Die dusquote:
In je broekje!quote:
Echt hè!quote:
Ai ai ai, ook dat nog!quote:
Hangt je opoe uit Ll?quote:
Ik zoek de reden voor KAKquote:
Ah, fijntjes!quote:
Jeetje Bosje, en dat op een gewone Maandagavondquote:Op maandag 23 april 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
ZO dat was wel lekker. Ik had wat brie en stukjes walnoot tussen wat plakjes bladerdeeg gedaan en dat in de oven verwarmd..
Ja, ik voelde me net een beetje depri dus...quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje Bosje, en dat op een gewone Maandagavond![]()
![]()
Altijd goed om jezelf te verwennen met wat te knabbelenquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me net een beetje depri dus...
DM maar als je wil, ben denk ik de rest van de week niet zoveel online.quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek morgen ff dat adresje van cartridges op voor je Ll.
quote:
Moggeh! Fijn!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik ergens aan tafel zat, links een onbekende jongen, rechts Zwabs, allemaal een adressenboekje in handen en bladerend
En vannacht uit bed opgestaan want de slaapkamerdeur stond open, ik wist het zeker! Nou met -8 zonder bril op was dat al vreemd
Wat een spooknacht
Dat zijn idd fijne acties Bos!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]. Dat kun je met -8 inderdaad bijna niet zien.
Straks moet ik naar de Optometrist, ben benieuwd hoe mijn ogen er voor staan. En dan volgende week ergens naar de Opticien voor een nieuwe bril. Ik ga dan wel ergens kijken of er een actie is voor 2 van de prijs van 1 (iig bij de Pearl). Hans Anders laat ik een keer voor wat het is en haal mijn bril bij iemand Anders
Ik begin midden Mei! En vandaag ben ik tuus ja, al sta ik wel boven in apenpak te schilderen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Pis, wanneer ga je eigenlijk aan het werk?
Vandaag kun je neem ik aan gewoon de hele dag onder de brievenbus liggen wachten en hopen dat de post komt?
Goeiesmorgens Bramuisjequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:41 schreef Muis006 het volgende:
Goeiemorgen!
Is het "laten we track&trace codes niet bijwerken" maand bij PostNL ofzo
Oh, voor alles van AFT van der Heijden behalve Tonio en dat boekenweekgeschenkje houd ik mij van harte aanbevolenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Er schijnt hier ergens een mini kringloop te zijn, ook met boeken, zoek je nog iets speciaals? Ik ga volgende week wel ff langs.
Is dat een verhaal of zo? Het is geen titel die me bekend voorkomt iegquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Bos81 het volgende:
Het leven uit een dag van hem heb ik ook gelezen. Op zich wel leuk boekje, maar niet meer dan een voldoende om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |