waarom worden ze dan vermoord?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben die bastards geen erfrecht.
Ik weet ook niet of bastards recht hebben op de troon, het blijft wel een zoon natuurlijk en het boeit waarschijnlijk niet zo heel veel wie de moeder is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hebben die bastards geen erfrecht. Maar dan die Baratheons hebben de troon ook al niet geheel rechtmatig gekregen. Dus eigenlijk is het gewoon Daenarys die het meeste recht heeft! :p
Omdat een dozijn bastards met dik zwart haar en blauwe ogen de Troon van de goudblond met blauwe ogen uitgeruste Joffrey ondermijnen.quote:
Hoezo datquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef Klauz het volgende:
[..]
Gendry heeft het meeste recht op de troon.
maar daar kwam Ned Stark ook achter, zonder al die bastards te kennen. door simpelweg de stamboom van de Baratheons te bestuderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat een dozijn bastards met dik zwart haar en blauwe ogen de Troon van de goudblond met blauwe ogen uitgeruste Joffrey ondermijnen.
Nee, hij heeft Gendry ook opgezocht in de smithy, dat kon je in seizoen 1 zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Klauz het volgende:
[..]
maar daar kwam Ned Stark ook achter, zonder al die bastards te kennen. door simpelweg de stamboom van de Baratheons te bestuderen.
Ned is daarna zelf bastards van Robert op gaan zoeken, zoals Jon Arryn dat ook deed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Klauz het volgende:
[..]
maar daar kwam Ned Stark ook achter, zonder al die bastards te kennen. door simpelweg de stamboom van de Baratheons te bestuderen.
o ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ned is daarna zelf bastards van Robert op gaan zoeken, zoals Jon Arryn dat ook deed.
En dan zeuren als de boekenlezers wat vragen van mensen die er nix meer van snappen politiek correct proberen te beantwoordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:02 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen ...
Maar ik snap er ook helemaal geen kont meer van
Als mensen zeggen dat ze iets niet snappen, betekend dat niet dat ze gelijk gespoilerd willen worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:06 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
En dan zeuren als de boekenlezers wat vragen van mensen die er nix meer van snappen politiek correct proberen te beantwoorden
*Niet persoonlijk bedoeld op jou Wootism, maar in het algemeen
Ik denk dat deze beschrijving van bastards het aardig uitlegd:quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of bastards recht hebben op de troon, het blijft wel een zoon natuurlijk en het boeit waarschijnlijk niet zo heel veel wie de moeder is.
Nogal relatief natuurlijk. Stricktly speaking is Daenarys dan natuurlijk de troonopvolger, daar Robert slechts de troon voor zichzelf heeft genomen.quote:
Behalve Robb, die wil geen koning worden alleen Joffrey omleggen en daarna ziet hij wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Nogal relatief natuurlijk. Stricktly speaking is Daenarys dan natuurlijk de troonopvolger, daar Robert slechts de troon voor zichzelf heeft genomen.
Maar het interessante van GoT is juist dat het zich afspeelt in een tijd waar iedereen koning wil zijn
Dat wil hij wel, en hij wil daarvoor de helft van westeros (het hele noorden) hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Behalve Robb, die wil geen koning worden alleen Joffrey omleggen en daarna ziet hij wel.
Het bloed puur houden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef Klauz het volgende:
wat is eigenlijk de winst van Cersei en Jaime dat Joffrey een kind is van Jaime en niet van Robert ... ze kunnen het immers toch niet naar buiten brengen
Maar als ze dan vragen gaan stellen, welquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze iets niet snappen, betekend dat niet dat ze gelijk gespoilerd willen worden.
Nee. Gewoon niet spoileren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Maar als ze dan vragen gaan stellen, wel
I knowquote:
Robert was via een zijtak verwant aan de Targaryens (via z'n oma of zo) en praatte op die manier goed dat hij bij gebrek aan levende Targeryens in Westeros wel degelijk gewoon recht op die troon had.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Nogal relatief natuurlijk. Stricktly speaking is Daenarys dan natuurlijk de troonopvolger, daar Robert slechts de troon voor zichzelf heeft genomen.
Maar het interessante van GoT is juist dat het zich afspeelt in een tijd waar iedereen koning wil zijn
Gendry heeft een waardeloze claim.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef Klauz het volgende:
[..]
Gendry heeft het meeste recht op de troon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |