Ik vind juist het tegenovergestelde, leuke stijl die ik zeker waardeer, maar dat doet natuurlijk niks af aan het feit dat het inderdaad wat geforceerd overkomtquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Agree, ik vind Solutio & The I's ook niks. Geforceerd hard inderdaad
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Agree, ik vind Solutio & The I's ook niks. Geforceerd hard inderdaad
Hey, not bad!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Black/Out - Dominate by MDMAron
Hoop dat jullie het wat vinden
Klinkt zeker niet verkeerd!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Zou hier serieus op in kunnen gaan, maar ik ben er te lui voor, sorryquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef mstx het volgende:
[..]
En terecht, want het is vaak ongeïnspireerde bagger. Maak een 'harde' kick, zet er een zware baslijn onder, hier en daar wat schreeuwvocals en je hebt een nieuwe vet rauwe track.
[..]
Ik zou niet weten hoe dit argument mijn mening zou moeten beïnvloeden.
Dacht ik precies aan. De melodie heeft zeker iets, maar wordt overstemt door kick.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klinkt zeker niet verkeerd!![]()
Melo had nog wel wat prominenter tov de kick gekund imho (die pitchkick is overigens goed gedaan).
Ben benieuwd naar je toekomstige producties
In dit topic heb je ook hypes, momenteel zijn dat bijv. de begrippen 'hard-omdat-het-hard-moet' en 'spookhuis'.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef eQuaL het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat er hier makkelijk wordt afgezeken op zogenaamde 'hard om het hard' nummers, waarbij er nogal eens wordt vergeten dat het artiesten zijn die al jaren dit soort tracks maken. Denk aan Bonkers, Warpath, etc, allemaal 2009...
Nouja, moet je denk teleurstellen... Laatste tijd loopt het lang niet zo lekker meer qua producties. Krijg nog wel regelmatig voorstellen van (middelgrote) labels om er wat te komen releasen, maar op een of andere manier is m'n drive echt weg... Weet niet waar het hem in zit, maar ik baal er enorm van. Wat misschien nog een soort van zou kunnen helpen is een soort van stok achter de deur, maar daarvan valt op dit moment ook totaal niet te spreken. Gewoon een beetje de weg kwijt productiegewijs gezien, helaasquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klinkt zeker niet verkeerd!![]()
Melo had nog wel wat prominenter tov de kick gekund imho (die pitchkick is overigens goed gedaan).
Ben benieuwd naar je toekomstige producties
Ik luister hem nu nog een keertje, en die melo is eigenlijk best gruwelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Jammer! Ik ken het zelf wel een beetje. Vroeger maakte ik ook vrij veel 'tracks' met FL Studio (geen hardstyle), maar op een gegeven moment droogde dat gewoon op. Dan ga je weer andere hobby's zoekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:12 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Nouja, moet je denk teleurstellen... Laatste tijd loopt het lang niet zo lekker meer qua producties. Krijg nog wel regelmatig voorstellen van (middelgrote) labels om er wat te komen releasen, maar op een of andere manier is m'n drive echt weg... Weet niet waar het hem in zit, maar ik baal er enorm van. Wat misschien nog een soort van zou kunnen helpen is een soort van stok achter de deur, maar daarvan valt op dit moment ook totaal niet te spreken. Gewoon een beetje de weg kwijt productiegewijs gezien, helaas
Haha, jawelquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef eQuaL het volgende:Hoop alleen voor je dat je niet voor al te veel geld aan materiaal hebt lopen kopen dan
Klinkt lekker man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Klinkt idd goed! Ik follow je gelijk @ SCquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Ook meteen maar gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:28 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Klinkt idd goed! Ik follow je gelijk @ SC
GAST! KOM UIT JE DIP GEK!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, jawelHoop gewoon meer dat ik uit deze dip kan komen.
De zondag mag ik gratis naartoe (2 gratis kaarten) omdat ik mee heb gedaan aan die DJ-contest, maar niemand wil meequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef SweexNL het volgende:
Nog mensen die naar Beat the bridge gaan zondag en maandag?
Moet jij draaien op BTB? Of ergens andersquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:23 schreef SweexNL het volgende:
Oke gaaf, Morgen maar is een kijkje nemen in de HmH bij skrillex, daarna door naar me eigen gig.
Nee andere gig, vrienden van me moeten wel op BTB draaien. dus dan wel even een kijkje nemenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Moet jij draaien op BTB? Of ergens anders
Heb ik een mailtje gestuurd naar Fear.FM of ik niet 1x in de 3 weken zou kunnen draaien. Ze hebben gereageerd of ik niet een radioshow met wat vrienden die ook DJ zijn zou kunnen hosten! Natuurlijk een supervet idee, ff kijken of ik dat voor mekaar kan krijgenquote:Tom Oerlemans, nou zowel voor jezelf (elke weer weer wat moeten maken) als voor de luisteraar (alweer een set van hem)
Denk dat het voor iedereen beter is als je het wat specialer houdt ofzo, al is het maar eens per 2 weken. Ik spreek iig voor mezelf als ik zeg dat ik jet setjes aan het begin wel volgde maar nu niet meer
Ben in eerste instantie niet van plan om te praten. Misschien iedere week een andere DJ ofzo, of een ander genre, iets in die richtingquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef 16meter het volgende:
Leuk. Hoop voor je dat het lukt. Moet dat in het Nederlands of English? (net als Medic Show)
Wat vind je precies jammerquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef StM het volgende:
* StM vind het maar jammer, kijkende naar je volgende set
Het wordt voor mij ook steeds lastiger om interessante setjes te laten horen iedere week. Bovendien kost het ook best wat tijd. Ik merk ook inderdaad dat een hoop mensen niet iedere week naar mijn sets luisteren, en verwacht dat als ik iets minder vaak zou draaien de sets beter gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:03 schreef StM het volgende:
Als jij minder zou gaan draaien, ik persoonlijk vind het 1 van de leukere setjes iedere week.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef 16meter het volgende:
Beetje ouwehoeren tussendoor, is toch prachtig man.
vervoer is niet het probleem, meer de datum waarop Decibel elk jaar is; tegelijk met zomerfeesten hier in de buurt (net als vorig jaar)quote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Gefixt! Maar waarom misschien? Als vervoer 't probleem is zet ik je namelijk ook meteen op 'geen vervoer' lijst
goed ideequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef haakon het volgende:
Ik heb alvast een verzoekje voor de afterparty!
Anders neem ik het zelf wel mee in de trein of in de auto of hoe ik ook bij jullie kom.
Een krat Grolsch
Tja je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou zeggen dat er nog genoeg tof materiaal is, iig voor nog zeker een jaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Het wordt voor mij ook steeds lastiger om interessante setjes te laten horen iedere week. Bovendien kost het ook best wat tijd. Ik merk ook inderdaad dat een hoop mensen niet iedere week naar mijn sets luisteren, en verwacht dat als ik iets minder vaak zou draaien de sets beter gewaardeerd worden
[..]
Mijn is het ook gelukt zo'n 3 jaar achter elkaar wekelijks een set te broadcastenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Het wordt voor mij ook steeds lastiger om interessante setjes te laten horen iedere week. Bovendien kost het ook best wat tijd. Ik merk ook inderdaad dat een hoop mensen niet iedere week naar mijn sets luisteren, en verwacht dat als ik iets minder vaak zou draaien de sets beter gewaardeerd worden
[..]
Jij bent dan ook een ekte ektequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mijn is het ook gelukt zo'n 3 jaar achter elkaar wekelijks een set te broadcasten
Inderdaad lekker nummer ja, jarenlang als intro op de site van onze vriendengroep gehad. Was toen nog een rage om met je vriendengroep een eigen site te makenquote:
Ik ben allang afgestapt van deze discussie. Als ik het lekker vind klinken dan vind ik het allang goed. Van wie het af komt of dat het Raw of melodieus, kan me weinig meer uitmaken, zolang het maar goed klinkt. En ben het ook met je laatste gedeelte eens. De ene keer wil je het wat harder de hele avond en de andere keer wat melodieuzer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
In dit topic heb je ook hypes, momenteel zijn dat bijv. de begrippen 'hard-omdat-het-hard-moet' en 'spookhuis'.
Een tijdje terug stonden we nog te springen van tracks als Psycho, Do you want heavy, Shiverz etc. etc. Nu is dat soort shit uit den boze, volgens de meeste posters. Wel een grappige ontwikkeling...
Wat mij betreft is er nog genoeg leuks te vinden tussen de overkill aan 'raw' plaatjes. En van mij MOET het af en toe ook hard, gewoon omdat dat moet. Ik hoef het alleen niet de hele avond non-stop te horen op een feest. Lekker afwisselende setjes met wat early, melodieuze nummers en verderop nog wat hardere platen, dat is toch heerlijk.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Inderdaad lekker nummer ja, jarenlang als intro op de site van onze vriendengroep gehad. Was toen nog een rage om met je vriendengroep een eigen site te maken
Fucking toevallig!quote:
quote:Speciaal voor bezoekers van Beat the Bridge geeft Twinklerz 10 partybrillen weg!!!
Onder alle likers van onze pagina worden morgenmiddag 10 winnaars gekozen. Deze kunnen op vertoon van hun legitimatie hun gratis bril op komen halen bij de merchandise stand op Beat the Bridge!
Is hier maar een half uurtje vandaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
https://partyflock.nl/party/220802:Zak_Invites.html
Voor 10 euro een zeer fijne line-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |