Nee, ze is samen met de vrouw van Stannis wel kort in beeld geweest dacht ik. En er is ook wel naar haar gerefereerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:47 schreef Klauz het volgende:
ik heb die dochter van Stannis nog nooit gezien. of was dat die zwarte meuk die uit Carice kwam zetten?
vrouw van Stannis heb ik ook gemist.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee, ze is samen met de vrouw van Stannis wel kort in beeld geweest dacht ik. En er is ook wel naar haar gerefereerd.
Zo uit mijn hoofd in de scene dat ze de beelden verbranden maar ik kan het nu niet opzoekenquote:
Zijn die Myrcella en Tommen ook kids van Cersei en Jaime dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat een dozijn bastards met dik zwart haar en blauwe ogen de Troon van de goudblond met blauwe ogen uitgeruste Joffrey ondermijnen.
Robert Baratheon heeft allerlei soorten vrouwen bezwangerd, van blond tot rood, al zijn kinderen hebben echter zwart haar met blauwe ogen... Behalve Joffrey, Myrcella en Tommen.
The Seed is Strong
denk het wel, gezien hun haarquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zijn die Myrcella en Tommen ook kids van Cersei en Jaime dan?
Als Gendry door (een nog levende) Robert, of nu Joffrey (as if..) erkend zou worden zou hij meteen de sterkste claim hebben. Nu is hij echter een bedreiging omdat hij als bewijsmateriaal kan dienen dat Joff & co buiten echtelijke kinderen zijn. Inderdaad heeft Stannis nu de sterkste claim, hoewel ik betwijfel of zijn dochter ook in aanmerking zou komen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Kirov het volgende:
[..]
Gendry heeft een waardeloze claim.
Eerst komt Stannis, dan de dochter van Stannis, dan Renly.
Dat is nog eens letterlijk gezegd in de laatste aflevering in de conversatie tussen Jaime en Catelyn...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Een trueborn dochter komt geloof ik wel voor een bastardzoon, net zoals Sansa vóór Jon zou komen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Als Gendry door (een nog levende) Robert, of nu Joffrey (as if..) erkend zou worden zou hij meteen de sterkste claim hebben. Nu is hij echter een bedreiging omdat hij als bewijsmateriaal kan dienen dat Joff & co buiten echtelijke kinderen zijn. Inderdaad heeft Stannis nu de sterkste claim, hoewel ik betwijfel of zijn dochter ook in aanmerking zou komen..
Yup, tenzij Nedd Jon had erkend maar dat heeft hij nooit mogen doen van Catelyn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een trueborn dochter komt geloof ik wel voor een bastardzoon, net zoals Sansa vóór Jon zou komen.
Bijna goed, ze voelde gewoon dat hij nog steeds van zijn ex hield en dat zij hoe dan ook nr 2 was. Dat vrat aan haar, uiteindelijk confronteert ze Robert er ook mee en hij geeft het gelijk toe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hield ze in het begin nog wel van Robert. Of deed in elk geval haar best van hem te houden. Totdat hij haar steeds met Lyanna ging vergelijken.
Er is toch helemaal geen gesprek geweest tussen Jaime en Catelyn dit seizoen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat is nog eens letterlijk gezegd in de laatste aflevering in de conversatie tussen Jaime en Catelyn...
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen gesprek geweest tussen Jaime en Catelyn dit seizoen?
Thx. Wist wel dat ze keer met hem gesproken heeft toen ie gevangen was, maar dat was nog seizoen 1. Vandaar dat nu jaar later ik me niet precies details daarvan meer kon heugen.quote:
Shit je hebt gelijk, ik was helemaal in de warquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen gesprek geweest tussen Jaime en Catelyn dit seizoen?
Ik zie het, want in fragment wat Kloonhommel post komt het ook niet naar vorenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk, ik was helemaal in de war![]()
Als ik het me goed herinner was Robert in het begin ook nog niet de vadsige dronkenlap die hij later zou worden, maar meer een soort onstuimige Ned.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hield ze in het begin nog wel van Robert. Of deed in elk geval haar best van hem te houden. Totdat hij haar steeds met Lyanna ging vergelijken.
Ja, klopt, hij stond vroeger bekend als een lekker ding, voor hij dik werd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was Robert in het begin ook nog niet de vadsige dronkenlap die hij later zou worden, maar meer een soort onstuimige Ned.
Ik versta er niets van omdat er geen subs inzitten maar ik herinner me wel degelijk dat hij gewoon toegeeft dat het zijn kinderen zijn, en dat hij die jochie uit het raam had geduwt en hoopte dat ie dood zou vallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie het, want in fragment wat Kloonhommel post komt het ook niet naar voren
In dat fragment zegt hij alleen dat hij Bran uit het raam duwt. Als Cat dan vraagt waarom zegt hij dat ze maar moet gaan slapen, en daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik versta er niets van omdat er geen subs inzitten maar ik herinner me wel degelijk dat hij gewoon toegeeft dat het zijn kinderen zijn, en dat hij die jochie uit het raam had geduwt en hoopte dat ie dood zou vallen.
Ja daar hebben jij en VacaLoca ook wel gelijk in, maar ik vind haar ook wel erg expressieloos overkomen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:27 schreef Klauz het volgende:
[..]
Carice speelt best aardig, maar zoals iemand anders ook al op je post reageerde: haar script is ook heel suf.
Ik vind de verhaallijn met Stannis het minst leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |