hoe dat zo ?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:29 schreef Dastan het volgende:
vriendelijke tt doet mij je vergeven dat ik recht op de op had
ik vind dat als je 75% van de tijd dat de exa open was, een ban hebt, je jezelf geen exa mag noemenquote:
jwzquote:
Ik had toen grootste gedeelte van de tijd een ban.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dat als je 75% van de tijd dat de exa open was, een ban hebt, je jezelf geen exa mag noemen
praat geen chineesquote:
geen idee. ik stond op nr 1 in ieder geval, dus denk maar niet dat je dat plekje kan claimenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
maar had wel erg veel posts, nr 6 ofzo toch
ik was klikood ja, daardoor kan ik nu nog steeds geen reactie van daarvoor meer kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef ThaTim het volgende:
doe maar stoer r_r, ik ben hier degene die lange tijd een ban had
rustig maar anuslikk0rquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee. ik stond op nr 1 in ieder geval, dus denk maar niet dat je dat plekje kan claimen
chinees, chileens, who cares maagdquote:
doet er allemaal niet toe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:32 schreef ThaTim het volgende:
leeell had 1123 posts op 1 dag ofzo, hij wint
niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:32 schreef ThaTim het volgende:
leeell had 1123 posts op 1 dag ofzo, hij wint
terechte klachtquote:
alsof de gemiddelde vrouw aan obesitas lijdtquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
HJ is gewoon op en top vrouw met haar stemmingswisselingen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alsof de gemiddelde vrouw aan obesitas lijdt
deze is wel op 't randjequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alsof de gemiddelde vrouw aan obesitas lijdt
zo rol ik als leeell in de buurt isquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
deze is wel op 't randje
daarom moest ik lachen
precies, jij als aseksuele hermafrodiet komt zo goed wegquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:36 schreef Ezell het volgende:
Alle meisjes worden hier gewoon weggepest.
ik ben dan toch altijd de lulquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
precies, jij als aseksuele hermafrodiet komt zo goed weg
Is maar FOK!.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
alle meisjes kunnen gewoon weinig hebben
mensen op FOK! kunnen je wel een spiegel voorhouden, ik tenminstequote:
in de jp/kb situatie was ik de bad guy hoorquote:
dit, niets wat mij ooit is gezegd deert mijquote:
maar dat was een laffe situatie, 2 naïeve debielenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
in de jp/kb situatie was ik de bad guy hoor
Je brommer is kut.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dit, niets wat mij ooit is gezegd deert mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je brommer is kut.
uploading ezell.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je brommer is kut.
Je PI doet het hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep, ik check altijd haar hoe-voel-jij-je-nu reacties in dat topicquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:39 schreef ThaTim het volgende:
ze zijn wel nog gelukkig samen? of heeft kb nog steeds dezelfde issues
kb in de gaten houdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, ik check altijd haar hoe-voel-jij-je-nu reacties in dat topic
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ik gewoon in gepost, als haar naam langskomt dan kijk ik ff, doe ik met iedereen uit deze scquote:
wat ?quote:
je ben een aansteller.quote:
jij ben te aardig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
had niet verwacht dat ze weg zouden blijven trouwens. dacht: die zijn er over een week wel weer, maar helaas
voor mobiel wel fijner dat ze er niet zijn, anders was je altijd een uur bezig voor deze sc geladen wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:41 schreef Dastan het volgende:
had niet verwacht dat ze weg zouden blijven trouwens. dacht: die zijn er over een week wel weer, maar helaas
door onsquote:
klopt.quote:
absoluut ik ook, maar alles wat ik zeg wordt door hun afgedaan als "trollen", of "stoken" en ze geloven me nooit dat ik iets goed bedoel, heb dat in een lang verhaal aan kb verteld, maar helaasquote:
raar he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:43 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut ik ook, maar alles wat ik zeg wordt door hun afgedaan als "trollen", of "stoken" en ze geloven me nooit dat ik iets goed bedoel, heb dat in een lang verhaal aan kb verteld, maar helaas
JanPiraat, Klinkerbotsing, spytool, SOS, ISLAM , CULTUURSHOCK, HUISELIJK GEWELD, BAANZOEKER.NU
siquote:
Hehequote:
ik ben het met bepaalde dingen ook niet eens, maar je kunt niet alles naar je hand zetten. en erg tactvol was je ook niet, dat moet je toegeven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:43 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut ik ook, maar alles wat ik zeg wordt door hun afgedaan als "trollen", of "stoken" en ze geloven me nooit dat ik iets goed bedoel, heb dat in een lang verhaal aan kb verteld, maar helaas
JanPiraat, Klinkerbotsing, spytool, SOS, ISLAM , CULTUURSHOCK, HUISELIJK GEWELD, BAANZOEKER.NU
preciesquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
raar dat ze zeggen dat je een stoker bent leeell, nooit wat van gemerkt
tact is de kanker in de wereld, mensen moeten de waarheid gewoon onder ogen zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik ben het met bepaalde dingen ook niet eens, maar je kunt niet alles naar je hand zetten. en erg tactvol was je ook niet, dat moet je toegeven.
Ach, tactvolquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik ben het met bepaalde dingen ook niet eens, maar je kunt niet alles naar je hand zetten. en erg tactvol was je ook niet, dat moet je toegeven.
zelfkennis, respectquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik moet zeggen dat ik ook niet echt de meest tactvolle figuur op deze planeet ben
ach, dat had ik eerst ook heel sterk. maar ben wat toleranter geworden, dat is helemaal niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef leeell het volgende:
[..]
tact is de kanker in de wereld, mensen moeten de waarheid gewoon onder ogen zien.
Je kan en doen zeggen wat je wilt, maar daar hebben mensen niets aan als ze er niet voor open staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef leeell het volgende:
[..]
tact is de kanker in de wereld, mensen moeten de waarheid gewoon onder ogen zien.
je wordt soft broederquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach, dat had ik eerst ook heel sterk. maar ben wat toleranter geworden, dat is helemaal niet verkeerd
ja godverdomme te filosofisch dit, het is verdomme nachtquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan en doen zeggen wat je wilt, maar daar hebben mensen niets aan als ze er niet voor open staan.
dus ik zit verkeerd als mensen daar niet voor open staan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan en doen zeggen wat je wilt, maar daar hebben mensen niets aan als ze er niet voor open staan.
ze moet gewoon een keertje flink neukenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja godverdomme te filosofisch dit, het is verdomme nacht
ja, zeg, iedereen op de middelbare school vond me altijd een ruwe, onbeschofte, asociale zak. is toch ook niet leukquote:
superleukquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, zeg, iedereen op de middelbare school vond me altijd een ruwe, onbeschofte, asociale zak. is toch ook niet leuk
wie ?quote:
geen last van, omdat ik mezelf ontzettend goed anders kan voordoen en zo kan meedraaienquote:
daarom ging je een studie doen met 5 andere personenquote:
boer harms?quote:
Ik zeg niet dat je verkeerd zit. Van mij mag je doen wat je wilt. Maar op een gegeven moment merk je toch wel dat het 'afgelopen' is met dat gedrag. Het heeft toch geen nut, want ze luisteren niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
[..]
dus ik zit verkeerd als mensen daar niet voor open staan?
voor wie zou jij kiezen ?
41 anderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
daarom ging je een studie doen met 5 andere personen
makes sense
als ik mocht stemmen op 2 partijen, zou partij-Ezell mn stem krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je verkeerd zit. Van mij mag je doen wat je wilt. Maar op een gegeven moment merk je toch wel dat het 'afgelopen' is met dat gedrag. Het heeft toch geen nut, want ze luisteren niet.
dan ben jij net zo soft hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef leeell het volgende:
[..]
geen last van, omdat ik mezelf ontzettend goed anders kan voordoen en zo kan meedraaien
dus wat zeg je concreet ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je verkeerd zit. Van mij mag je doen wat je wilt. Maar op een gegeven moment merk je toch wel dat het 'afgelopen' is met dat gedrag. Het heeft toch geen nut, want ze luisteren niet.
misleiden is juist hardcorequote:
dat kan niet, of je ben het met haar eens dan je niks kan doen, of met mij dan je juist uitwegen moet zoeken en niet afwachtenquote:
mwah, dat hangt toch echt van jezelf afquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
jup, bovendien werkt dat sociaal gezien denk ik gunstiger dan een massale studie
ja, natuurlijk, maar het kan wel helpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
mwah, dat hangt toch echt van jezelf af
maar jij ben erg verlegen en netjes, dan past niet echt bij de huidige generatiesquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, maar het kan wel helpen
dat allichtquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, maar het kan wel helpen
hoe bedoel je/quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:56 schreef leeell het volgende:
[..]
maar jij ben erg verlegen en netjes, dan past niet echt bij de huidige generaties
wat ik zegquote:
O zo... Had even een andere vraag in mijn gedachten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef leeell het volgende:
[..]
dat kan niet, of je ben het met haar eens dan je niks kan doen, of met mij dan je juist uitwegen moet zoeken en niet afwachten
Nee, u spreekt met mijn spook.quote:
mensen van nu, (in mijn omgeving) zijn compleet anders dan jouquote:
oké, kan wel. ik zit wel met gelijkgestemden in m;n omgeving heb ik het ideequote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen van nu, (in mijn omgeving) zijn compleet anders dan jou
Genot zeg, met zoveel Hansi's eten en drinken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:00 schreef leeell het volgende:
Vreten en zuipen met je Opleiding
[ afbeelding ]
armoedig internet danquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:17 schreef Dastan het volgende:
hele pagina loopt vast door die grote afbeelding gr_rrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ookquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef Ezell het volgende:
Ik ga maar eens een beginnetje aan mijn opdracht maken. Guten Nacht.![]()
timide houding, hoe passendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
NEEERDquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of gewoon aandachtig luisteren naar wat er wordt verteld.![]()
GROETJES!
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:48 schreef Ezell het volgende:
Een werkplan maken, een verslagje schrijven, een wat groter verslag schrijven en een onderwerp verzinnen. Ja ja, mooi op tijd.
quote:
Wat voor wedstrijd en link?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef leeell het volgende:
Dastan, zaterdag is er een sportmeet in leiden (steven, patje enzo)
we gaan naar een wedstrijd om zon gozer te supporten,
je kan ook komen, daarna bij mij eten en chillen ofzo,
tis wel wat vroeg
2 regionale clubs, kampioenswedstrijdquote:
Haha.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef leeell het volgende:
[..]
2 regionale clubs, kampioenswedstrijd
Ajacied422 kan zaterdag kampioen worden- Op naar Velocitas -Danaiden
dan zou ik moeten lollerlachenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef Dastan het volgende:
straks worden we opgepakt en zitten we tijdens koninginnenacht achter tralies
nee johquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef Dastan het volgende:
straks worden we opgepakt en zitten we tijdens koninginnenacht achter tralies
quote:
Tweetaktquote:
dik geluid, die agent is wel een beunhaas, je had zeker geen zuiger meer over, jezus wat een toerenbeukerquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Tweetakt
Heb ook nog een filmpje van mijn brommer op YouTube staan, bij de politie.
Ja geluid was machtig en een machtige politiemagneet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef leeell het volgende:
[..]
dik geluid, die agent is wel een beunhaas, je had zeker geen zuiger meer over, jezus wat een toerenbeuker
wiewatwaarquote:
quote:
hier ookquote:Op woensdag 25 april 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
Heb sterk de neiging om het werk uit te stellen tot morgenochtend.
Impliceren dat ik op schooldagen voor vijf uur thuis ben.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
na 17.00 uur überhaupt nog wat doen aan je studie etc.
dan doe je het des ochtendsquote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik op schooldagen voor vijf uur thuis ben.
je mist watquote:Op woensdag 25 april 2012 00:19 schreef Dastan het volgende:
maakt niet uit, ik heb ondervonden dat snoep onder adolescenten vrij normaal is.
rechtvaardigt niet dat je erover spreekt, uiteraard, laat staan opscheppen of er op een liefdevolle manier over schrijven
wat gênant ditquote:Op woensdag 25 april 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
je mist wat
Kinder chocola
Autodrop
Katja Biggetjes enzo
geheel niet, ik ken geen schaamte.quote:
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:21 schreef Dastan het volgende:
ezell ook niet, met haar walgelijke verhalen, over hoe ze zichzelf volpropt, met zoetigheden, luxe goederen, zelfs in het openbaar, op het treinstation, ik geef daar een beetje van over
even saven diesenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:22 schreef Dastan het volgende:
ik walg helemaal niet van alles, penetratie, daarvan wel
dat is een deugd.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat mag, hoor, ik schaam mij niet voor mijn mening
dat klinkt niet bepaald aangenaam, alhoewel ik wel om het zompige geluid kan lachen, denk ik, maar lachen is misschien niet de goede reactie, en het neemt niet weg, dat je kamer nu ruikt naar een ordinaire hoerenkastquote:Op woensdag 25 april 2012 00:24 schreef leeell het volgende:
net nog iemand gepenetreerd, ditmaal ging het gepaard met een ietwat zompig geluid, ook hangt er nu een onmiskenbare weeïge lucht in mijn kamer
mijn minderjarige vriendin ruikt heul niet naar een uitgewoond hoertje, ze ruikt nog vers ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat klinkt niet bepaald aangenaam, alhoewel ik wel om het zompige geluid kan lachen, denk ik, maar lachen is misschien niet de goede reactie, en het neemt niet weg, dat je kamer nu ruikt naar een ordinaire hoerenkast
die trok ik inderdaad, goede voorspellingquote:Op woensdag 25 april 2012 00:24 schreef leeell het volgende:
in RL trekt dastan nu zijn onmiskenbare "Dastans afkeurende blik"
de geur van seks, beschimmelde verboden vruchten, zo zie ik hetquote:Op woensdag 25 april 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn minderjarige vriendin ruikt heul niet naar een uitgewoond hoertje, ze ruikt nog vers ja.
seks zou verboden moeten zijn ?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
de geur van seks, beschimmelde verboden vruchten, zo zie ik het
nee, hoor, geenszins, maar je moet toegeven, dat het wel een vieze bezigheid is, als je erover nadenktquote:
absoluut.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, hoor, geenszins, maar je moet toegeven, dat het wel een vieze bezigheid is, als je erover nadenkt
ik neem toch wel aan dat je zulke bezigheden doet om de dag ong.quote:
maar hoe uit je dat dan (of hoe zou je dat willen uiten)quote:
wordt wel wat persoonlijk, nu, maar ik vind tongzoenen al seks, dus seks is in mijn ogen mogelijk, in veel verschillende vormen, seks behoeft geen penetratie, vind ikquote:Op woensdag 25 april 2012 00:32 schreef leeell het volgende:
[..]
maar hoe uit je dat dan (of hoe zou je dat willen uiten)
Nou ja...quote:Op woensdag 25 april 2012 00:32 schreef leeell het volgende:
tevens heb ik mn moeder wakker gemaakt met mn gelach over deze kwesties
ik kon het trouwens niet over mn hart krijgen jou te betrekken, vreemd.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja...![]()
Dit gesprek heeft trouwens wel iets weg van "tmi".
volgens ezellfap.jpg niet hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 00:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
jij bent ook een gozer volgens je plaatje
geintje poesquote:
jij zuipt en rookt echt je hele stufi weg hequote:
spaar je serieus wel nog wat?quote:
sparen?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
spaar je serieus wel nog wat?
of hou je niks over
ja je had wat tochquote:Op woensdag 25 april 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
sparen?nee, maar ik ga weer hard werken en niet op vakantie
Dan is je zomervakantie ook weer helemaal weg.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
sparen?nee, maar ik ga weer hard werken en niet op vakantie
anders heb ik toch niets te doenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan is je zomervakantie ook weer helemaal weg.
hmm precies ja, en je hoeft geen 40 uur in de week te maken toch.quote:
zo is dat, gewoon rustig wat werken hier en daar,quote:Op woensdag 25 april 2012 00:47 schreef leeell het volgende:
[..]
hmm precies ja, en je hoeft geen 40 uur in de week te maken toch.
wat doe je dan? ik bedoel, een paar vrije dagen zijn leuk, maar het gaat echt snel vervelenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
Ik ga aankomende zomervakantie juist weinig tot niet werken. Gewoon echt zomervakantie.
Nah, valt wel mee. In de zomervakantie ga ik veel met vrienden aanspreken. Verder ga ik ook nog twee weken het land uit, proberen praktijkervaring op te doen voor m'n studie en nog wat dingen doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat doe je dan? ik bedoel, een paar vrije dagen zijn leuk, maar het gaat echt snel vervelen
Oké, ik weet niet hoelang je zomervakantie duurt.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. In de zomervakantie ga ik veel met vrienden aanspreken. Verder ga ik ook nog twee weken het land uit, proberen praktijkervaring op te doen voor m'n studie en nog wat dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |