Ik had een jaar lang een relatie met een jongen. We waren allebei erg serieus, hadden mooie toekomstplannen etc. Vervolgens ging het uit, omdat hij erg jaloers was. Ik kreeg echt het gevoel dat hij me niet vertrouwde, alhoewel hij zei van wel. Ik mocht 's avonds niet meer naar buiten, niet afspreken met andere jongens (ook als gewone vrienden niet), niet uitgaan, als ik is een keer mijn telefoon niet opnam wanneer hij belde was het gelijk: 'En waar ben je mee bezig dat je niet opnam, wat spook je allemaal uit?! ' Ik hield dat niet meer vol, ookal was ik helemaal verliefd op hem.. Toen het uitging belde hij me wel eens, vroeg hij om nog een kans maar dat werd het niet voor me. Maar goed, we hebben elkaar ruim twee jaar niet gezien, niet gesproken. Een paar weken terug kwam ik hem toevallig tegen, we hebben wat gedronken lekker bijgekletst, was heel gezellig. We spraken af om als vrienden iets leuks te doen.. Nummers uitgewisseld etc..
Een paar dagen later belde hij me op en vroeg of ik mee wilde naar de film. Leek me leuk dus zijn we geweest. Gewoon vriendschappelijk tijd doorgebracht samen, dat een paar keer.. Daarna begon hij weer gevoelens te krijgen voor me (ik ook voor hem). Ik ben iemand die maagd wilt blijven tot het huwelijk, toen ik een relatie met hem had hebben we ook helemaal geen seks gehad. Hij vroeg me of ik nog maagd was. Toen ik ja antwoordde geloofde hij me niet en wilde dat ik het hem zou bewijzen. Had ik twee manieren voor: of naar het ziekenhuis en dan een test laten doen, of met hem naar bed zodat hij ziet dat hij de eerste is. Ik ging met beide niet akkoord, omdat ik vond dat hij me hoort te vertrouwen.. Hij gelooft het, of hij gelooft het niet.. Maar hij bleef maar aandringen en wilde weer een serieuze relatie als ik het hem bewees. Ik ben qua dit een diehard persoon, ik heb zóooo veel jongens afgewezen, maar 'nee' zeggen tegen hem vind ik heel moeilijk. Ik ben gewoon nog steeds weg van hem..
Een paar weken lang hebben we elkaar vaak gezien, omhelst, gezoend maar geen seks. Hij begon steeds naar meer te verlangen en begon over zijn behoeften. Kort samengevat, hij beloofde me dat als hij me ontmaagd, hij voor altijd bij me blijft en we gaan trouwen. Ik weet niet of ik dat moet geloven, het is niet dat ik hem niet vertrouw maar hij heeft meerdere meisjes ontmaagd en aangezien hij niet bij hun is gebleven.. Hij zegt dat hij alleen mij wilt, veel van me houdt maar niet kan wachten tot het huwelijk met naar bed gaan. Ook zegt hij dat als we een relatie beginnen zonder seks, hij het met andere meiden doet en bang is dat hij misschien gevoelens krijgt voor een ander die hem wel geeft wat ik niet heb gegeven..
Kortom, ik hou onwijs veel van deze jongen maar wil echt maagd blijven tot het huwelijk. Wat raden jullie me aan, toch wel naar bed of niet? Ik ben trouwens 21, hij is 23.