Ik vind juist het tegenovergestelde, leuke stijl die ik zeker waardeer, maar dat doet natuurlijk niks af aan het feit dat het inderdaad wat geforceerd overkomtquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Agree, ik vind Solutio & The I's ook niks. Geforceerd hard inderdaad
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Agree, ik vind Solutio & The I's ook niks. Geforceerd hard inderdaad
Hey, not bad!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Black/Out - Dominate by MDMAron
Hoop dat jullie het wat vinden
Klinkt zeker niet verkeerd!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Zou hier serieus op in kunnen gaan, maar ik ben er te lui voor, sorryquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef mstx het volgende:
[..]
En terecht, want het is vaak ongeïnspireerde bagger. Maak een 'harde' kick, zet er een zware baslijn onder, hier en daar wat schreeuwvocals en je hebt een nieuwe vet rauwe track.
[..]
Ik zou niet weten hoe dit argument mijn mening zou moeten beïnvloeden.
Dacht ik precies aan. De melodie heeft zeker iets, maar wordt overstemt door kick.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klinkt zeker niet verkeerd!![]()
Melo had nog wel wat prominenter tov de kick gekund imho (die pitchkick is overigens goed gedaan).
Ben benieuwd naar je toekomstige producties
In dit topic heb je ook hypes, momenteel zijn dat bijv. de begrippen 'hard-omdat-het-hard-moet' en 'spookhuis'.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef eQuaL het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat er hier makkelijk wordt afgezeken op zogenaamde 'hard om het hard' nummers, waarbij er nogal eens wordt vergeten dat het artiesten zijn die al jaren dit soort tracks maken. Denk aan Bonkers, Warpath, etc, allemaal 2009...
Nouja, moet je denk teleurstellen... Laatste tijd loopt het lang niet zo lekker meer qua producties. Krijg nog wel regelmatig voorstellen van (middelgrote) labels om er wat te komen releasen, maar op een of andere manier is m'n drive echt weg... Weet niet waar het hem in zit, maar ik baal er enorm van. Wat misschien nog een soort van zou kunnen helpen is een soort van stok achter de deur, maar daarvan valt op dit moment ook totaal niet te spreken. Gewoon een beetje de weg kwijt productiegewijs gezien, helaasquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klinkt zeker niet verkeerd!![]()
Melo had nog wel wat prominenter tov de kick gekund imho (die pitchkick is overigens goed gedaan).
Ben benieuwd naar je toekomstige producties
Ik luister hem nu nog een keertje, en die melo is eigenlijk best gruwelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Jammer! Ik ken het zelf wel een beetje. Vroeger maakte ik ook vrij veel 'tracks' met FL Studio (geen hardstyle), maar op een gegeven moment droogde dat gewoon op. Dan ga je weer andere hobby's zoekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:12 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Nouja, moet je denk teleurstellen... Laatste tijd loopt het lang niet zo lekker meer qua producties. Krijg nog wel regelmatig voorstellen van (middelgrote) labels om er wat te komen releasen, maar op een of andere manier is m'n drive echt weg... Weet niet waar het hem in zit, maar ik baal er enorm van. Wat misschien nog een soort van zou kunnen helpen is een soort van stok achter de deur, maar daarvan valt op dit moment ook totaal niet te spreken. Gewoon een beetje de weg kwijt productiegewijs gezien, helaas
Haha, jawelquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef eQuaL het volgende:Hoop alleen voor je dat je niet voor al te veel geld aan materiaal hebt lopen kopen dan
Klinkt lekker man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Klinkt idd goed! Ik follow je gelijk @ SCquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Ook meteen maar gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:28 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Klinkt idd goed! Ik follow je gelijk @ SC
GAST! KOM UIT JE DIP GEK!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, jawelHoop gewoon meer dat ik uit deze dip kan komen.
De zondag mag ik gratis naartoe (2 gratis kaarten) omdat ik mee heb gedaan aan die DJ-contest, maar niemand wil meequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef SweexNL het volgende:
Nog mensen die naar Beat the bridge gaan zondag en maandag?
Moet jij draaien op BTB? Of ergens andersquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:23 schreef SweexNL het volgende:
Oke gaaf, Morgen maar is een kijkje nemen in de HmH bij skrillex, daarna door naar me eigen gig.
Nee andere gig, vrienden van me moeten wel op BTB draaien. dus dan wel even een kijkje nemenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Moet jij draaien op BTB? Of ergens anders
Heb ik een mailtje gestuurd naar Fear.FM of ik niet 1x in de 3 weken zou kunnen draaien. Ze hebben gereageerd of ik niet een radioshow met wat vrienden die ook DJ zijn zou kunnen hosten! Natuurlijk een supervet idee, ff kijken of ik dat voor mekaar kan krijgenquote:Tom Oerlemans, nou zowel voor jezelf (elke weer weer wat moeten maken) als voor de luisteraar (alweer een set van hem)
Denk dat het voor iedereen beter is als je het wat specialer houdt ofzo, al is het maar eens per 2 weken. Ik spreek iig voor mezelf als ik zeg dat ik jet setjes aan het begin wel volgde maar nu niet meer
Ben in eerste instantie niet van plan om te praten. Misschien iedere week een andere DJ ofzo, of een ander genre, iets in die richtingquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef 16meter het volgende:
Leuk. Hoop voor je dat het lukt. Moet dat in het Nederlands of English? (net als Medic Show)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |