Zitten die niet teveel op "rechts"?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:04 schreef Hexagon het volgende:
Maar serieus wat een armoede onder de kandidaten. Kennelijk durven de zwaargewichten allemaal niet.
Daar zit wel een deel van het probleem, de oude mastodonten die veel problemen hadden met dit kabinet gaan de kar echt niet meer trekken dus moet iemand een geloofwaardige draai makenquote:
Van Haersma Buma gaat het CDA er weer helemaal bovenop krijgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:04 schreef Hexagon het volgende:
Maar serieus wat een armoede onder de kandidaten. Kennelijk durven de zwaargewichten allemaal niet.
Fries en Hervormd dan heb je toch twee punten tegen in de strijd om de verloren Katholieke kiezers in het zuiden en oosten van het land, daar moeten ze hun klapper gaan maken ten opzichte van SP, VVD en PVV willen ze er weer bovenop komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van Haersma Buma gaat het CDA er weer helemaal bovenop krijgen
De kracht van de samenleving is om voetbalkaartjes aan een jongen te geven die het land wordt uitgezet. Het enige voordeel aan Bleker is zijn eyecandy die we wat vaker zullen zien. Voor de rest neem ik hem even serieus als Biggetje Bijsterveldt.twitter:EerlijkHelder twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 12:15:24Ik ga voor een sterke moderne volkspartij die mensen weer zeggenschap geeft en de kracht van de samenleving benut! reageer retweet
Als Groninger had ik hem nog zo hoog zitten. Hij was voor het politieke avontuur met de PVV de directeur van Radio/TV Noord.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:02 schreef Hexagon het volgende:
Ech serieus ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van Henk Bleker
Ongeloofwaardiger kunt je toch ongeveer niet zijn. Al heeft het ook weer iets aandoenlijks.
De enige katholiek die een beetje kans maakt is Madeleine van Toorenburg. Die Wintels en Wesselink worden het sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fries en Hervormd dan heb je toch twee punten tegen in de strijd om de verloren Katholieke kiezers in het zuiden en oosten van het land, daar moeten ze hun klapper gaan maken ten opzichte van SP, VVD en PVV willen ze er weer bovenop komen.
twitter:MiriamLavalette twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 17:32:16CDA bevestigt dat zich meer kandidaat-lijsttrekkers hebben gemeld dan de tot nu toe bekende Buma Spies Bleker Wintels Toorenburg Wesselink. reageer retweet
Hoezo "als Groninger"??? Dus het feit dat je Groninger bent, is genoeg om iemand hoog te hebben zitten? Wat een rare kronkel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
Als Groninger had ik hem nog zo hoog zitten. Hij was voor het politieke avontuur met de PVV de directeur van Radio/TV Noord.
Wat een blamage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |