mjah, bij gebrek aan een hele is een halve ook goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit jaar worden er geen marathons gelopen in augustus, volgens www.hardloopkalender.nl. Geen idee of dat volgend jaar anders is?
'Dan is 't goed'quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet, anders krijg ik afkickverschijnselen
ik gebruikte nike+ en het is alleen maar kutter geworden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n neef gebruikt Nike+ ook, en is er wel tevreden over
ik begrijp wat je bedoel DarkElf maar een er is een probleempje....er is geen echt topic voor de gevorderde beginner zoals bijv.Swets,Slacker,JumpAround, AntiChrist,Wyccie en mijzelf....echt, ik voel dat wij tussen het wal en het schip zitten want sommigen van ons voelen zich in het amateurhardlooptopic niet echt thuis.quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef DarkElf het volgende:
Ach hou toch op met het benoemen van 10 km per uur als een slakkengang.
Ten eerste is dit een BEGINNERS topic.
Ten tweede wordt ik doodmoe van al dat gezeik erover. Laat mensen lekker lopen zoals ze willen zonder waarde oordelen te geven over hun snelheid op die manier.
Waarom moet alles toch altijd verzanden in verpiswedstrijden en dikke pikken werk op fok?
Dacht dat dit gewoon een leuk topic was maar dit irriteert me mateloos.
Dus.... Dat moest ik ff kwijt
whut? mens dat is toch veel te warm! Of je sport te inactief als je het nog koud hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef DJMO het volgende:
ik had een driekwart gekocht maar die vind ik nog veel te koudloop nu in een thermolegging met een gewone legging er overheen
Deal!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:07 schreef E.T. het volgende:
Een meet als Rechtsedirecte in NL is, lijkt me best leuk!Gaan we dan chocomel drinken in Utrecht?
ik ben een enorme koukleum. ik douche bv ook gerust op 40 graden of warmer. ik kan beter tegen te warm dan (te) koudquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
whut? mens dat is toch veel te warm! Of je sport te inactief als je het nog koud hebt
Je hebt zeker een slakkengangetje?
Andere nuance, het is gezegd in het amateurtopic, niet hier voor zover ik weet. Dus waarom mensen zich hier aangevallen voelen wat er elders gezegd is...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoel DarkElf maar een er is een probleempje....er is geen echt topic voor de gevorderde beginner zoals Swets,JumpAround, AntiChrist en mijzelf....echt, ik voel dat wij tussen het wal en het schip zitten want sommigen van ons voelen zich in het amateurhardlooptopic niet echt thuis.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En RD in NL, hij lijkt wel een bekende NZ'er, iedereen die 'm wilt ontmoeten*ik ook ik ook!!*
Je zou in principe een 'gevorderden' topic kunnen openen, niks mis mee, dat je gevorderd bent maakt je nog niet meteen een amateur, maar ik kan me ook voorstellen dat de gevorderden het hier prima vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoel DarkElf maar een er is een probleempje....er is geen echt topic voor de gevorderde beginner zoals Swets,JumpAround, AntiChrist en mijzelf....echt, ik voel dat wij tussen het wal en het schip zitten want sommigen van ons voelen zich in het amateurhardlooptopic niet echt thuis.
En als mensen het hier hebben over een slakkengang van 10KM per uur dan is dat puur voor hun eigen gevoel en echt niet om andere mensen af te zeiken... maar we kunnen het ook omdraaien..
Mogen de gevorderde lopers, na al de inspanning die ze er ingestopt hebben, niet trots zijn op hun prestaties?
ik zeg.....knuppel, hoenderhokquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef AntiChrist het volgende:
het wordt gewoon tijd dat de beginners een beetje door gaan lopen!! zodat ze met de grote gevorderde jongens en meisjes mee kunnen praten
Ik als echte beginner (al 2 keer hard gelopen) vind het helemaal geen probleem dat er ook flink wat in mijn ogen zeer ervaren lopers meeposten. Die motiveren mij om door te gaan en ook 5 KM en daarna 10 km aan een stuk hard te kunnen lopen. De gevorderde lopers kunnen ook helpen met tips en trucks als je tegen problemen aanloopt, als je alleen maar pure beginners had moesten we het allemaal zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef AntiChrist het volgende:
ik denk dat wij "de gevorderde beginners" gewoon hier moeten blijven ter aanmoediging van de beginners
het wordt gewoon tijd dat de beginners een beetje door gaan lopen!! zodat ze met de grote gevorderde jongens en meisjes mee kunnen praten
dit dus, at your servicequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef de_Paans het volgende:
[..]
De gevorderde lopers kunnen ook helpen met tips en trucs als je tegen problemen aanloopt, als je alleen maar pure beginners had moesten we het allemaal zelf uitzoeken.
Ik moet me hierbij aansluiten. Zo ervaar ik dit ook!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Ik als echte beginner (al 2 keer hard gelopen) vind het helemaal geen probleem dat er ook flink wat in mijn ogen zeer ervaren lopers meeposten. Die motiveren mij om door te gaan en ook 5 KM en daarna 10 km aan een stuk hard te kunnen lopen. De gevorderde lopers kunnen ook helpen met tips en trucks als je tegen problemen aanloopt, als je alleen maar pure beginners had moesten we het allemaal zelf uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |