Hehe ... dat sterretje tussen aanhalingstekens tussen Loras (die bloemenridder) en Renlyquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Om te beginnen ist wel handig als je beetje weet wie wie is en bij welke familie ze horen...
alhoewel dat niet betekend dat ze elkaar helpen of dergelijke
[ afbeelding ]
Ik heb gister aflevering 4 zitten kijken met iemand die t boek al had gelezen. Hoe fokking irritant was dat zegquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:05 schreef Rickazio het volgende:
Die vergelijkingen aldoor met het boek, harry potter, lord of the rings.. nu dit
Zeker handig dit!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Om te beginnen ist wel handig als je beetje weet wie wie is en bij welke familie ze horen...
alhoewel dat niet betekend dat ze elkaar helpen of dergelijke
[ afbeelding ]
Vergelijkingen met het boek slaan nergens op, als ik zo hoor hoe het er in het boek allemaal aan toe gaat mag dat nooit op tv want dat is pure kinderpron. Ik vind haar overigens in de serie overkomen als iemand van een jaar of 19/20.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ze is helemaal kapot dankzij de reis - in het boek lees je hoe het echt een uitputtingslag was waar meerdere leden van haar khalissar omkwamen dankzij de omstandigheden. Dan ben je denk ik niet de scherpste .. en in het boek is ze een jaar of 13-14, dat je het weet
zit toch maar een dag tussen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
alleen als de uitgezonden afleveringen in NL bijna gelijk lopen met die uit de USA
Dat is Tywin Lannister, het hoofd van huis Lannister. En de vader van Cersei, Jaime en Tyrion. Hij is Hand van de Koning (koning Joffrey dus), maar omdat hij tegen de Starks moet vechten valt Tyrion voor hem in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:16 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Het verhaal snap ik gelukkig nog wel aardig, als je de relaties en families door hebt en weet wat ze als doel hebben dan is het aardig te volgen. Alleen dat gevangenenkamp snap ik ff niet, bij wie hoort ook alweer die gast die op het laatst aan kwam en zei dat Arya een meisje was?
Weet je hoe irritant dat is als je dan 'per ongeluk' iets leest van wat je nog niet gezien hebt? Gisteren keek ik in dit topic stond er s'ochtends al iets van 'pff die bevalling'. Dan heeft er dus iemand s'ochtends vroeg of s'nachts al GoT zitten kijken terwijl ik het meestal 24 uur later kijk (USA 19:00 ofzo op zondag, dan kijk ik 19:00 op maandag).quote:
Dank je! Die had ik even niet herkent dan. Nu is het weer een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:18 schreef Klauz het volgende:
[..]
Dat is Tywin Lannister, het hoofd van huis Lannister. En de vader van Cersei, Jaime en Tyrion. Hij is Hand van de Koning (koning Joffrey dus), maar omdat hij tegen de Starks moet vechten valt Tyrion voor hem in.
dat is waar. ik had die 'pfff wat een bevalling' ook gelezen idd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:21 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant dat is als je dan 'per ongeluk' iets leest van wat je nog niet gezien hebt? Gisteren keek ik in dit topic stond er s'ochtends al iets van 'pff die bevalling'. Dan heeft er dus iemand s'ochtends vroeg of s'nachts al GoT zitten kijken terwijl ik het meestal 24 uur later kijk (USA 19:00 ofzo op zondag, dan kijk ik 19:00 op maandag).
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister aflevering 4 zitten kijken met iemand die t boek al had gelezen. Hoe fokking irritant was dat zegDoe ik dus ook nooit meer
"O ja"
"O ja, dit"
"O dit wordt belangrijk"
"Snap je dit?"
SHUT!
UP!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef Angelof9 het volgende:
Bij mij is het juist andersom. Ik heb de boeken gelezen, mijn vrouw niet. Ik probeer niets weg te geven en zij zit maar in mijn oor te kakelen "Hoe zit dit? Wat gebeurt er nu? Leeft die persoon nog? Gaat dit in het boek ook zo?"
Soms kan ik het nauwelijks volgen!
Het is toch niet zo moeilijk om dit topic (op zondagnacht) niet aan te klikken zolang je de laatste aflevering nog niet hebt gezien? Dat werkt in ieder geval prima voor mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef speknek het volgende:
Van mij mag er ook wel iets voorzichtiger gedaan worden de eerste dag nadat ie uitkomt. Zekere personen zitten volgens mij de piratebay te f5en, gaan hem meteen kijken en rennen dan het topic in om de aflevering uit de doeken te doen. Nog voordat ik doorheb dat ie beschikbaar is, laat staan tijd om te kijken. NB dat maakt je niet tof.
Stop is met zeuren en wacht gewoon tot dat je de aflevering hebt gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk om dit topic niet aan te klikken zolang je de laatste aflevering nog niet hebt gezien? Dat werkt in ieder geval prima voor mij.
Laten we vooral niet weer in een discussie vervallen over de spoiler regels in een [USA] topic, die regels zijn gewoon duidelijk vastgesteld.
Renly vs. Stannis zal wel in de volgende aflevering of die daarna komen denk ik. En als er geen gevecht komt dan heeft Stannis nog altijd het meeste recht op de troon.quote:
Dat slaat nergens op. Zondag uitgezonden, maandag kun je kijken. Heb je m nog niet gezien dan, gewoon het topic niet openen. Is overal zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef speknek het volgende:
Van mij mag er ook wel iets voorzichtiger gedaan worden de eerste dag nadat ie uitkomt. Zekere personen zitten volgens mij de piratebay te f5en, gaan hem meteen kijken en rennen dan het topic in om de aflevering uit de doeken te doen. Nog voordat ik doorheb dat ie beschikbaar is, laat staan tijd om te kijken. NB dat maakt je niet tof.
Gendry heeft het meeste recht op de troon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Renly vs. Stannis zal wel in de volgende aflevering of die daarna komen denk ik. En als er geen gevecht komt dan heeft Stannis nog altijd het meeste recht op de troon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |