de conclusie die ik trok was: dat jij omdat jij gek gemaakt werd door ons, je uiteindelijk op die klapstoel zou eindigen, omdat je dus niet meer tussen ons in zou willen zitten i.v.m. gek worden van ons...
Heb k al naar gekeken voor je :p maar kon niks vinden :p we hebben wel veel spul van rucanor maar het zijn of mannen of kindermaatjes :p en dat zijn ook vooral wijde kledingstukken enzeuquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet bij stilgestaantoevallig ook hardloopbroeken/shirts?
ik zoek een lange hardloopbroek maatje xs
(kutmaat)
35/38quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heb k al naar gekeken voor je :p maar kon niks vinden :p we hebben wel veel spul van rucanor maar het zijn of mannen of kindermaatjes :p en dat zijn ook vooral wijde kledingstukken enzeu
Welke schoenmaat heb je, misschien kan ik nog wel sokken voor je vinden :p haha
Okay, en als ik mevrouw de Viva op stuur zal u deze dan met plezier lezen?quote:
ben (nog) niet echt bekend met de viviaquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Okay, en als ik mevrouw de Viva op stuur zal u deze dan met plezier lezen?
Altijd leuk, trekt schoen aan: waarom zit dat ding zo raar. Schoen uit, voelt.. Heee 2 euro :p
Tis hier godzijdank nog gewoon ochtend hoor!quote:
Oh, ik heb het idee dat ik er al 12 uur op heb zitten namelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tis hier godzijdank nog gewoon ochtend hoor!
Aaah :p naja ligt eraan hoe laat je bent begonnen he :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, ik heb het idee dat ik er al 12 uur op heb zitten namelijk.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, doodse stilte iedereen is opeens keihard aan het werk en wie post er net weer.... Merlijntje!
Haha naja meestal vind ik omrijden wel beter dan wachten :p
Heey Rucky! Lekker aan het werk?quote:
Jep even een beschermkap aan het tekenen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heey Rucky! Lekker aan het werk?
Heel belangrijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep even een beschermkap aan het tekenen.
Het is wel duur spul wat er onder staat. Laatst moest ik een umbilical clamp ontwerpen. Als je wilt lachen moet je eens kijken naar de betekenis in google.quote:
Goeie Middagquote:
Ja heerlijk, hier een broodje gezond voor me neusquote:
Ik ook met 2 sate pennen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hier een broodje gezond voor me neus![]()
Eet u smakelijk!!!
Doe de deur eens dicht het tocht hier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 stiekem even naar binnen gluurt..
Smakelijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hier een broodje gezond voor me neus![]()
Eet u smakelijk!!!
Dat gaat goed komenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 stiekem even naar binnen gluurt..
Hoiii!quote:
Sorry, ben ik de kerk geboren ja..quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe de deur eens dicht het tocht hier.
Aantrekkelijk... Maar ik heb net al gegeten, dank je...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen, ook een hapje?
[..]
[..]hoii
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoiii!![]()
[..]
Sorry, ben ik de kerk geboren ja..
Gelukkig had eigenlijk al een beetje spijt dat ik het aanbood, want hij is te jummie om te delenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Aantrekkelijk... Maar ik heb net al gegeten, dank je...
Als ze aan mij vragen of ik in de kerk geboren ben dan zeg ik: nee in de supermarkt, daar gaan de deuren vanzelf dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |