voor de 3de keer; jaquote:
omdatquote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je ook voor de 3de x deze vraag beantwoorden: waarom?
040 is de hele regio Eindhoven, niet alleen Eindhoven zelf. Eindhoven CS valt best mee. Moet je eens naar 013 gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dieptriest CS hebben jullie. Moest het effe kwijt.
Ohquote:Op maandag 23 april 2012 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat
- Dastan
- Camel
- Arabische taal
Grapjas.quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohhet zit in de OP zelf
ik dacht dat het standaard in alle topics was
wat heb jij gerookt ?quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohhet zit in de OP zelf
ik dacht dat het standaard in alle topics was
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examens hebben is voor losers.
Heb ik op dit moment niet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examens hebben is voor losers.
Doet niets af aan het feit dat je een loser bent.quote:
Had je dat erbij moeten vermelden. Nu is het te laat, dus ben ik tot over 3 weken geen loser.quote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je een loser bent.
snappppquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je een loser bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sinds kort.quote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
Sinds wanneer is Etsu een Groningenliefhebber?
Tilburgquote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
Sinds wanneer is Etsu een Groningenliefhebber?
Wezen stappen in Groningen, was geweldig.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
trouwens rèné, gaat weer niet soepel hè, exa
/carequote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
trouwens rèné, gaat weer niet soepel hè, exa
Heus wel. Groningen he <3quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Etsu het volgende:
Renesite niet blij dat ik de stad kom terroriseren?
FB is dicht aldaarquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
/care
Althans: heb er niets te zoeken. Breng feedback aan.
Ik heb andere dingen te doen. Exa is beyond my time.quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
FB is dicht aldaar
en waarom /care jij niet, beetje collegiaal tochhhh
Nope. Quit. Privaatrecht zuigt apenballetjes en zo niet mijn ding. Arbeidsrecht en sociale zekerheidsrechtquote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht trouwens, jij ook rechten toch?
Studiegenootjes dit dat.
Rechten haten.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope. Quit. Privaatrecht zuigt apenballetjes en zo niet mijn ding. Arbeidsrecht en sociale zekerheidsrecht. Maar voor de rest
drukke jongen, was je nog naar john carter gegaan dan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb andere dingen te doen. Exa is beyond my time.
daarover heb je me al geDMt pop!quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
drukke jongen, was je nog naar john carter gegaan dan?
Heb sociaal recht afgerond en de MBO versie ook reeds doorlopen. Dus mag de arbeidsmarkt op. Maar de arbeidsmarkt is haat.quote:
Hoe weet jij nou weer of hij jouw groepsleider wordt?quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
Overigens kom ik vlakbij yosander (diegenen die hem niet kennen:![]()
![]()
) te wonen.
En hij is mijn groepsleider met de KEI-week.
godver, wordt oudquote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarover heb je me al geDMt pop!
[..]
Heb sociaal recht afgerond en de MBO versie ook reeds doorlopen. Dus mag de arbeidsmarkt op. Maar de arbeidsmarkt is haat.
El strato? Korreweg of zo?quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
Overigens kom ik vlakbij yosander (diegenen die hem niet kennen:![]()
![]()
) te wonen.
En hij is mijn groepsleider met de KEI-week.
Hij is KEI-leider en ik kan van groep switchen (zei hij), dus ik zorg er persoonlijk voor dat ik in zijn groep kom.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer of hij jouw groepsleider wordt?
Je komt in een groepje met mensen die in dezelfde werkgroep zitten als het goed is, lijkt me belangijker om die te leren kennen dan een week lang de anus van Sander schoon te likken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is KEI-leider en ik kan van groep switchen (zei hij), dus ik zorg er persoonlijk voor dat ik in zijn groep kom.
As zaterdag bezichtiging. Studio aan de Grote Markt.quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar ga jij jezelf huisvesten jongeman?
ik moest lachenquote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je komt in een groepje met mensen die in dezelfde werkgroep zitten als het goed is, lijkt me belangijker om die te leren kennen dan een week lang de anus van Sander schoon te likken.
Dude...quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
As zaterdag bezichtiging. Studio aan de Grote Markt.
Als het goed is, ja, maar hoeft niet. En Sander is een goeie gast en achteraf is er nog een kamp met de mensen van je studie, dus ik zie het probleem niet. En niets mis met anussen likken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je komt in een groepje met mensen die in dezelfde werkgroep zitten als het goed is, lijkt me belangijker om die te leren kennen dan een week lang de anus van Sander schoon te likken.
Ben geen hipster. Ben kansloos want geen baan. Moet ff voor 1 juli iets vinden...quote:
pizza's bezorgen een optie ?quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben geen hipster. Ben kansloos want geen baan. Moet ff voor 1 juli iets vinden...
vistent allichtquote:
een waardig bestaan.quote:
yesquote:
Die goede oude tijdquote:
absoluut, volspuiten met witte godensappenquote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef Dastan het volgende:
eet genoeg vezels en berijd ezells ja toch of nie dan
Haha niet eens. Contacten jwz.quote:
Liever iets anders :$quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben jij diegene die keikindjes WCs laat likken?
Ezellquote:
tot ze hinnikt van plezierquote:Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut, volspuiten met witte godensappen
altijd alquote:
onnodig, heb ze liever tegenstribbelend, terwijl ze kermen van de pijnquote:
Staat nog steeds in de schuur stil te staanquote:
godverdommequote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor een balade. Ja, een balade.
zonde, zondequote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Staat nog steeds in de schuur stil te staan. Maar wellicht dat iemand 'm binnenkort wil overkopen en opknappen
doe jij aan rollenspel op z'n tijd, nu we het er toch over hebben?quote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef leeell het volgende:
[..]
onnodig, heb ze liever tegenstribbelend, terwijl ze kermen van de pijn
vooralsnog niet nee, maar het is ook niet zo dat ik het uitsluitquote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
doe jij aan rollenspel op z'n tijd, nu we het er toch over hebben?
Genooooooootttt! Breng de ananassen maar naar de tafel.quote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor een balade. Ja, een balade.
Haha, ik eet die dingen nauwelijks nog moet ik bekennen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
[..]
O god, o god. Dat was ik helemaal vergeten.
Ja, maar 't is niet andersquote:
Hihiii :$quote:
pfffftquote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef leeell het volgende:
en jij met je pielemuis ?
doe jij wel eens alsof hij een aanvaardbare grootte heeft ?
[tk] Tomos AT50quote:Op maandag 23 april 2012 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, ik eet die dingen nauwelijks nog moet ik bekennen.
[..]
Ja, maar 't is niet anders. Tuf jij nog op iets rond dan?
[..]
Hihiii :$
goede benaming, gebruik ik ook dikwijlsquote:
Kwijlquote:
nopequote:Op maandag 23 april 2012 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Kwijl![]()
![]()
Maar dat schatje is niet echt te slijten?
Hetzelfde hier. Best bijzonder aangezien mijn eetpatroon helemaal naar de knoppe is. Wordt ook steeds ongezonder.quote:Op maandag 23 april 2012 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, ik eet die dingen nauwelijks nog moet ik bekennen.
Onwetende mensenquote:
Sinds je student bentquote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Best bijzonder aangezien mijn eetpatroon helemaal naar de knoppe is. Wordt ook steeds ongezonder.
Ja. Komt doordat ik tegenwoordig vaak hele dagen weg van huis ben. Dus ja, ook gemiddeld twee dagen per week alleen maar brood eten.quote:Op maandag 23 april 2012 23:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Sinds je student bent? Valt mij nog reuze mee gelukkig
.
heb je nesteldrang ofzo, maagdquote:Op maandag 23 april 2012 23:14 schreef Etsu het volgende:
Sowieso dat ik Sander vol ga proppen met ongezonde dingen als die bij mij eet.
SSSSSSSSST.quote:Op maandag 23 april 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joh, het is maar een grapje. Etsu kan niet koken. Hij kan alleen een stuk brie afsnijden.
ik ben niet in staat om boos te worden.quote:
Die studio in het centrum zit op loopafstand van mijn faculteit en ligt op de route naar mijn huisquote:Op maandag 23 april 2012 23:14 schreef Etsu het volgende:
Sowieso dat ik Sander vol ga proppen met ongezonde dingen als die bij mij eet.
Dus je komt iedere dag even langs?quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Die studio in het centrum zit op loopafstand van mijn faculteit en ligt op de route naar mijn huis
Ook niet als iemand jouw geliefde brommer een schop geeft?quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben niet in staat om boos te worden.
dan vermoord ik je waarschijnlijk. nojokequote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook niet als iemand jouw geliefde brommer een schop geeft?
quote:Op maandag 23 april 2012 23:18 schreef leeell het volgende:
[..]
dan vermoord ik je waarschijnlijk. nojoke
Mits ik tijd heb en jij thuis bent.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 23:18 schreef leeell het volgende:
[..]
dan vermoord ik je waarschijnlijk. nojoke
Voor mij maak je altijd wel tijd toch?quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Mits ik tijd heb en jij thuis bent.
Ligt eraan, heb 't wel druk vaakquote:
Sowieso dat we veel pilsjes achterover gaan slaan toch?quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef leeell het volgende:
ik ben echt ontzettend neurotisch over mn brommer,
ik parkeer hem nergens waar ik hem niet continu kan zien
bij de mac stoppen we wel eens, ga ik buiten ernaast zitten en iemand anders eten laten halen
bij de albert heijn zet ik hem voor het raam, zodat ik vanaf de rij bij de kassa hem zien staan.
op school zet ik hem naast de bewaker, onder de luifel, bij de camera's
als ik met iemand praat ga ik tussen hem en de brommer staan, als ik sta te wachten zet ik mn brommer tegen de muur en ga ik er voor staan
etc
quote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef leeell het volgende:
ik ben echt ontzettend neurotisch over mn brommer,
ik parkeer hem nergens waar ik hem niet continu kan zien
bij de mac stoppen we wel eens, ga ik buiten ernaast zitten en iemand anders eten laten halen
bij de albert heijn zet ik hem voor het raam, zodat ik vanaf de rij bij de kassa hem zien staan.
op school zet ik hem naast de bewaker, onder de luifel, bij de camera's
als ik met iemand praat ga ik tussen hem en de brommer staan, als ik sta te wachten zet ik mn brommer tegen de muur en ga ik er voor staan
etc
Kamelenman.quote:
Dat maakt niet uit. Kamelenman klinkt leuker. Lekker in Egypte blonde meisjes proberen te kopen. Ge-not.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Kamelenman klinkt leuker. Lekker in Egypte blonde jongens proberen te kopen. Ge-not.
Sowieso, supermooiquote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso dat we veel pilsjes achterover gaan slaan toch?![]()
Wie had dat gedacht, met yosander in een stad wonen.
Balade bedoel je zeker.quote:Op maandag 23 april 2012 23:28 schreef Ezell het volgende:
Waar is R_R?! Ik had van hem die ballade verwacht.
nostalgie jaquote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
Een wat meer passende lied voor Memory Lane:
(vanaf 1:40)
zegt me nietsquote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
Kneiters, wat vals gezongen eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef Ezell het volgende:
je heb wat gemist !quote:
Sesamstraat, Villa Achterwerk, Klokhuis, Jeugdjournaal en dan naar bed.quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik keek alleen naar villa achterwerk in mijn jeugd
treurigquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef Dastan het volgende:
nee ik zeg toch dat ik alleen villa achterwerk bekeek
kortzichtig, om het zo buiten de tijdsgeest toen om zo te beoordelen mijn waardequote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou, niets gemist als ik zo die video's zie.
nostalgie leidt je beoordeling anders ook volledig de tuin om m'n bestequote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
kortzichtig, om het zo buiten de tijdsgeest toen om zo te beoordelen mijn waarde
klopt, dat draait nostalgie om,quote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
nostalgie leidt je beoordeling anders ook volledig de tuin om
dat is ook mijn grootste struikelblok om voor d66 te kiezenquote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Dastan het volgende:
Ach, is wel tactisch. SP is mij te extreem, Groenlinks is te klein, D'66 heeft een walgelijke partijleider.
Vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Samsom anders ook vrij walgelijk.
Ja, dan ben je al mooi te laat. Inmening van Europa is er al en dat ga je niet gemakkelijk terug kunnen draaien.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste struikelblok om voor d66 te kiezen
en ik ben tegen inmenging van europa
hou het gewoon als handelsunie ipv een verkapte rechterlijke macht
Ja, ik ook heel erg. Maar goed, is zogoed als onmogelijk om een partij te kiezen waar je helemaal achter staat.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste struikelblok om voor d66 te kiezen
en ik ben tegen inmenging van europa
hou het gewoon als handelsunie ipv een verkapte rechterlijke macht
maar :quote:
ja kan ik niet aan doenquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dan ben je al mooi te laat. Inmening van Europa is er al en dat ga je niet gemakkelijk terug kunnen draaien.
Geeft niets honnepon, ik blijf evenveel van je houden zoals ik altijd al deed.quote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef Ezell het volgende:
Blegh, de verkiezingen komen eraan. Mag ik weer zo leuk aanhoren waarom de PVV zó geweldig is. Verschrikkelijk.![]()
Sorry Etsoepetsoe.
wat is daar mis meequote:
Klopt.quote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je nu nog op de PVV gaat stemmen heb je oprecht geen verstand.
Gewoon onzinnig. Het ene punt waar ze zich erg voor inzetten is dan wel terecht, maar ik kan zo'n partij die helemaal gericht is op een klein aantal zaken niet serieus nemen.quote:
Dat heb ik dus met de PvdD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon onzinnig. Het ene punt waar ze zich erg voor inzetten is dan wel terecht, maar ik kan zo'n partij die helemaal gericht is op een klein aantal punten niet serieus nemen.
beter een one-issue partij die doen wat ze zeggen en transparant zijn ipv een paar zakkenvullende bobo's die links lullen en rechts vullenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon onzinnig. Het ene punt waar ze zich erg voor inzetten is dan wel terecht, maar ik kan zo'n partij die helemaal gericht is op een klein aantal punten niet serieus nemen.
Zelfde verhaal inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de PvdD.
ik ben voor het beeindigen van levens van zwaar gehandicaptenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
Laten we een FOK!partij oprichten.
Met leeell als partijleider.
Ik ken best veel mensen die enkel op de PVV stemmen vanwege één uitspraak die ze hebben gedaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je nu nog op de PVV gaat stemmen heb je oprecht geen verstand.
Mijn stem heb je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben voor het beeindigen van levens van zwaar gehandicapten
bezuinigen
europa mag geen macht hebben over nederlandse wetten
etcetera
tevens geen ontwikkelingshulp naar landen waar krijgsheren het toch onderscheppenquote:
Mijn stem telt hierbij voor 2.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens geen ontwikkelingshulp naar landen waar krijgsheren het toch onderscheppen
Europa geen macht over Nederlandse wetten. Lollers. Dan moet je dus de EU verlaten en dat gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben voor het beeindigen van levens van zwaar gehandicapten
bezuinigen
europa mag geen macht hebben over nederlandse wetten
etcetera
dan mag ie zijn spaarpot wel eens gaan spekkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik zal de anderen aanmoedigen om op jou te stemmen, leeell.
brommer verkopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
dan mag ie zijn spaarpot wel eens gaan spekken
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Dastan het volgende:
die standpunten deel ik allemaal en volgens kieswijzer of stemwijzer of kieskompas of wat dan ook kom ik toch echt met afstand bij de pvda uit
gewoon met duitsland en de Scandinavische landen een nieuw handelsunie starten, die zuid en oost europese landen zullen me jeukenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Europa geen macht over Nederlandse wetten. Lollers. Dan moet je dus de EU verlaten en dat gaat 'm niet worden.
Europees recht gaat voor op nationaal recht.
ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef Ezell het volgende:
Vorige keer heb ik de verkiezingsuitslag tot een uur of 2 uur 's nachts gevolgd. De uitslag werd toen pas om 4 uur bekendgemaakt. Ik ga dit keer niet slapen totdat ik de uitslag weet. Ik wil er niks van missen.
ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef Ezell het volgende:
Vorige keer heb ik de verkiezingsuitslag tot een uur of 2 uur 's nachts gevolgd. De uitslag werd toen pas om 4 uur bekendgemaakt. Ik ga dit keer niet slapen totdat ik de uitslag weet. Ik wil er niks van missen.
eerste kamer niet onderschattenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:08 schreef Dastan het volgende:
leuk ook dat onze eerste keer stemmen voor zo'n belangrijke zaak wordt. niet iets onbeduidends als de provinciale staten of zo
Van de studiefinanciering een leenstelsel maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:06 schreef leeell het volgende:
ohja,bezuinigen op onderwijs
als kennisland
Teleurstellend he, nu je geen bier meer kan kopen op de kosten van de staat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de studiefinanciering een leenstelsel maken.![]()
![]()
flikker toch op manquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Teleurstellend he, nu je geen bier meer kan kopen op de kosten van de staat.
de giftstructuur is prima eventueel iets meer in betere tijden, en additioneel lenen met 0% rente is goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
![]()
Als ik van de staat geld leen zuip ik nog steeds op kosten van de staat, pony.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Teleurstellend he, nu je geen bier meer kan kopen op de kosten van de staat.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik van de staat geld leen zuip ik nog steeds op kosten van de staat, pony.
Pfrt, voor de provinciale staten heb ik al moeten stemmen. Toen heb ik echt op de verkeerde partij gestemd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:08 schreef Dastan het volgende:
leuk ook dat onze eerste keer stemmen voor zo'n belangrijke zaak wordt. niet iets onbeduidends als de provinciale staten of zo
o, ik wist niet dat je al zo oud bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pfrt, voor de provinciale staten heb ik al moeten stemmen. Toen heb ik echt op de verkeerde partij gestemd.
Haha. Leuk geprobeerd, maar nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leer de verschillen en kom dan maar terug.
terecht wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef leeell het volgende:
ohja, 8/10de van de bureaucratische overheidsinstellingen wegsaneren
Dat is sowieso terecht bij mbo'ers. Ik ken best veel mbo'ers en niemand gebruikt het geld voor zijn/haar studie. Dan gaan ze ook nog zeiken over dat ze vrij veel voor hun school moeten betalen. Prutsers...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
![]()
Die waren in maart 2011, toen was ik net een paar maanden 18.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
o, ik wist niet dat je al zo oud bent
Ah, ik dacht langer geleden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die waren in maart 2011, toen was ik net een paar maanden 18.
Wat was het nou? Anuslikker?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
terecht wel.
jij zou een goede ministerpresident zijn. ben ik van overtuigd
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
ohja, asielzoekers beter behandelen, niet 11 maanden laten wachten op een oordeel
binnen 2 weken ben je weg, klaar
of je blijft natuurlijk mits gegronde reden, dan wordt je direct aan het werk gezet dmv van een speciaal onderwijsstelsel dat een soort van werk en leer structuur gaat worden, gerund - mede - door asielszoekers die het traject al hebben doorlopen als "leerling"
ik zei al: anussen likkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pvdd awwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
voor 20 euro zeg ik het
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zei al: anussen likken
blufferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
20 euro overgemaakt, zeg maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
voor 20 euro zeg ik het
nou, zo erg was het nu ook weer nietquote:
yosander. verder geen idee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef ThaTim het volgende:
en wat de aids wie gaat er nu in groningen studeren
onmogelijkquote:
iemand met aidsquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef ThaTim het volgende:
ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef ThaTim het volgende:
ach, de echte laffaarden kwamen niet opdagen op de EXA-meetquote:
ik heb me dan ook echt werkelijk ingeschrevenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, de echte laffaarden kwamen niet opdagen op de EXA-meet
autistquote:
geweldig stappen daar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:23 schreef ThaTim het volgende:
je gaat toch niet voor de lol naar groningen
waarom, ik heb er een uitstekende vriendschap op na gehoudenquote:
ik had je ook wel van te voren kunnen vertellen met zulke achterlijke tijd + locatie dat het een op een werd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, ik heb er een uitstekende vriendschap op na gehouden
al was het 1 op 1, maar de bedoeling was een groep ja
utrecht ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had je ook wel van te voren kunnen vertellen met zulke achterlijke tijd + locatie dat het een op een werd.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
utrecht ?
centraler kan niet ?
en tijd ?
wat was daar vreemd aan
quote:
wa denke gijquote:
jij ben net zo wispelturig als wat.quote:
janpiraatquote:
tja, je hebt van die lafaards.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:27 schreef Ezell het volgende:
De EXA-groep is nu trouwens best klein geworden.
er gaat weer met stoelen, deuren en glazen gesmeten wordenquote:
quote:
meh, is geen deugd hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |