De weegschaal ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Fiscus vond hem ook niet grappig.
Ja, het was een dynamische uitzending! Allemaal outsiders die er geen weet van hebben wat er allemaal afgespeeld heeft (nodig dan een aantal figuren uit de politiek uit (zoals insiders), en politicologen en politiek verslaggevers/journalisten), maar nee hoor, komen ze met mastodont Dries van Agt die helemaal niet bij het tempo van DWDD past (en een beetje seniel begint te worden), een of andere irritante Elsevier-big en Felix Rottenberg die denkt dat hij de Godfather van Nederland is. WTF was dat...quote:Op maandag 23 april 2012 21:47 schreef hexje het volgende:
Wat een zurigheid weer mensen. Felix is een puike gast. Hij heef tenminste een mening.
Een beetje een hoofd van 'Hier kums truble.'quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
Hoop woorden om te zeggen dat het een kutshow was.
Ja, dat plaatje an sich was ook al een goede samenvatting.quote:
Inderdaad, Erik fukking van Muiswinkel en Ik zeg doen De Hond.quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het was een dynamische uitzending! Allemaal outsiders die er geen weet van hebben wat er allemaal afgespeeld heeft (nodig dan een aantal figuren uit de politiek uit (zoals insiders), en politicologen en politiek verslaggevers/journalisten), maar nee hoor, komen ze met mastodont Dries van Agt die helemaal niet bij het tempo van DWDD past (en een beetje seniel begint te worden), een of andere irritante Elsevier-big en Felix Rottenberg die denkt dat hij de Godfather van Nederland is. WTF was dat...
P&W heeft vanavond wel hun redactionele werk gedaan en prima gasten uitgenodigd die wel interessante dingen kunnen gaan vertellen over de kabinetscrisis. Dus fuck DWDD en fuck Matthijs van Nieuwkerk.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
P&W heeft vanavond wel hun redactionele werk gedaan en prima gasten uitgenodigd die wel interessante dingen kunnen gaan vertellen over de kabinetscrisis.
quote:Te gast in de korte (40 min) uitzending van dinsdag 24 april zijn: Frénk van der Linden, Prem Radhakishun, Sywert van der Lienden, Joost Zwagerman, Lex Runderkamp. Muziek is er in DWDD Recordings van Roel van Velzen en Eric Corton en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Het wordt leuk vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Roel van Velzen, de Madurodam-schreeuwer
Ik vind hem nou wel echt heel goed, goed voorbeeld voor onze generatie. Ik weet niet of ik het met al zijn standpunten eens ben, maar gewoon qua uitstraling is ie goed, en zeer welbespraakt. (bah dat klinkt echt heel slecht)quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Sywert, het grootste politieke talent van mijn generatie. Die gaan we nog vaak zien.
Het is echt misselijkmakend inderdaad...altijd dezelfde figurenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een waardeloze line-up zeg. Standaard twaalf in een dozijn DWDD-troep. Van die figuren waarvan je weet dat DWDD een hotline mee heeft lopen en niet weten hoe gauw ze in de studio moeten zijn als ze opgepiept worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |