Wel Arnhem... geen brug... after kan geregeld wordenquote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Wie van de fokkerts gaan er morgen nog even de brug slaan?
jaquote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Slaap bij een maat, dus zal hem niet worden, helaasch. Had me wel vet geleken!quote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wel Arnhem... geen brug... after kan geregeld worden
quote:
Present. Vnaaf ook overigens en als iemand daarvoor nog een kaartje wilt dan laat het me maar weten. (Waarschijnlijk) heb ik er namelijk eentje over zoals de zaken er nu uit zien..quote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Dennis misschien? Ik heb helaas net een uur geleden er nog 1 voor een vriend besteld.quote:Op zondag 29 april 2012 14:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Present. Vnaaf ook overigens en als iemand daarvoor nog een kaartje wilt dan laat het me maar weten. (Waarschijnlijk) heb ik er namelijk eentje over zoals de zaken er nu uit zien..
1 van die gasten die ook op Hard Classics waren?quote:Op zondag 29 april 2012 14:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dennis misschien? Ik heb helaas net een uur geleden er nog 1 voor een vriend besteld.
neequote:Op zondag 29 april 2012 14:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
1 van die gasten die ook op Hard Classics waren?
oh dat zijn ik en mijn vrienden hoiquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef T-Force het volgende:
Zit ik in de trein, redelijk leeg, iedereen stil behalve een groepje 16jarigen die naar Arnhem gaan. Telefoontjes aan, Lose my mind op en allemaal meezingen en daarna vertellen dat het inmiddels alweer zo lang geleden is dat ze aan de pillen zijn gegaan (3 weken terug). Vanavond gaan ze helemaal los, maar ze vinden het wel jammer dat bernan hard niet komt
FML
quote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef T-Force het volgende:
Zit ik in de trein, redelijk leeg, iedereen stil behalve een groepje 16jarigen die naar Arnhem gaan. Telefoontjes aan, Lose my mind op en allemaal meezingen en daarna vertellen dat het inmiddels alweer zo lang geleden is dat ze aan de pillen zijn gegaan (3 weken terug). Vanavond gaan ze helemaal los, maar ze vinden het wel jammer dat bernan hard niet komt
FML
Zo, echt wel! Ik zou een krat bier naar m opsturen!quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Eindbaas!
http://www.youtube.com/re(...).0.0.142.226.3j1.4.0.
quote:Met veel trots mogen wij bekend maken dat niemand minder dan Brennan Heart het anthem van Intents Festival 2012 produceert!
Met hits als Lose My Mind en Running Late is Brennan Heart één van de beste hardstyle producers van dit moment. Bezoekers van Intents Festival gaan dan ook getrakteerd worden op een vette zomerse track waarmee je lekker in de festivalstemming komt. Zodra er meer bekend is over het anthem, laten we het je weten via onze Social Media kanalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef T-Force het volgende:
FML
quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 27 april 2012 06:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut niet van toepassingWanneer de tijd aanbreekt dat ik dingen ga draaien die ik niet leuk vindt... wordt het tijd om te stoppen
Moiquote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Baronpilsener het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |