Shit! De kans gemist!quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Cobra: http://www.haagschestolp.(...)ineens-gevallen.html
Ja zeker.quote:
Al gelezen? Vond het erg moeilijk deze keerquote:
Vanmiddag tijdens je tukje bedacht en net uitgetikt?quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Cobra: http://www.haagschestolp.(...)ineens-gevallen.html
Een beetje en de rest tijdens de vaatquote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanmiddag tijdens je tukje bedacht en net uitgetikt?
Dan werk jij dus het beste als je denkt dat het moeilijk is. Duidelijk en de tekst straalt geen politieke kleur uit.quote:Op maandag 23 april 2012 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al gelezen? Vond het erg moeilijk deze keer
Letterlijk en figuurlijk een inval?quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, dat is ook een goeie.
Ik heb altijd geniale ingevingen tijdens het strijken bij de thuiszorg
quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb altijd geniale ingevingen tijdens het klussen/huishouden
Hoi PS.quote:
nee, dan was ik 5 uur geleden al aan het rondrennenquote:Op maandag 23 april 2012 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, ben je inderdaad wakker gemaakt met Flunk Day?
Waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, dan was ik 5 uur geleden al aan het rondrennenHopen voor morgen, dan maar. Ik ben er klaar voor!
Ben desalniettemin niet naar mijn lessen![]()
Geen energie, niet de mindshare. In my defense, de economie lessen zijn makkelijker dan wat ik in de 4e deed en de accounting professor leest letterlijk voor uit ons boek...quote:
Serieus?quote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen energie, niet de mindshare. In my defense, de economie lessen zijn makkelijker dan wat ik in de 4e deed en de accounting professor leest letterlijk voor uit ons boek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |