Wat is daar mis mee? Hoe meer mensen hun huis niet verkocht krijgen hoe meer druk er op de prijs komt. Vraag en aanbod vinden elkaar uiteindelijk vanzelf, een lager prijspeil is gunstig voor mensen met eigen kapitaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Dat klopt helemaal. Maar het verschil is hier dat onder andere jij hopen dat mensen hun huis niet verkocht krijgen
Ik geef toe dat ik niet zulke hele warme gevoelens koester voor scheefleners, maar als mens vind ik het wel degelijk sneu. Ik ben geen kwaadaardige fokker die de wereld wil zien lijden.quote:(want dat is lekker voor die vuige scheefleners! zelfs al kan ik dan zelf nog steeds geen huis kopen, dan laaf ik me gewoon aan het idee dat zij shit hebben, net als ik) omdat je die mensen gewoon wil zien bloeden vanuit misplaatste frustratie,
Dalende prijzen zijn een correctie... een gezonde correctie. Feitelijk heeft iedereen belang bij betaalbare woonruimte.quote:en daarnaast omdat je denkt dat als er maar genoeg mensen hun huis niet verkocht krijgen, de huizenprijzen zó laag worden dat zelfs jij straks een huis kunt kopen (Wat niet eens klopt).
Ja... laten we vooral sorry zeggen omdat anderen domme dingen gedaan hebben... dingen waar andere mensen ook last van hebben gekregen. Zeepbelblazers hebben vooral om grond van hun eigenbelang gehandeld en uiteindelijk gaan we daar allemaal een deel van de rekening voor betalen. Ik weet wel wie er sorry zou horen te zeggenquote:
Het is gewoon goed dat de markt zichzelf aan het corrigeren is. Niet alleen voor mij, voor de gehele maatschappij. Dat er nu mensen het slachtoffer van zijn is spijtig, maar had door een groot deel van deze groep voorkomen kunnen worden door geen onverantwoorde aankoop van een te duur huis te doen. Op langere termijn is iequote:Op maandag 7 mei 2012 16:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij niet nee. Maar Xeno heb ik door heel wat topics heen toch regelmatig dat soort opmerkingen zien plaatsen, dus als jewil doen, prima, maar weet dan dat het niet mijn redenering is he
Dat klopt, en wat betaalbaar is is relatief, want dat is voor iedereen anders. Het punt is niet zo zeer dat jij vind dat woonruimte betaalbaar moet zijn, jij vind dat jij in een paleis moet kunnen wonen voor 200 euro.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hoe meer mensen hun huis niet verkocht krijgen hoe meer druk er op de prijs komt. Vraag en aanbod vinden elkaar uiteindelijk vanzelf, een lager prijspeil is gunstig voor mensen met eigen kapitaal.
[..]
Ik geef toe dat ik niet zulke hele warme gevoelens koester voor scheefleners, maar als mens vind ik het wel degelijk sneu. Ik ben geen kwaadaardige fokker die de wereld wil zien lijden.
[..]
Dalende prijzen zijn een correctie... een gezonde correctie. Feitelijk heeft iedereen belang bij betaalbare woonruimte.
Vol-le-dig mee eens, maar dan ben je het dus eens met het feit dat die mensen er zelf voor gekozen hebben om een onverantwoorde aankoop te doen? Want dat roep ik al vanaf het begin, alleen dat is dan niet zo, want nee, het zijn de Grote Boze Banken die die arme mensen een loer hebben gedraaid.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is gewoon goed dat de markt zichzelf aan het corrigeren is. Niet alleen voor mij, voor gehele de gehele maatschappij. Dat er nu mensen het slachtoffer van zijn is spijtig, maar had door een groot deel van deze groep voorkomen kunnen worden door geen onverantwoorde aankoop van een te duur huis te doen. Op langere termijn is ie
Betaalbaarheid is relatief maar binnen zeer beperkte mate, het is gewoon een hard economisch feit. Feit is namelijk dat een groot deel van de bevolking met zijn inkomen binnen een bepaalde bandbreedte zit, als je binnen die bandbreedte valt zit er niet zo heel veel rek binnen het begrip betaalbaarheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:51 schreef CoolGuy het volgende:
Dat klopt, en wat betaalbaar is is relatief, want dat is voor iedereen anders. Het punt is niet zo zeer dat jij vind dat woonruimte betaalbaar moet zijn, jij vind dat jij in een paleis moet kunnen wonen voor 200 euro.
Dus moeten ze niet klagen als ze 'vast' zitten en wat ik 'hoop' doet er ook niet toe want die mensen hebben tenslotte zelf hun eigen lot in handen. Dus... maak je niet al te druk over wat ik vind of denkquote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
Vol-le-dig mee eens, maar dan ben je het dus eens met het feit dat die mensen er zelf voor gekozen hebben om een onverantwoorde aankoop te doen? Want dat roep ik al vanaf het begin, alleen dat is dan niet zo, want nee, het zijn de Grote Boze Banken die die arme mensen een loer hebben gedraaid.
Ik zeg dat die mensen dat zelf hebben gedaan.
Volgens mij hadden we het daar helemaal niet over.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vol-le-dig mee eens, maar dan ben je het dus eens met het feit dat die mensen er zelf voor gekozen hebben om een onverantwoorde aankoop te doen? Want dat roep ik al vanaf het begin, alleen dat is dan niet zo, want nee, het zijn de Grote Boze Banken die die arme mensen een loer hebben gedraaid.
En zorgen dat het er een beetje fatsoenlijk bij staat. Als ik zie hoeveel hoeveel huizen alleen al op de foto's er verschrikkelijk verwaarloosd, oudbollig en/of slordig uitzien...quote:Op maandag 7 mei 2012 17:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
En ondertussen kruipt de fundateller gewoon naar nieuwe ongekende hoogtes... wat wij hier ook zeggen, het heeft allemaal geen zin. De vraagprijs van je woning verlagen... dat heeft wel zin
Onderhoud plegen? Haha....quote:Op maandag 7 mei 2012 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zorgen dat het er een beetje fatsoenlijk bij staat. Als ik zie hoeveel hoeveel huizen alleen al op de foto's er verschrikkelijk verwaarloosd, oudbollig en/of slordig uitzien...
Doh, natuurlijk. Jij loopt toch niet op de miljonairs fair rond of wel? Er worden producten gemaakt die wel degelijk een afzet markt hebben, maar daar horen jij en ik niet bij. So what? Jij en ik kunnen geen Ferrari betalen. Alsof Ferrari dan maar de prijzen moet verlagen zodat jij en ik er ook een kunnen kopen. Natuurlijk niet, dat jij en ik er geen kunnen betalen wil niet zeggen dat er niet tig mensen op de wereld zijn die zo'n auto wél kunnen betalen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Betaalbaarheid is relatief maar binnen zeer beperkte mate, het is gewoon een hard economisch feit. Feit is namelijk dat een groot deel van de bevolking met zijn inkomen binnen een bepaalde bandbreedte zit, als je binnen die bandbreedte valt zit er niet zo heel veel rek binnen het begrip betaalbaarheid.
Volgens jou stelling is een 100 meter jacht ook betaalbaar, het is immers een relatief begrip... betaalbaarheid
en als je ziet hoeveel van die verloederde huizen er te koop staanquote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Onderhoud plegen? Haha....Dat doet de grotere sukkel maar die na mij komt... we noemen het dan een starterswoning voor de starter die van klussen houdt... uiteraard vragen we de hoofdprijs
![]()
Jarenlang.... tijdens de boom kon je daarmee wegkomen... nu moet je dus minstens 50 tot 100k afschrijven op zo'n paleisje
Daar wil je ook echt niet wonen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
en als je ziet hoeveel van die verloederde huizen er te koop staanvooral in zuid-limburg, en dankzij de krimp kosten ze geen drol meer
mwoa ik zou opzich best in zuid-limburg willen wonen, maar in de leukere dorpen zijn de huizen vrijwel even duur als in de rest van Nederlandquote:
Er komen natuurlijk ook steeds meer mensen die hun huis simpelweg niet meer te koop zetten omdat de restschuld te hoog is geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:46 schreef leolinedance het volgende:
263.391 huizen te koop. We zitten weer in de lift.
De fundateller stijgt minder snel dan voorgaande jaren. Als de verkopen blijven dalen zonder dat de teller oploopt kan dat inderdaad alleen maar betekenen dat mensen hun huis niet eens meer te koop zetten.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er komen natuurlijk ook steeds meer mensen die hun huis simpelweg niet meer te koop zetten omdat de restschuld te hoog is geworden.
Die willen eigenlijk wel verhuizen maar zien er voorlopig maar vanaf.
Ik denk dat we dan ook een verdere daling van de verkoopaantallen zullen zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De fundateller stijgt minder snel dan voorgaande jaren. Als de verkopen blijven dalen zonder dat de teller oploopt kan dat inderdaad alleen maar betekenen dat mensen hun huis niet eens meer te koop zetten.
Hoe kun je een restschuld hebben zonder je huis te verkopen, laat staan zonder het zelfs maar te koop aan te biedenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er komen natuurlijk ook steeds meer mensen die hun huis simpelweg niet meer te koop zetten omdat de restschuld te hoog is geworden.
Consumenten: naïeve hebzucht.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...het zijn de Grote Boze Banken die die arme mensen een loer hebben gedraaid.
Hebzucht, een van de 7 hoofdzonden.(evenals afgunst, ook niet geheel onbekend op diverse fora).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:20 schreef BertV het volgende:
[..]
Consumenten: naïeve hebzucht.
Banken: berekende hebzucht.
Laat hij (of zij) die zonder zonden is de eerste steen leggen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:27 schreef sorcees het volgende:
Hebzucht, een van de 7 hoofdzonden.(evenals afgunst, ook niet geheel onbekend op diverse fora).
Er zijn zonden en er zijn hoofdzonden, trouwens afgelopen weekend zeker 100 stenen gelegd, een is er altijd de eerste...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Laat hij (of zij) die zonder zonden is de eerste steen leggen...
als het een grafsteen is, dan is het ook direct de laatstequote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Laat hij (of zij) die zonder zonden is de eerste steen leggen...
goh, het zijn net mensenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:20 schreef BertV het volgende:
[..]
Consumenten: naïeve hebzucht.
Banken: berekende hebzucht.
Je draait het om, je kunt niet verkopen omdat je met een restschuld blijft zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kun je een restschuld hebben zonder je huis te verkopen, laat staan zonder het zelfs maar te koop aan te bieden
Ik kwam geenstijl tegen in mijn website-statistiekenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef antfukker het volgende:
http://fundacijfers.staanhier.nl/graph2.php
Kwam hem tegen via een post op geenstijl
Ik zie een tijdelijke opleving van de verkoop omdat de verlaging van de overdrachtsbelasting zogenaamd zou aflopen. Dit manifesteert zich in meer verkochte bestaande bouw. Daarnaast waren het vooral de minst kapitaal krachtigen die er in geloofden dat de OVB weer omhoog zou gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:01 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan ook een verdere daling van de verkoopaantallen zullen zien.
dat weet je niet zeker, wat je wel zeker weet is dat je geen restschuld hebt zolang je niet verkoopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je draait het om, je kunt niet verkopen omdat je met een restschuld blijft zitten.
Jawelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef leolinedance het volgende:
263.380 huizen te koop
Morgen dan weer eens een ATH?
Gewoonlijk worden in deze tijd van het jaar de meeste huizen in de verkoop gezet (leuk foto's maken ook nu, zeker als je een goede tuin hebt) en na de zomer, sept/okt, de meeste huizen verkocht. Ik ben benieuwd of je voorspelling uitkomt.quote:
M.a.w. doen alsof er een veiling is, maar dan:quote:UNIEKE KANS: Deze woning wordt verkocht via vaXstXgoeXd-auXctioXns.nl. De oorspronkelijke vraagprijs was ¤ 498.000,-- k.k.. Nu bieden vanaf ¤ 325.000,-- k.k. De vermelde vraagprijs is dus een prijs van waaraf per opbod kan worden geboden tot de prijs wordt bereikt die voor verkoper acceptabel is.(zie ook:
de meeste van die vrijwillige verkopingen draaien nergens op uitquote:Op maandag 14 mei 2012 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kom steeds vaker dergelijke constructies tegen:
[..]
M.a.w. doen alsof er een veiling is, maar dan:
-met minimum startbod
-met verborgen minimumprijs
Doe dan een open veiling vanaf 1 euro zonder minimum, ben ik heel benieuwd waar het op uitkomt. Hell, zet dat huis op eBay!
Kansloos inderdaad. Dit is trouwens al eerder besproken in het Fundateller-topic.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
-met minimum startbod
Doe dan een open veiling vanaf 1 euro zonder minimum, ben ik heel benieuwd waar het op uitkomt. Hell, zet dat huis op eBay!
Een object dat ik volgde werd op een gegeven moment ook 'geveild' de vanaf prijs lag zo'n 10k onder de prijs waarvoor deze weer te koop werd gezet nadat de veiling tot 2 maal toe op niets was uitgelopen. Tegenwoordig is de prijs alleen nog maar 'op aanvraag' te vinden.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
-met minimum startbod
Hetzelfde krijg je bij een GSM-abonnementje...quote:KOOP NU DIT HUIS EN ONTVANG EEN IPAD KADO! Hofstede Meerkerk bestaat 15 jaar! (Actie is geldig t/m 31 mei 2012, de koopakte dient dan ondertekend te zijn
quote:Om voor deze groep mensen iets extra's te doen heeft Van Ek Garantiemakelaars een samenwerkingsverband gesloten met KijkMijnHuis. Nieuwe huiseigenaren krijgen een persoonlijke website waarop allerlei adviezen staan, waarop ze een dagboek kunne bijhouden, kortom alle nodige informatie en tools voor het traject na de aankoop van een huis.
quote:Overigens krijgt u nu tijdelijk bij de Alliantie ook een gratis interieur tot 9000 euro bij de aankoop van een woning. Kijk daarvoor bij de actievoorwaarden gratis interieur.
quote:Koop een huis en krijg er gratis een optreden van zanger Dries Roelvink bij. Het kan in Voorburg, waar de makelaar de zanger inzet om de woning te verkopen.
quote:In Nijmegen staan al lange tijd twee woningen te koop die aan de route van de Nijmeegse wandelvierdaage liggen. Om ze extra te laten opvallen heeft men een actie bedacht: bij aankoop van een huis krijg je een Fiat 500 cadeau.
Treurig inderdaad dat makelaars altijd gedacht hebben dat de verkoop vanzelf ging. Nu moet er eindelijk eens gewerkt worden voor het geld. Creatieve geesten en hardwerkenden die niet het onderste uit de kan willen wat betreft courtage zullen overleven.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef opgebaarde het volgende:
lekker treurig, basisschooltijd is terug
Nog een voorraadje Ipad2's zekerquote:Op maandag 14 mei 2012 14:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
Een gratis Ipad bij een huis van 2 ton![]()
WTF... snapt men dan niet dat de voorraad dummies echt op is
OP=OP
Er was nog nooit zoveel te doen voor makelaars. Als je nu niet binnenloopt ben je gewoon niet commercieel genoeg en dus [x] Ongeschikt als makelaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Treurig inderdaad dat makelaars altijd gedacht hebben dat de verkoop vanzelf ging. Nu moet er eindelijk eens gewerkt worden voor het geld. Creatieve geesten en hardwerkenden die niet het onderste uit de kan willen wat betreft courtage zullen overleven.
Goed dat daar ook eens wat klappen vallen, het grote geld stroomde wel erg makkelijk binnen.
De huizenprijzen zullen dus nog wel verder zakken..quote:De recessie in Nederland houdt aan. De economie kromp in het eerste kwartaal met 1,1 procent ten opzichte van een jaar eerder. Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag bekendgemaakt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef leolinedance het volgende:
Nederland blijft in recessie
[..]
De huizenprijzen zullen dus nog wel verder zakken..
Correctie... de prijzen zullen nog veel verder zakken. -50% t.o.v. de top in 2007 acht ik nog steeds heel reëel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
commercieel inzicht is geen vereiste voor makelaarschap.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:13 schreef j_du_pee het volgende:
[..]
Er was nog nooit zoveel te doen voor makelaars. Als je nu niet binnenloopt ben je gewoon niet commercieel genoeg en dus [x] Ongeschikt als makelaar.
zolang de kopers steeds ouder worden en geen hypotheek meer krijgen, of kleiner willen wonen maar er niets gebouwd wordt, net als ZZP ers, en tijd. dienstverbandenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.woningmarktcij(...)ing_op_jaarbasis.htmquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef Guidetti het volgende:
Er is wel een fundateller maar is er een ook teller die aangeeft wat de gemiddelde prijs is waar de huizen momenteel voor te koop staan?
Vraagprijzen worden niet bijgehouden voor zover ik weet maar verkoopprijzen wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef Guidetti het volgende:
Er is wel een fundateller maar is er een ook teller die aangeeft wat de gemiddelde prijs is waar de huizen momenteel voor te koop staan?
Weet je misschien wat het verschil tussen de vraagprijsprijs mediaan en gemiddeld is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:08 schreef j_du_pee het volgende:
Vraagprijzen kun je op huizenzoeker vinden: http://www.huizenzoeker.nl/woningmarkt/
Als je alle vraagprijzen van laag naar hoog op een rij zet in hokjes die even groot zijn, staat de mediaan precies in het midden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:13 schreef adder het volgende:
[..]
Weet je misschien wat het verschil tussen de vraagprijsprijs mediaan en gemiddeld is?
Het gaat lekkerquote:Het aantal verkochte woningen is in april opnieuw flink gedaald. De afgelopen maand registreerde het Kadaster 8236 verkochte woningen, een daling van 18,2 procent vergeleken met dezelfde maand vorig jaar.
Woningtypen
Alle woningtypen laten een daling zien ten opzichte van het aantal geregistreerde verkochte woningen in april 2011. De grootste daling deed zich voor bij de appartementen met 21,4%. Vrijstaande woningen daalden het minst in die periode met 14,1%. Ook ten opzichte van de voorgaande maand, maart 2012, is de daling bij de vrijstaande woningen het kleinst (4,1%). Tussenwoningen tonen de grootste daling van 10,8% ten opzichte van maart 2012.
Provincies
Ten opzichte van april 2011 is in alle provincies een daling te zien van het aantal geregistreerde verkochte woningen. De grootste daling doet zich voor in de provincie Zuid-Holland met 20,9%. Flevoland laat de kleinste daling zien van 5,9%. Ten opzichte van maart 2012 is er alleen een stijging in de provincies Flevoland (5,0%) en Zeeland (4,0%). De grootste daling is in Drenthe met 14,4%, de kleinste in Friesland met 2,7%.
Hypotheken
Het aantal geregistreerde hypotheken nam in april 2012 met 34,0% af ten opzichte van april 2011, van 21.549 naar 14.227. Vergeleken met maart 2012 is er een daling van 11,0%.
Executie veilingen
In april 2012 vonden 226 executieveilingen plaats. Dit is een stijging van 1,3% ten opzichte van april 2011 (223).
En dan te bedenken dat de banksters 'poeslief' zijn tegen wanbetalers...quote:
Ja, een bank is soms net een bedrijf. Als ze een reden zien, ontslaan ze mensen. Hoe durven ze!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de banksters 'poeslief' zijn tegen wanbetalers...
Nee.... geld uitlenen aan stenen willen ze voorlopig maar mondjesmaat. De afweging is tussen een volledige ineenstorting of een langzaam afbrokkelende piramide. Ondertussen gaan de banken lekker door met het inkrimpen van hun personeelsbestanden, al die overbodige mensen kunnen lekker in de WW
Misschien dat daarom de stijging op Funda dit jaar nog meevalt. Lagere prijzen helpen dus wel.quote:
Doet me denken aan dat wereldrecord "dominostenen vallen"; alles valt dan idd mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien dat daarom de stijging op Funda dit jaar nog meevalt. Lagere prijzen helpen dus wel.
iets wat onverkoopbaar is zet men uiteraard niet neer met "te koop".quote:Op maandag 21 mei 2012 10:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Het is een ATH, maar vergelijk voorgaande jaren:
[ afbeelding ]
De toename in april/mei is aanzienlijk minder dit jaar. Het aantal verkopen trouwens ook, en de prijzen ook. Ik kan alleen maar concluderen dat minder mensen hun huis nog te koop zetten, of dat er wel nieuw aanbod is maar onverkochte huizen uit de verkoop worden gehaald. Het is in ieder geval verre van stabilisering van de markt, en de overheid voegt ook onzekerheid op onzekerheid op lastenverhoging toe.
zolang de kopers ouder worden en willen cashen zal het echt niet dalen meer, liever de laatste tien jaar huren in spanje, dan kopen in nederlandquote:
Op executieveilingen wordt het pand vaak via stromannen gekocht door de hypotheekverstrekker zelf, kan hij daarna het pand in de vrije verkoop gooien, zo zijn verlies beperken en verder zijn tegoeden blijven vorderen op de voormalig "eigenaar", wordt de bank er toch nog beter van!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:51 schreef poemojn het volgende:
Wat er hier op de executieveiling terecht komt wordt later op de markt gebracht met een vraagprijs die bijna 150% is van de prijs op de veiling..
Ik weet niet voor welke prijs die huizen ooit gekocht zijn, maar ik denk dat de bank/hypotheekgever 50% verlies heeft moeten nemen.
Dit zijn nu de goedkoopste huizen in onze stad (als je huizen die met erfpachtconstructie te koop staan niet meetelt). De goedkoopste huizen verkopen nu nog best aardig. Dat verklaart een deel vd prijsdaling op het moment.
En de mensen die geen reiskosten meer krijgen van de Kunduz-coalitie gaan hun huis te koop zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:48 schreef pberends het volgende:
De consumenten weten dankzij het Kunduz-akkoord waar ze nu aan toe zijn... dus zetten nog meer mensen hun huis te koop.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En de mensen die geen reiskosten meer krijgen van de Kunduz-coalitie gaan hun huis te koop zetten
Vooral een plek als Almere gaat hierdoor geraakt worden, de WBV die in Amsterdam zijn tochtige hutten poogt te slijten zal hier dan weer wel blij mee zijn.... de nieuwe Masarati van de CEO is vast al in bestellingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En de mensen die geen reiskosten meer krijgen van de Kunduz-coalitie gaan hun huis te koop zetten
stiekem zag iedereen het wel, maar door struisvogel gedrag zag men alleen rotte knollen en wormen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
Maar niemand die gaat kopen, het leeglopen van de zeepbel is een zware tegenslag die niemand... maar dan ook echt niemand had kunnen voorzien
Ik ben volgens sommigen dusdanig 'alien' dat ik prima met een adequate oplossing kan komenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef Artimunor het volgende:
echter hebben we daar zowat een Alien die nog nooit van de aarde gehoord heeft voor nodig om dit echt eerlijk zonder belangen verstrengeling te regelen ben ik bang.
We hebben Sigourney Weaver al richting Dronten gestuurdquote:Op maandag 28 mei 2012 19:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik ben volgens sommigen dusdanig 'alien' dat ik prima met een adequate oplossing kan komen
Teveel schultenbrau?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik ben volgens sommigen dusdanig 'alien' dat ik prima met een adequate oplossing kan komen
Sigourney? Nice birdquote:Op maandag 28 mei 2012 20:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
We hebben Sigourney Weaver al richting Dronten gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |