We all live in a...quote:
Ik was vrij!quote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
een heel topic op maandag vol? wat is er aan de hand mensen?
met proefverlof?quote:
Ja!?quote:
Morgen weer! en vrijdag ook!quote:
Neu, dat niet... Morgen school met veel tussenurenquote:
http://www.past.fm/quote:
hoorde t nu jaquote:
ja vooral dat laatste is belachelijk...quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben toen afgehaakt van Spotify, toen je nog maar 10 uur per maand en 1 track maximaal 5 keer kon beluisteren...
Dat laatste is alweer weg.quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben toen afgehaakt van Spotify, toen je nog maar 10 uur per maand en 1 track maximaal 5 keer kon beluisteren...
Nu ik jou zo zie posten gaat het stukken beter!!quote:
Mwaahjaaah gaat wel beter.quote:Op maandag 23 april 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ik jou zo zie posten gaat het stukken beter!!![]()
Zonder gekheid; het gaat, houdt niet echt over![]()
En met jou??
Das kut, maar het heeft vaak wel een bepaalde betekenis/reden. En ook een functie. Klinkt heel positief, maar het blijft rukquote:Op maandag 23 april 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwaahjaaah gaat wel beter.
Hopelijk kan ik vannacht gewoon door slapen.
Heel apart, de laatste 3 a 4 nachten vaag en kut gedroomd en wakker geworden..
Heb ik nooit last van.
Ja die reden is er ook wel ja. Hoeft alleen niet iedereen te wetenquote:Op maandag 23 april 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Das kut, maar het heeft vaak wel een bepaalde betekenis/reden. En ook een functie. Klinkt heel positief, maar het blijft ruk
Ik wil jouw billen hier ook helemaal niet bloot zien!quote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die reden is er ook wel ja. Hoeft alleen niet iedereen te weten
Ik jouwes wel..quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil jouw billen hier ook helemaal niet bloot zien!
Slaap lekker!!quote:Op maandag 23 april 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, ik ga slapen.
Hopelijk tot een uur of 8, en niet midden in de nacht![]()
Ik ga met een meetlint en rekentabellen aan de slag, we zullen zien!quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4, 13.3 of 20.
Oh, en de TV is 40, dat moet wel passen toch?
Ik zie morgen hem wel ergens staanquote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga met een meetlint en rekentabellen aan de slag, we zullen zien!
Ik denk het ook niet...quote:Op maandag 23 april 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie morgen hem wel ergens staan![]()
Trusten
Nee, daar zat ik ook op te wachten. Ik vermoed dat er geen zeilboot in de studio pastequote:Op maandag 23 april 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
Heuj, zat er in die live-versie nou geen gekraak?
Zeilboot? 't Moest toch zo'n groot schip voorstellen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar zat ik ook op te wachten. Ik vermoed dat er geen zeilboot in de studio paste
Ja, zo'n hele grote ouderwetsequote:Op maandag 23 april 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeilboot? 't Moest toch zo'n groot schip voorstellen?
Ik heb dat nog nooit gedaan. Het meest spannende was zo'n fluisterbootje in hoeheethetdaarookalweer, hier niet zo ver vandaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zo'n hele grote ouderwetse![]()
Hoop dat we dat dit jaar weer gaan doen met het team, niks zo fijn als een dag zeilen op het IJsselmeer
Giethoorn, Dwarsgracht, daar in de buurt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Het meest spannende was zo'n fluisterbootje in hoeheethetdaarookalweer, hier niet zo ver vandaan.
Giethoorn dus! Ik vergeet altijd weer hoe 't heetquote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Giethoorn, Dwarsgracht, daar in de buurt?
En als je eens de kans krijgt, absoluut doen!
Heb er ruim 20 jaar rondgehangen in de weekenden/vakanties, kan het daar dromen!quote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Giethoorn dus! Ik vergeet altijd weer hoe 't heet
Ben er één keer geweest paar jaar geleden, in een spontane bui op een eerste zonnige en warme lentezondag met wat vrienden. Best relaxt.quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb er ruim 20 jaar rondgehangen in de weekenden/vakanties, kan het daar dromen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |