Baasquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij was een P1 133Mhz met Monster 3D en 64MB sdram
Wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef vogelkooi het volgende:
Voor jou geld plan : omdat je lelijk bent hoeft nog niet te betekenen dat je dom bent.
Goed punt heb je daar geweld, 3 uur morgen bij het fietsenhok! Neem je al je vrienden mee? Dan kom ik ook alleen.
Guilty!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Mender het volgende:
Ik had Need for speed 2 SE![]()
Wie van jullie heeft er trouwens ook met dos en windows 3.11 gewerkt?
Haha ja dat was ook de enigste manier die ik kende toen ik eens een site wilde maken lang geleden. Oja en met frames werken, dat lukte me ook nog welquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik kan alleen een site maken met tabellen, zelf aangeleerd om een oude Runescape site te onderhouden. Ben ik nu te ouderwets?
Oh ja, frames heb ik ook nog een keer geleerd op de middelbare school. Denk niet dat ik dat nu nog kan zonder veel trial en error.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha ja dat was ook de enigste manier die ik kende toen ik eens een site wilde maken lang geleden. Oja en met frames werken, dat lukte me ook nog wel
Trial, beter lezen man!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat heb je aan trail dan
Pff bewijs het maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik beschuldig je van editterij!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je kan ook quotes veranderen dus dan zou je eigenlijk print screen moeten hebben.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eah 8650 1 gig
I7 2600
zijn dat dingen waar ik mee vooruit kan?
RAM?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu effies echt, is dat echt troep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |