Aandelen???quote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Deetch het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/vinden?rq=mosselen en allemaal ingredientjes bij de Appie te koop, makkel0k
Wat is vers? In IJmuiden liggen de 'verse' oliebollen voor de komende 2 jaar in de vrieshuizen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Dat zijn geen verse mosselen, want het seizoen is voorbij en begint pas weer 1 juli.
Ik probeer daar helemaal niks mee uit te stralen. Ik vond en vind dit nog steeds een leuk plaatje om naar te kijken. En die platte lompheid waar je het over hebt is een comedyserie die door duizenden mensen wereldwijd wordt bekeken. Dat jij daar aanstoot aan neemt en het associeert met een randdebiel zegt misschien meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef RobinOok het volgende:
Even offtopic een vraag aan Frishe, wat ik me nou echt afvraag als ik naar je avatar kijk is wat wil je daar nou mee uitstralen? Wat zegt zo'n avatar over jou?
(naast dat ik iedere bewegende avatar superkut vind, snap ik gewoon niet dat iemand zich wil associeren met zo'n debiel stukje platte lompheid. Mijn associatie is meteen: randdebiel. Maar misschien is dat ook de bedoeling?)
Bij mosselen betekent 'vers' toch minstens hetzelfde als 'levend'quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Frishe het volgende:
[..]
Wat is vers? In IJmuiden liggen de 'verse' oliebollen voor de komende 2 jaar in de vrieshuizen.
kortzichtig gezwets.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef RobinOok het volgende:
Even offtopic een vraag aan Frishe, wat ik me nou echt afvraag als ik naar je avatar kijk is wat wil je daar nou mee uitstralen? Wat zegt zo'n avatar over jou?
(naast dat ik iedere bewegende avatar superkut vind, snap ik gewoon niet dat iemand zich wil associeren met zo'n debiel stukje platte lompheid. Mijn associatie is meteen: randdebiel. Maar misschien is dat ook de bedoeling?)
iemand op de man aanvallen voor een uitsnede uit een serie die hij als UI gebruikt, triest.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef RobinOok het volgende:
Oh, sorry, ik moet me eerst meer in hem verdiepen?![]()
Hahahahahaha, yeah, sure.
Wat zal jij een zwaar leven hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:28 schreef RobinOok het volgende:
Ik zie geen comedyserie, ik zie twee memmen die uit een bloesje worden gerukt. Meer is het niet hoor. Als ik een close-up van de piemel van David van Michelangelo als avatar neem is dat ook niet "gewoon kunst". Maar goed, laat maar. Ik weet al genoeg, Frishe.
Oh geen idee, ik hou er niet van (vind het net rubber)quote:Op donderdag 26 april 2012 01:19 schreef RobinOok het volgende:
Het mosselseizoen is toch over. Dus ik dacht, het kan wel.
Dat kan, veel te lang gestoomd.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik hou er niet van (vind het net rubber)
Dat dus. Dus wat die Frishe (een verbastering van verse?) gegeten heeft kan nooit vers geweest zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef lemonlime het volgende:
Bij mosselen betekent 'vers' toch minstens hetzelfde als 'levend'
Nee gewoon wat roepen. Grote jongen.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef RobinOok het volgende:
Oh, sorry, ik moet me eerst meer in hem verdiepen?![]()
Hahahahahaha, yeah, sure.
Het geen piemel, die van david, maar een plassertjequote:Op donderdag 26 april 2012 00:28 schreef RobinOok het volgende:
Ik zie geen comedyserie, ik zie twee memmen die uit een bloesje worden gerukt. Meer is het niet hoor. Als ik een close-up van de piemel van David van Michelangelo als avatar neem is dat ook niet "gewoon kunst". Maar goed, laat maar. Ik weet al genoeg, Frishe.
Mag toch voor je hopen dat die van je vriend/man/relatie er wat anders uitziet.quote:
quote:
Dat noemen we toch gewoon scheermes of ensis?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:45 schreef Bramito het volgende:
[..]![]()
Navajas a la plancha, mijn favoriete schelpdier. Nog lekkerder dan mosselen en oesters.
Het was een serieuze vraagquote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Bramito het volgende:
Sorry, ik werd even te enthousiast en liet me helemaal gaan......
Er zijn nu alleen geimporteerde inderdaad..quote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Dat zijn geen verse mosselen, want het seizoen is voorbij en begint pas weer 1 juli.
En ik noem dat gewoon 'aas om kabeljauwen mee te vangen'quote:Op donderdag 26 april 2012 15:45 schreef Bramito het volgende:
[..]![]()
Navajas a la plancha, mijn favoriete schelpdier. Nog lekkerder dan mosselen en oesters.
Wat vind je er vies aan?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef floris_b het volgende:
Persoonlijk vind ik mosselen vies. Maar mijn moeder vindt gebakken mosselen lekker.
Ze zijn aan het eind van het seizoen toch juist het best?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:20 schreef ondeugend het volgende:
Kwaliteit van de mosselen nu is toch lang niet zo goed meer als in de zomer, herfst en een stukje winter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |