quote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef Rekkie het volgende:
Volwassen worden en je eigen leven gaan leiden.
quote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Patrona het volgende:
Ik zeg niet dat dit bij mij het geval is
Euhm ik was er al niks mee begonnen met zo'n tokkiequote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Patrona het volgende:
Stel je hebt een ex wie je haat en tegelijkertijd bewondert. Hij heeft je veel pijn gedaan maar je hebt zo veel mooie tijden gehad met hem waardoor je toch nog veel om hem geeft..
Je wilt hem straffen voor wat hij je allemaal heeft aangedaan en weet dat ie criminele activiteiten onderneemt.
Ik zeg niet dat dit bij mij het geval is, ben alleen nieuwsgierig naar wat jullie zouden doen. Aangeven bij de politie of laten gaan?!
En als je er pas achter bent gekomen nadat het uit was?quote:Op maandag 23 april 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Euhm ik was er al niks mee begonnen met zo'n tokkie
maar oke dat daar gelaten: als je het eerst wel pikte en nu niet en dan moeilijk gaat doen ben je erg puberaal en hypocriet bezig
Ik zou het dus niet doen
dan ben je een blind schaapquote:Op maandag 23 april 2012 16:34 schreef Patrona het volgende:
[..]
En als je er pas achter bent gekomen nadat het uit was?
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op maandag 23 april 2012 16:34 schreef Patrona het volgende:
[..]
Heeft die persoon dan liggen slapen tijdens de relatie?quote:Op maandag 23 april 2012 16:34 schreef Patrona het volgende:
[..]
Aangeven uit wraak. Vervolgens hier huilen omdat je de verkeerde strijd met de verkeerde persoon bent aangegaan.quote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Patrona het volgende:
Stel je hebt een ex wie je haat en tegelijkertijd bewondert. Hij heeft je veel pijn gedaan maar je hebt zo veel mooie tijden gehad met hem waardoor je toch nog veel om hem geeft..
Je wilt hem straffen voor wat hij je allemaal heeft aangedaan en weet dat ie criminele activiteiten onderneemt.
Ik zeg niet dat dit bij mij het geval is, ben alleen nieuwsgierig naar wat jullie zouden doen. Aangeven bij de politie of laten gaan?!
Als diegene een goede fulltime baan heeft, je echt het gevoel gaf dat hij zoiets nooit zou doen en bijna alleen maar bij je was.. Waarom zou je hem dan verdenken van zoietsquote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heeft die persoon dan liggen slapen tijdens de relatie?
Ik ga lachen als je ramen er uitliggen. Maar met jou valt niet te sollenquote:Op maandag 23 april 2012 16:38 schreef Patrona het volgende:
[..]
Als diegene een goede fulltime baan heeft, je echt het gevoel gaf dat hij zoiets nooit zou doen en bijna alleen maar bij je was.. Waarom zou je hem dan verdenken van zoiets
ten eerste weet ik niet wat hij deed, maar de meeste criminelen hebben nou niet echt een standaard levensstijl. Het valt meestal heel snel op dat iemand er niet koosjere praktijken op na houdt.quote:Op maandag 23 april 2012 16:38 schreef Patrona het volgende:
[..]
Als diegene een goede fulltime baan heeft, je echt het gevoel gaf dat hij zoiets nooit zou doen en bijna alleen maar bij je was.. Waarom zou je hem dan verdenken van zoiets
Ja naja opvallend was het dus totaal niet. Btw wanneer je stomverliefd bent zie je zoiets minder snel en hij hield zich niet gedurende de hele relatie daarmee bezig. De laatste paar weken van de relatie is hij begonnenquote:Op maandag 23 april 2012 16:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
ten eerste weet ik niet wat hij deed, maar de meeste criminelen hebben nou niet echt een standaard levensstijl. Het valt meestal heel snel op dat iemand er niet koosjere praktijken op na houdt.
Neequote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
Trouwen..
Klinkt als een betrouwbare kerel ja
geen wonder dat je niets gemerkt hebt!
hebben jullie nou nog geneukt?
BTW, fotoquote:
Nails it.quote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik weet niet van jou hoor, maar als je het toch zo ongeloofwaardig vindt mag je van mij je reactie's voor jezelf houdenquote:Op maandag 23 april 2012 16:45 schreef Dethroned het volgende:
Wordt dit topic net zo goed als je vorige (Trouwen..)?
Je vorige topic was zwaar ongeloofwaardig, dus waarom zou iemand je nu geloven dat het en geen betrekking heeft op jou en dat de criminele activiteiten onverwacht waren.
Daarnaas is je vraagstelling heel kortzichtig. Je bent oud genoeg en geen 15 meer.
Als dat echt is en je kunt andere mensen behoeden voor iets ergs zou ik hem aan gevenquote:
Okquote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat echt is en je kunt andere mensen behoeden voor iets ergs zou ik hem aan geven
maar dan wel vanuit deze gedachte en niet omdat je er zelf beter van wordt
Het is uit, waarom nu nog energie eraan verspillen. Laat het hem los, steek die energie in jezelf.quote:Op maandag 23 april 2012 16:34 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ja het is uit maar hij zoekt nog steeds contact opquote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het is uit, waarom nu nog energie eraan verspillen. Laat het hem los, steek die energie in jezelf.
Hoewel ik het hier ook mee eens ben, had het loverboy stukje niet gezien. Maar inderdaad om andere meisjes te behoeden, niet uit wraak.quote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat echt is en je kunt andere mensen behoeden voor iets ergs zou ik hem aan geven
maar dan wel vanuit deze gedachte en niet omdat je er zelf beter van wordt
Dan zeggen dat je geen contact meer wilt en alle volgende keren dat hij contact zoekt niks meer terugzeggen, maar alleen maar negeren.quote:Op maandag 23 april 2012 16:58 schreef Patrona het volgende:
Ja het is uit maar hij zoekt nog steeds contact op
En wat doe jij? Reageer je? Ik zou hem blokkeren en alle pogingen tot contact negeren.quote:Op maandag 23 april 2012 16:58 schreef Patrona het volgende:
[..]
Oh en dat is niet geprobeerd?quote:Op maandag 23 april 2012 16:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan zeggen dat je geen contact meer wilt en alle volgende keren dat hij contact zoekt niks meer terugzeggen, maar alleen maar negeren.
Hij is een loverboy, maar je bewondert hem en je geeft veel om hem?quote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Patrona het volgende:
Ja alles wordt genegeerd maar op een gegeven moment word je het toch beuquote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En wat doe jij? Reageer je? Ik zou hem blokkeren en alle pogingen tot contact negeren.
Dan kun je dus inderdaad naar de politie gaan en hem aangeven voor stalking.quote:
Met jou?quote:Op maandag 23 april 2012 16:58 schreef Patrona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef Rekkie het volgende:
Bij welke criminele activteiten zijn er geen slachtoffers?Ik neem aan dat Op het niet over snelheids overtredingen heeft of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef DS4 het volgende:
Als je weet dat er slachtoffers gemaakt worden: aangeven. Immers, zo niet ben je medeverantwoordelijk.
Zo niet, niet mee bemoeien.
Om een voorbeeld te noemen: Drugs smokkelen, verhandelen, enz. Dat leidt niet direct tot slachtoffers (in de praktijk wil dat nog wel eens anders zijn, want het gaat niet zelden hand in hand met geweldsdelicten).quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef Moro het volgende:
Bij welke criminele activteiten zijn er geen slachtoffers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |