voor de 3de keer; jaquote:
omdatquote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je ook voor de 3de x deze vraag beantwoorden: waarom?
040 is de hele regio Eindhoven, niet alleen Eindhoven zelf. Eindhoven CS valt best mee. Moet je eens naar 013 gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dieptriest CS hebben jullie. Moest het effe kwijt.
Ohquote:Op maandag 23 april 2012 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat
- Dastan
- Camel
- Arabische taal
Grapjas.quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohhet zit in de OP zelf
ik dacht dat het standaard in alle topics was
wat heb jij gerookt ?quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohhet zit in de OP zelf
ik dacht dat het standaard in alle topics was
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examens hebben is voor losers.
Heb ik op dit moment niet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examens hebben is voor losers.
Doet niets af aan het feit dat je een loser bent.quote:
Had je dat erbij moeten vermelden. Nu is het te laat, dus ben ik tot over 3 weken geen loser.quote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je een loser bent.
snappppquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je een loser bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sinds kort.quote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
Sinds wanneer is Etsu een Groningenliefhebber?
Tilburgquote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
Sinds wanneer is Etsu een Groningenliefhebber?
Wezen stappen in Groningen, was geweldig.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
trouwens rèné, gaat weer niet soepel hè, exa
/carequote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
trouwens rèné, gaat weer niet soepel hè, exa
Heus wel. Groningen he <3quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Etsu het volgende:
Renesite niet blij dat ik de stad kom terroriseren?
FB is dicht aldaarquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
/care
Althans: heb er niets te zoeken. Breng feedback aan.
Ik heb andere dingen te doen. Exa is beyond my time.quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
FB is dicht aldaar
en waarom /care jij niet, beetje collegiaal tochhhh
Nope. Quit. Privaatrecht zuigt apenballetjes en zo niet mijn ding. Arbeidsrecht en sociale zekerheidsrechtquote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht trouwens, jij ook rechten toch?
Studiegenootjes dit dat.
Rechten haten.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope. Quit. Privaatrecht zuigt apenballetjes en zo niet mijn ding. Arbeidsrecht en sociale zekerheidsrecht. Maar voor de rest
drukke jongen, was je nog naar john carter gegaan dan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb andere dingen te doen. Exa is beyond my time.
daarover heb je me al geDMt pop!quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
drukke jongen, was je nog naar john carter gegaan dan?
Heb sociaal recht afgerond en de MBO versie ook reeds doorlopen. Dus mag de arbeidsmarkt op. Maar de arbeidsmarkt is haat.quote:
Hoe weet jij nou weer of hij jouw groepsleider wordt?quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
Overigens kom ik vlakbij yosander (diegenen die hem niet kennen:![]()
![]()
) te wonen.
En hij is mijn groepsleider met de KEI-week.
godver, wordt oudquote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarover heb je me al geDMt pop!
[..]
Heb sociaal recht afgerond en de MBO versie ook reeds doorlopen. Dus mag de arbeidsmarkt op. Maar de arbeidsmarkt is haat.
El strato? Korreweg of zo?quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
Overigens kom ik vlakbij yosander (diegenen die hem niet kennen:![]()
![]()
) te wonen.
En hij is mijn groepsleider met de KEI-week.
Hij is KEI-leider en ik kan van groep switchen (zei hij), dus ik zorg er persoonlijk voor dat ik in zijn groep kom.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer of hij jouw groepsleider wordt?
Je komt in een groepje met mensen die in dezelfde werkgroep zitten als het goed is, lijkt me belangijker om die te leren kennen dan een week lang de anus van Sander schoon te likken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is KEI-leider en ik kan van groep switchen (zei hij), dus ik zorg er persoonlijk voor dat ik in zijn groep kom.
As zaterdag bezichtiging. Studio aan de Grote Markt.quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar ga jij jezelf huisvesten jongeman?
ik moest lachenquote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je komt in een groepje met mensen die in dezelfde werkgroep zitten als het goed is, lijkt me belangijker om die te leren kennen dan een week lang de anus van Sander schoon te likken.
Dude...quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
As zaterdag bezichtiging. Studio aan de Grote Markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |