Dat is samengegaan met het ministerie van VROM onder de naam Ministerie van Infrastructuur en Milieu...quote:
Dat vind ik ongeheurdquote:Op maandag 23 april 2012 16:35 schreef -Datdus- het volgende:
Koningshuis mag ook oprotten van mij part. Scheelt ook weer centjes.
Grammatica van een mp ditdatquote:
ik wordtquote:
Doe es effe normaal man. bedrijfspoedelquote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 leider en dat ben ik.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 23 april 2012 16:37 schreef -Datdus- het volgende:
haha iedereen met slechte grammatica wordt door zijn knieën geschoten.
Dus vrouwen zijn altijd goed in grammatica ?quote:Op maandag 23 april 2012 16:37 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wilde hier zo'n grappig bedoelde opmerking opgeven. Ik laat hem aan jullie over.quote:Op maandag 23 april 2012 16:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus vrouwen zijn altijd goed in grammatica ?
Dat wordt overwerken.quote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Doe es effe normaal man. bedrijfspoedel
Even wachten op AlDieWillenteKaaprenVaren die hem inkopt danquote:Op maandag 23 april 2012 16:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wilde hier zo'n grappig bedoelde opmerking opgeven. Ik laat hem aan jullie over.
Ik kop niet, ietsjes te makkelijk. Zelfs voor mijquote:Op maandag 23 april 2012 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Even wachten op AlDieWillenteKaaprenVaren die hem inkopt dan
Die laten we in de oppositie!quote:Op maandag 23 april 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Exentric heb ik ook al lang niet meer gezien.
Nee, die worden eerst omgebouwdquote:Op maandag 23 april 2012 16:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus vrouwen zijn altijd goed in grammatica ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |