We all live in a...quote:
Ik was vrij!quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
een heel topic op maandag vol? wat is er aan de hand mensen?
met proefverlof?quote:
Ja!?quote:
Morgen weer! en vrijdag ook!quote:
Neu, dat niet... Morgen school met veel tussenurenquote:
http://www.past.fm/quote:
hoorde t nu jaquote:
ja vooral dat laatste is belachelijk...quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben toen afgehaakt van Spotify, toen je nog maar 10 uur per maand en 1 track maximaal 5 keer kon beluisteren...
Dat laatste is alweer weg.quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben toen afgehaakt van Spotify, toen je nog maar 10 uur per maand en 1 track maximaal 5 keer kon beluisteren...
Nu ik jou zo zie posten gaat het stukken beter!!quote:
Mwaahjaaah gaat wel beter.quote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ik jou zo zie posten gaat het stukken beter!!![]()
Zonder gekheid; het gaat, houdt niet echt over![]()
En met jou??
Das kut, maar het heeft vaak wel een bepaalde betekenis/reden. En ook een functie. Klinkt heel positief, maar het blijft rukquote:Op maandag 23 april 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwaahjaaah gaat wel beter.
Hopelijk kan ik vannacht gewoon door slapen.
Heel apart, de laatste 3 a 4 nachten vaag en kut gedroomd en wakker geworden..
Heb ik nooit last van.
Ja die reden is er ook wel ja. Hoeft alleen niet iedereen te wetenquote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Das kut, maar het heeft vaak wel een bepaalde betekenis/reden. En ook een functie. Klinkt heel positief, maar het blijft ruk
Ik wil jouw billen hier ook helemaal niet bloot zien!quote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die reden is er ook wel ja. Hoeft alleen niet iedereen te weten
Ik jouwes wel..quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil jouw billen hier ook helemaal niet bloot zien!
Slaap lekker!!quote:Op maandag 23 april 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, ik ga slapen.
Hopelijk tot een uur of 8, en niet midden in de nacht![]()
Ik ga met een meetlint en rekentabellen aan de slag, we zullen zien!quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4, 13.3 of 20.
Oh, en de TV is 40, dat moet wel passen toch?
Ik zie morgen hem wel ergens staanquote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga met een meetlint en rekentabellen aan de slag, we zullen zien!
Ik denk het ook niet...quote:Op maandag 23 april 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie morgen hem wel ergens staan![]()
Trusten
Nee, daar zat ik ook op te wachten. Ik vermoed dat er geen zeilboot in de studio pastequote:Op maandag 23 april 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
Heuj, zat er in die live-versie nou geen gekraak?
Zeilboot? 't Moest toch zo'n groot schip voorstellen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar zat ik ook op te wachten. Ik vermoed dat er geen zeilboot in de studio paste
Ja, zo'n hele grote ouderwetsequote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeilboot? 't Moest toch zo'n groot schip voorstellen?
Ik heb dat nog nooit gedaan. Het meest spannende was zo'n fluisterbootje in hoeheethetdaarookalweer, hier niet zo ver vandaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zo'n hele grote ouderwetse![]()
Hoop dat we dat dit jaar weer gaan doen met het team, niks zo fijn als een dag zeilen op het IJsselmeer
Giethoorn, Dwarsgracht, daar in de buurt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Het meest spannende was zo'n fluisterbootje in hoeheethetdaarookalweer, hier niet zo ver vandaan.
Giethoorn dus! Ik vergeet altijd weer hoe 't heetquote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Giethoorn, Dwarsgracht, daar in de buurt?
En als je eens de kans krijgt, absoluut doen!
Heb er ruim 20 jaar rondgehangen in de weekenden/vakanties, kan het daar dromen!quote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Giethoorn dus! Ik vergeet altijd weer hoe 't heet
Ben er één keer geweest paar jaar geleden, in een spontane bui op een eerste zonnige en warme lentezondag met wat vrienden. Best relaxt.quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb er ruim 20 jaar rondgehangen in de weekenden/vakanties, kan het daar dromen!
Ik kwam er graag, nog steeds pak ik af en toe de auto en cross ik die kant op. Heerlijk rustgevend en er liggen veel goede herinneringenquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest paar jaar geleden, in een spontane bui op een eerste zonnige en warme lentezondag met wat vrienden. Best relaxt.
Bij lange na niet, ik zou best wat donkerder willen zijn...quote:
De zon mag wel weer eens terug komen, ik begin m'n kleur kwijt te rakenquote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij lange na niet, ik zou best wat donkerder willen zijn...![]()
En yo back at ya!! *boks*
Ja, dat gaat bizar snelquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
De zon mag wel weer eens terug komen, ik begin m'n kleur kwijt te raken
Ik wel zin in een broodje döner!quote:
Omnomnomquote:
Dat is wel het laatste waar ik me dan druk om maak, als ik een broodje döner wil ga ik echt niet bedenken of ik nog iemand zie daarna hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
OmnomnomMaar inderdaad alleen als je niemand anders meer ziet die avond
Of gewoon samen eten, dan meur je gezellig samen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
OmnomnomMaar inderdaad alleen als je niemand anders meer ziet die avond
Ja, dat was hier de tactiek ook altijd welquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Of gewoon samen eten, dan meur je gezellig samen!
Ja gatver, das echt niet te harden als je zelf niets hebt gedronkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat was hier de tactiek ook altijd welZelfde met bier en vriendjes overigens
serieus? heb nl nog een nummer staan wat ik wil luisteren maar ik ben veel te bang dat m'n 5x dan ze snel op zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serieus? heb nl nog een nummer staan wat ik wil luisteren maar ik ben veel te bang dat m'n 5x dan ze snel op zijn
ik ga spotify nog ff aanslingeren om voor het eerst in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren Denk het niet van NUHR weer eens te horenquote:
Trusten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed. tis alweer later geworden dan de bedoeling
trusten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed. tis alweer later geworden dan de bedoeling
trusten
streams doen het allemaal.quote:
Ben er al achter dat geen enkele zender het niet meer doet.quote:
quote:
SP op 1quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Auw, die poll op de FP doet mij een beetje pijn, althans, het resultaat
Of gewoon stoppen met werkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SP op 1. Nou, dan kun je beter meteen je geld in een put flikkeren als die hier aan de macht zouden komen.
Mao moet weer in ere worden hersteld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SP op 1. Nou, dan kun je beter meteen je geld in een put flikkeren als die hier aan de macht zouden komen.
Vergeet ook niet dat we de banden met voormalig USSR moeten verbeteren en voedselhulp naar Noord-Koreaquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Mao moet weer in ere worden hersteld.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Auw, die poll op de FP doet mij een beetje pijn, althans, het resultaat
Tja... Ik heb een sociaal beroep, heb het niet zo op de VVD en al de bezuinigingen op de zorgsector. Als het huidige beleid tav de GGZ gehandhaafd wordt, dan vrees ik voor de mensen die eigenlijk begeleiding/ondersteuning/psychiatrie nodig hebben. Voor het wonen bij/de begeleiding van ons moeten ze al een eigen bijdrage betalen, voor een behandelende instelling ook. Veel mensen gaan de zorg mijden, doordat ze die eigen bijdrage niet kunnen betalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt heel goed, m'n oma zit in een verzorgingstehuis en het is natuurlijk een groot drama die zorg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:01 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Tja... Ik heb een sociaal beroep, heb het niet zo op de VVD en al de bezuinigingen op de zorgsector. Als het huidige beleid tav de GGZ gehandhaafd wordt, dan vrees ik voor de mensen die eigenlijk begeleiding/ondersteuning/psychiatrie nodig hebben. Voor het wonen bij/de begeleiding van ons moeten ze al een eigen bijdrage betalen, voor een behandelende instelling ook. Veel mensen gaan de zorg mijden, doordat ze die eigen bijdrage niet kunnen betalen.
Ik vrees voor ellende...
Door de gezondheidszorg moet eens een frisse wind gaan qua bedrijfsvoering. Als ik zie hoe daar met bijvoorbeeld medicijnen wordt omgesprongen (als in: verspilling) dan is daar nog heel wat geld te halen. En waarom lukt het bij het ene ziekenhuis wel om wachtlijsten tot een minimum te beperken (behandeling binnen paar dagen) en bij het andere niet.. Er is nog zoveel eer te behalen. Dat hoeft niet meteen bezuinigingen op de hele sector te betekenen, maar ook herverdeling van middelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:01 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Tja... Ik heb een sociaal beroep, heb het niet zo op de VVD en al de bezuinigingen op de zorgsector. Als het huidige beleid tav de GGZ gehandhaafd wordt, dan vrees ik voor de mensen die eigenlijk begeleiding/ondersteuning/psychiatrie nodig hebben. Voor het wonen bij/de begeleiding van ons moeten ze al een eigen bijdrage betalen, voor een behandelende instelling ook. Veel mensen gaan de zorg mijden, doordat ze die eigen bijdrage niet kunnen betalen.
Ik vrees voor ellende...
Ik stem de partij van Roel_Jewelquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Door de gezondheidszorg moet eens een frisse wind gaan qua bedrijfsvoering. Als ik zie hoe daar met bijvoorbeeld medicijnen wordt omgesprongen (als in: verspilling) dan is daar nog heel wat geld te halen. En waarom lukt het bij het ene ziekenhuis wel om wachtlijsten tot een minimum te beperken (behandeling binnen paar dagen) en bij het andere niet.. Er is nog zoveel eer te behalen. Dat hoeft niet meteen bezuinigingen op de hele sector te betekenen, maar ook herverdeling van middelen.
Daar ben ik het mee eens, ouderenzorg is helemaal om te grienen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt heel goed, m'n oma zit in een verzorgingstehuis en het is natuurlijk een groot drama die zorg.
Punt is alleen dat die linkse partijen weer andere problemen met zich meenemen en dat is een hele berg luie mensen in de bijstand, want ze zijn zo zielig dat ze geen werk hebben en vooral de grote bedrijven hiervoor de schuld geven...
Ik denk dat economisch rechts beleid het beste is voor "de mensheid" (evolutietechnisch gezien, alhoewel onkruid nooit vergaat). Daarentegen ben ik ook redelijk progressief
Legaliseer ajb softdrugs etc etc etc... (en nee, ik ben geen gebruiker, alleen drank, maar da's gewoon een harddrug die al legaal is
)
Ook eens. De zorg heeft een zware top, daar verdwijnt veel geld in de verkeerde zakken. De mensen op de werkvloer en de zorgvragers moeten het met steeds minder doen (pyjamadagen in verpleeghuizen, maximaal 1x per dagweek douchen, maar 3 toiletrondes per dag, "als je tussendoor zo nodig moet, dan schijt je maar in je broek, ruimen we vanavond wel op"). Daar ben ik compleet op afgeknapt, wilde en kon dat werk niet meer doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Door de gezondheidszorg moet eens een frisse wind gaan qua bedrijfsvoering. Als ik zie hoe daar met bijvoorbeeld medicijnen wordt omgesprongen (als in: verspilling) dan is daar nog heel wat geld te halen. En waarom lukt het bij het ene ziekenhuis wel om wachtlijsten tot een minimum te beperken (behandeling binnen paar dagen) en bij het andere niet.. Er is nog zoveel eer te behalen. Dat hoeft niet meteen bezuinigingen op de hele sector te betekenen, maar ook herverdeling van middelen.
Sollicitatieplicht hebben ze al, punt is alleen dat ze bijvoorbeeld zich te goed voelen om schoonmaker te worden o.i.d.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ouderenzorg is helemaal om te grienen...
Volk uit de bijstand mogen ze wmb een sollicitatieplicht geven en aan gepast werk helpen, zitten veel klaplopers bij (niet allemaal, wel veel). Drugszooi heb ik niks mee en de accijns op alcohol mag wmb verdubbelen.
*duikt weg*
bier? Als het aan jou ligt wordt dat 2 keer zo duurquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:12 schreef minthy het volgende:
Wat een zware gesprekken in de vroege ochtend, zullen we het zo maar weer over seks/bier/tieten gaan hebben??
Ja, die laatste instelling heb ik ook. De laatste keer dat ik in de WW zat, heb ik dat een week of 2 volgehouden, toen ben ik kamers gaan schoonmaken in een bejaardenhuis. Kon me niets schelen, alles beter dan thuiszitten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sollicitatieplicht hebben ze al, punt is alleen dat ze bijvoorbeeld zich te goed voelen om schoonmaker te worden o.i.d.
Wat krijg je? Daar hebben we gastarbeiders voor die ook voor de nodige problemen zorgen etc etc... En vooral die bijstandstrekkers maar klagen over de buitenlandersTja had je die baan maar niet moeten weigeren...
Maar goed, voor 100 euro extra per maand ga ik ook niet 40 uur werken... Dan maar in de bijstand...
(alhoewel ik wel zou gaan werken, maar dat is meer gewoon "opvoeding en goed fatsoen")
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die laatste instelling heb ik ook. De laatste keer dat ik in de WW zat, heb ik dat een week of 2 volgehouden, toen ben ik kamers gaan schoonmaken in een bejaardenhuis. Kon me niets schelen, alles beter dan thuiszitten!
Dat van die alcoholische dranken meen ik oprecht, valt veel geld op bij elkaar te harken. En anders ga je maar spiritus drinken, krijg je een mooie neus van!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
bier? Als het aan jou ligt wordt dat 2 keer zo duur![]()
Of muziek
Seks wil ik liever praktiseren
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat van die alcoholische dranken meen ik oprecht, valt veel geld op bij elkaar te harken. En anders ga je maar spiritus drinken, krijg je een mooie neus van!![]()
De radio staat hier nog niet aan, ga me zo eerst douchen en aankleden, voordat ik herrie aan m'n kop wil. Seks heb ik nu geen zin in, ben meer een avond/nachtwipper
Nee, ik schrok er niet vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed om te weten
Mij kan je zo'n beetje op elk tijdstip van de dag er klaar voor makenMaar dat was vast geen verrassing
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik stem de partij van Roel_Jewel
Lijst Roel?
Hebben we tenminste ook goed eten als ik jouw Instagram moet geloven
+GODSAMMEquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Giel gaat weer een ontzettend boeiend programma maken dus. Hoe zou ie het gaan noemen? WAUW WAUW WAUW?
Yeeeehawwwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Stream stuk?
Hier staat nu Kickin' Country op![]()
![]()
![]()
Jolene, Jolene, Jolene, joleeeeeeeeeeeeeeeeenequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ah de stream doet't weer... Toch maar 3FM aangezet weer ipv de country.. Voordat een van m'n collega's hem switched naar 538 omdat ze de country niet meer trekkeN
Nee het is moderne country...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Jolene, Jolene, Jolene, joleeeeeeeeeeeeeeeeene
Zal vanavodn even luisteren, hier geen geluid op de VUquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee het is moderne country...
Meer dit soort werk (serieus fantastische plaat overigens, goeie tekst):
Wat hang jij er lekker bij vandaag, qua stemmingquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speelman en Speelman. Tieft toch es op met dat geneuzel![]()
.
Heyquote:
Ik denk dat zn vriendin vannacht iets te doen heeft..quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat hang jij er lekker bij vandaag, qua stemming
Nou, gezellig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat zn vriendin vannacht iets te doen heeft..
quote:
Valt best meequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat hang jij er lekker bij vandaag, qua stemming
Die postte m'n broer een paar weken terug op FB, ik durfde niet op "vind ik leuk" te klikken... Was bang dat anderen uit mijn lijst dat konden zien. Helaas heb ik commentaar gegeven erop, nu kon de rest het alsnog zien. Ik faaldequote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Die postte m'n broer een paar weken terug op FB, ik durfde niet op "vind ik leuk" te klikken... Was bang dat anderen uit mijn lijst dat konden zien. Helaas heb ik commentaar gegeven erop, nu kon de rest het alsnog zien. Ik faalde
De beste singer/songwriterquote:Giel Beelen met nieuwe talentenjacht op televisie
Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 om 10:43
Giel Beelen komt met een nieuwe talentenjacht op televisie. In het programma De Beste Singer/Songwriter van Nederland gaat hij deze zomer tien weken lang op zoek naar zangtalenten, die ook goede tekstschrijvers zijn. Dat hebben BNN en VARA, die de show uitzenden, dinsdag gemeld. Beelen wil dat de show een échte artiest oplevert. “Het programma geeft nieuwe talenten de kans zichzelf te zijn en te groeien door hulp van bekende Nederlandse singer/songwriters.“
In het programma wordt de bekende radio-dj bijgestaan door collega’s van 3FM, grote namen uit de muziekindustrie en andere bekendheden. “De winnaar verdient niet alleen de titel, maar krijgt ook gegarandeerde air- en stagetime, een ultieme prijs voor elke beginnende artiest”, legt een woordvoerster van de VARA uit.
De première is op 25 juni, om 20.30 uur op Nederland 3.
Echtquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=127320
[..]
De beste singer/songwriter
Allemaal prima programma's voor commerciële zenders (als ze dan toch zo nodig moeten). Hebben bij de publieken niks te zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef borisz het volgende:
En dan zeker klagen dat er te weinig mensen belden zoals bij de AVRO des tijds bij Op zoek naar Jozef/Maria/Jezus/God/Sinterklaas/Belgie/Zorro.
Was een duur grapje voor de AVRO want er belden te weinig mensen dan begroot.
Nee he niet weer Giel, die gaat toch van die 13 in een dozijn breekbare zangeresjes hypenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=127320
[..]
De beste singer/songwriter
twitter:coenensander twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 11:21:38Visite in de studio: @brittjje komt haar nieuwe single met Imke 'De Wereld Rond' primeuren! http://t.co/W9a2f0Un #CSSHOW #3FM reageer retweet
Al die aandacht voor programma's van de commerciële omroep op 3FM. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coenensander twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 11:21:38Visite in de studio: @brittjje komt haar nieuwe single met Imke 'De Wereld Rond' primeuren! http://t.co/W9a2f0Un #CSSHOW #3FM reageer retweet
![]()
Single
Dat is dus vanmiddag, niet luisteren dus.
werd gisteren al aangekondigd ja, echt jammer al die aandachtquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Single
Dat is dus vanmiddag, niet luisteren dus.
allebei nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef CindieY het volgende:
Hm, lunchbox 1 of 2, ik ben er nog niet uit.
Wat is ORN radio nou weer?quote:
En waarom 'stiekem'?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dat "We are young" stiekem best een leuk plaatje
Omdat ie oud is! pa-dum tisch!quote:
Hoort eigenlijk gewoon niet te kunnen gezien mijn aversie tegen "indie" muziekquote:
Vind gewoon leuk wat je leuk vindt in plaats van moeilijk gegoochel met genres en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk gewoon niet te kunnen gezien mijn aversie tegen "indie" muziek
Eens en Tightrope.quote:
Hier kan ik een heel verhaal neer plempen over smaak en open minds e.d., maar ik hou het bij één woord: gelul.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk gewoon niet te kunnen gezien mijn aversie tegen "indie" muziek
Nee joh, hou je nu eens niet in!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier kan ik een heel verhaal neer plempen over smaak en open minds e.d., maar ik hou het bij één woord: gelul.
Ik denk niet in genres, maar ervaring wijst uit dat ik 99% van de muziek die onder "indie" rock valt gewoon kut is (naar mijn meningquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind gewoon leuk wat je leuk vindt in plaats van moeilijk gegoochel met genres en dergelijke.
Je doet het korter dan ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier kan ik een heel verhaal neer plempen over smaak en open minds e.d., maar ik hou het bij één woord: gelul.
Ik snap'm niet, verklaar je nader en doe Minthy daarmee ook een plezierquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yay!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap'm niet, verklaar je nader en doe Minthy daarmee ook een plezier
Ik had nog de illusie dat't live misschien WEL leuk zou zijnquote:
Neuh, je doet het maar met "gelul", want ik heb gelijk, Hans heeft het zelf gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap'm niet, verklaar je nader en doe Minthy daarmee ook een plezier
Belabberde fotograaf...quote:
Ga je nou echt Hans erbij betrekkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, je doet het maar met "gelul", want ik heb gelijk, Hans heeft het zelf gezegd.
Ach, gelovigen halen god overal met de haren bij, dus dan mag ik Hans in de strijd gooien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je nou echt Hans erbij betrekkenHans
Hans moet overal bij worden betrokken, ook al is het digitaal-postuum. Omdat Hansquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je nou echt Hans erbij betrekkenHans
Maar het grote verschil is dat Hans echt heeft bestaan!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, gelovigen halen god overal met de haren bij, dus dan mag ik Hans in de strijd gooien.
Ik vind ze tofquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar het grote verschil is dat Hans echt heeft bestaan!
Oh en Minthy: Mijn antigeluid: Snow Patrol
Goed, naar welk land zal ik eens gaan emigreren...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[POLL] Waarom richten wij van fok geen politieke partij op. Serieus.
We gaan de politiek in mensen!
Ook mijn favoquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze tof![]()
Vooral Take back the city
Ik denk dat je in Noord Korea nog beter zit als Fokkers gaan regeren!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed, naar welk land zal ik eens gaan emigreren...
Dat zou een goede motivatie zijn om te stoppen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
‘Prijs pakje sigaretten naar 100 dollar (61 euro)’
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een beperking binnen het autistisch spectrum."
Gaat het over mij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef CindieY het volgende:
Ik wilde eerst typen "och, weer zo'n onbegrepen figuur", maar er schuilt wat meer achter.
Is dit voor of na het verteren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn plofkipnuggets smaken heeeerlijk!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Jummiequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hij draait onder me doorquote:
Jij zweeft?! Das een bijzondere vorm van autisme, mag ik je bestuderen??quote:
Rokenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou een goede motivatie zijn om te stoppen...
Mijn zolderkamer zweeft, dat is hetquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij zweeft?! Das een bijzondere vorm van autisme, mag ik je bestuderen??
Je moet echt gaan minderen met drinken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn zolderkamer zweeft, dat is het
Ik doe alles verkeerd...quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij pak je dan de verkeerde partij
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:35 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik speel met wolfrolfje, das ook leuk
Nee, dat heeft een eigen wil..quote:
Een van die van mij ook; als ik een nieuwe plant koop, dan moet 'ie op de grond... Net als bossen bloemen. Veranderingen zijn lastigquote:
Je bedoelt PVV dan waarschijnlijkquote:
Hij is nu al een kwartier met een touwtje aan het spelen dat heeft ie echt al 5 jaar niet gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Een van die van mij ook; als ik een nieuwe plant koop, dan moet 'ie op de grond... Net als bossen bloemen. Veranderingen zijn lastig
Ja, ik vind het heerlijk om je verrot te schelden en dat jij hetzelfde bij mij doetquote:
Jullie stemmen allemaal VVD?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bedoelt PVV dan waarschijnlijk
Zo blend je volgens mij niet echt in zoals CindieY al aangeeft
Ja, die ook!! Maar met de VVD heb ik ook niet veelquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bedoelt PVV dan waarschijnlijk
Zo blend je volgens mij niet echt in zoals CindieY al aangeeft
Hij is aan het "fiepen"??quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is nu al een kwartier met een touwtje aan het spelen dat heeft ie echt al 5 jaar niet gedaanHij wordt al bijna 9!
Aan het wat?quote:
De wereld vergaat niet als jij gaat stemmenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
De wereld vergaat dit jaar, ik mag voor het eerst stemmen!
Ga je op de piratenpartij stemmen? ARRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
De wereld vergaat dit jaar, ik mag voor het eerst stemmen!
Die heb ik gisteren nog gezien, piraatje spelen in Somaliequote:
Volgens de stemwijzer van 2010 staat die bij mij op de laatste plaatsquote:
Oh Roel, ik hou van jou en je voorspelbaarheidquote:
Gewoon een totaalplaatje van maken. Partijprogramma's, discussie/debatten, ander nieuws dat relevant is en je hart en verstand. Komt allemaal goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij is het altijd VVD, PVV (), D66, CDA en onderaan altijd CU, SGP, SP, PVDA en dat soort partijen
Maar ja, ik pak altijd de partijprogramma's erbij van de partijen, heb ik meer vertrouwen in dan een stemwijzer
Bij mij precies andersom, maar op CU, SGP, CDA zou ik om principes al niet stemmenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij is het altijd VVD, PVV (), D66, CDA en onderaan altijd CU, SGP, SP, PVDA en dat soort partijen
Maar ja, ik pak altijd de partijprogramma's erbij van de partijen, heb ik meer vertrouwen in dan een stemwijzer
Precies, ook de diverse tv programma's kijken idd en doen wat je denkt dat het beste is voor je land en voor de mensheid.. Niet voor je eigen situatie!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon een totaalplaatje van maken. Partijprogramma's, discussie/debatten, ander nieuws dat relevant is en je hart en verstand. Komt allemaal goed
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh Roel, ik hou van jou en je voorspelbaarheid
Het is maar net waar je focus ligt; ik vind onderwijs en het sociale zorgstelsel erg belangrijk, mijn nadruk ligt daarbij op GGZ en speciaal onderwijs. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je in de vrije sector werkt en meer verdient, je voor heel andere keuzes gaat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, ook de diverse tv programma's kijken idd en doen wat je denkt dat het beste is voor je land en voor de mensheid.. Niet voor je eigen situatie!
De gedachten die jij hebt over onderwijs en het sociale zorgstelsel zijn toch uiteindelijk 'het beste voor het land'?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar net waar je focus ligt; ik vind onderwijs en het sociale zorgstelsel erg belangrijk, mijn nadruk ligt daarbij op GGZ en speciaal onderwijs. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je in de vrije sector werkt en meer verdient, je voor heel andere keuzes gaat.
Das ook goed, juist die tegenstelling zou een goede regering maken imho
Eens, want zo krijg je van alle kanten input. Mensen die niet in het onderwijs zitten kunnen er ook slechter over oordelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is maar net waar je focus ligt; ik vind onderwijs en het sociale zorgstelsel erg belangrijk, mijn nadruk ligt daarbij op GGZ en speciaal onderwijs. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je in de vrije sector werkt en meer verdient, je voor heel andere keuzes gaat.
Das ook goed, juist die tegenstelling zou een goede regering maken imho
quote:
Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen vanuit zijn eigen standpunt een keuze maakt. En wat het beste is voor het land heeft iedereen andere ideeen bij, ik denk dat je daarin ook niet alle neuzen dezelfde kant op krijgtquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
De gedachten die jij hebt over onderwijs en het sociale zorgstelsel zijn toch uiteindelijk 'het beste voor het land'?Maar da's dus wat ik bedoel met 'hart en verstand'. Uiteraard staat het punt onderwijs bij mij ook hoog.
Mwah, ik vind Whale ook wel leuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
En de UJDT wordt natuurlijk Guano Apes
Ja, dat bedoel ik dus te zeggen. Jij hebt een standpunt en meent dat jouw standpunt het beste is voor het hele land (uiteindelijk). Of begrijpen we elkaar verkeerd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen vanuit zijn eigen standpunt een keuze maakt. En wat het beste is voor het land heeft iedereen andere ideeen bij, ik denk dat je daarin ook niet alle neuzen dezelfde kant op krijgt
Zie edit, sorryquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus te zeggen. Jij hebt een standpunt en meent dat jouw standpunt het beste is voor het hele land (uiteindelijk). Of begrijpen we elkaar verkeerd?
Lekker nr. dit..quote:
Ik heb niet veel met religie, maar ik moet zeggen dat ik CU af en toe flink rake dingen hoor zeggen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, want zo krijg je van alle kanten input. Mensen die niet in het onderwijs zitten kunnen er ook slechter over oordelen.
Alleen alle religiepartijen sla ik altijd over, want ik vind hun hele basisinsteek niet schromen bij een moderne maatschappij.
We begrijpen elkaar dusquote:
Onder welke steen heb jij gelegenquote:
Ik las dat jij dacht dat ik het allemaal wel even wist. Ofzo. Problemen met begrijpend lezen vandaag, maar goed dat ik geen toets hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar dusIk was al even bang dat ik mezelf ook niet meer volgde
Luister nog heel weinig 3FM met die kutmuziek van tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Klopt, maar juist vanwege de religieuze achtergrond zal ik nooit op ze stemmen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met religie, maar ik moet zeggen dat ik CU af en toe flink rake dingen hoor zeggen!
Neuh, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las dat jij dacht dat ik het allemaal wel even wist. Ofzo. Problemen met begrijpend lezen vandaag, maar goed dat ik geen toets heb
Dat laatste sowieso, verder PVV en PVDD vallen ook af. De overige partijen verdienen iig een blik in het verkiezingsprogramma.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom, maar op CU, SGP, CDA zou ik om principes al niet stemmen
Ja verkiezingsprogramma's is bij mij altijd VVD, PVV, CDA (ja die wel), D66, PvdA, SP en als ik er zin in heb ook nog Groenlinksquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, verder PVV en PVDD vallen ook af. De overige partijen verdienen iig een blik in het verkiezingsprogramma.
Nee, dat deel sta ik persoonlijk ook niet achter...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt, maar juist vanwege de religieuze achtergrond zal ik nooit op ze stemmen.
Ja ik ben christelijk opgevoed en dat scheelt wel...echter drijven een aantal partijen (CU, SGP) het te ver door. CDA vind ik het op dat vlak het beste doen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef CindieY het volgende:
Toch zijn er wel normen en waarden die Christenen hanteren waar we u tegen kunnen zeggen.
Daar ben ik het wel mee eens!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef CindieY het volgende:
Toch zijn er wel normen en waarden die Christenen hanteren waar we u tegen kunnen zeggen.
Die normen en waarden komen daar uit voort omdat mensen die vroeger zelf bedacht hebben, en omdat toendertijd iedereen religieus was is het logisch dat normen en waarden daar uit voort komen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens!![]()
Veel normen en waarden komen ook voort uit het Christendom, zonder dat we erbij stilstaan
Uiteraard. Maar je kan van alles en iedereen wel wat leren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef CindieY het volgende:
Doel van je leven? Dat ben ik toch??quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik ben christelijk opgevoed en dat scheelt wel...echter drijven een aantal partijen (CU, SGP) het te ver door. CDA vind ik het op dat vlak het beste doen...
Overigens ben ik door mijn christelijke opvoeding totaal NIET religieusdat effect kan het schijnbaar ook hebben...
Laatst kwam ik wel zo'n jonge gozer tegen die me over wou halen tot de religie... toen ik dat nit deed werd mij vriendelijk verteld dat ik het "doel van het leven" misloop...
Jammer dan
Dat zei ik ook, maar dat werd niet geaccepteerdquote:
Ik heb het daar niet zo op, dat overhalen/opdringen. In mijn ideale wereld vind een Christen het best dat ik geen Christen ben en vind ik het best dat zij Christen zijn (wat ik overigens ook vind). Als een Christen daar toch geloof, hoop en liefde uit put, wie ben ik dan om daar wat op tegen te hebben? Maar ja, mijn/de ideale wereld bestaat toch niet en zal nooit bestaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik ben christelijk opgevoed en dat scheelt wel...echter drijven een aantal partijen (CU, SGP) het te ver door. CDA vind ik het op dat vlak het beste doen...
Overigens ben ik door mijn christelijke opvoeding totaal NIET religieusdat effect kan het schijnbaar ook hebben...
Laatst kwam ik wel zo'n jonge gozer tegen die me over wou halen tot de religie... toen ik dat nit deed werd mij vriendelijk verteld dat ik het "doel van het leven" misloop...
Jammer dan
Fantastische tv was dat!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar dat werd niet geaccepteerd
Ik blijf de opmerking van Hans Teeuwen bij de meiden van Halal altijd in m'n achterhoofd houden:
"Religieuzen denken altijd het monopolie op de waarheid te hebben"
Wat waardeloos van ze! Je hebt ze toch wel gehoekt, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar dat werd niet geaccepteerd
Ik blijf de opmerking van Hans Teeuwen bij de meiden van Halal altijd in m'n achterhoofd houden:
"Religieuzen denken altijd het monopolie op de waarheid te hebben"
Ik snap wat je bedoeld ja...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet zo op, dat overhalen/opdringen. In mijn ideale wereld vind een Christen het best dat ik geen Christen ben en vind ik het best dat zij Christen zijn (wat ik overigens ook vind). Als een Christen daar toch geloof, hoop en liefde uit put, wie ben ik dan om daar wat op tegen te hebben? Maar ja, mijn/de ideale wereld bestaat toch niet en zal nooit bestaan
Ja en een zeer slechte argumentatie van de meiden van Halal. Hans Teeuwen daarentegenquote:
Mja, wat je net zegt over Hans Teeuwen en zijn opmerking over religieuzen en de monopolie op de waarheid: er zijn ook zat niet-religieuzen die menen de monopolie op de waarheid te hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld ja...
Zolang iedereen elkaar in elkaars waarde laat en elkaar met rust laat over dit soort dingen, is er niks aan de hand
Altijd weer dat opdringen daarentegen... Ik ga toch ook niet voor de kerk atheisme verspreiden?
Klopt... Er zijn ook atheisten die beweren dat monopolie te hebben inderdaad, maar over het algemeen drukken die het minder doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, wat je net zegt over Hans Teeuwen en zijn opmerking over religieuzen en de monopolie op de waarheid: er zijn ook zat niet-religieuzen die menen de monopolie op de waarheid te hebben.
Mensen, mensen, wat een serieuze dinsdagNiet dat ik het erg vind hoor, weer eens wat anders.
Ik vind het sfeerverhogend!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, wat je net zegt over Hans Teeuwen en zijn opmerking over religieuzen en de monopolie op de waarheid: er zijn ook zat niet-religieuzen die menen de monopolie op de waarheid te hebben.
Mensen, mensen, wat een serieuze dinsdagNiet dat ik het erg vind hoor, weer eens wat anders.
Uiterst kalm en uitstekend beargumenteerd werden die zelfgenoegzame dames gefileerd. Ze werden steeds kleiner...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en een zeer slechte argumentatie van de meiden van Halal. Hans Teeuwen daarentegen
Ze konden er gewoon niks tegenin brengen. En dat is precies altijd mijn probleem met gematigde of streng religieuzen: ze hebben oogkleppen voor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |