Dat lijkt me dus vet lagge, met veel bier erbijquote:Op donderdag 26 april 2012 08:30 schreef Specularium het volgende:
Ik had het wel geweten.
[ afbeelding ]
Waarom zouden we? Wij zijn niet levensmoe.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:31 schreef Paul het volgende:
Komen jullie Utregters wel eens in Zeist?
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:31 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Wij zijn niet levensmoe.
Gister nog.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:31 schreef Paul het volgende:
Een goede vriendin van me woont erquote:
Uur over gedaan om in Zeist te komen?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me woont er
Uur in de file gestaanMaar was alsnog sneller dan met het OV.
Ik woon ook aan de Schubbekutteveenkant van Utrechtquote:Op donderdag 26 april 2012 08:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Uur over gedaan om in Zeist te komen?Lol
In het centrum van Zeist heb je trouwens een gedeelte waar bijna alleen maar oud Utrechters wonen
In dat geval was ik dinsdag nog in Zeist.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:49 schreef Paul het volgende:
[..]Doe eens normaal jegens mijn dorpje. Beetje respect mag ook wel he
Dat heb ik ook voor Utrecht
Welke kant is dat danquote:Op donderdag 26 april 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon ook aan de Schubbekutteveenkant van Utrecht
Kanaleneiland-Noord. Of Terwijde. Supergezellig, er zijn regelmatig gezellige buurtpicknicks en theekransjes.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Welke kant is dat dan
Ik wil trouwens in de toekomst ook wel in Utrecht gaan wonen, iemand tips waar het leuk maar wel betaalbaar wonen is? Zeist is nu wel ok, woon niet zo duur en het is gezellig en de rust is ook niet verkeerd. Vind het ook wel leuk zo de rust in Zeist, en de drukte kan ik zo op zoeken in Utrecht. 20 min met de bus ofzo.
Maar goed, een leuke wijk en betaalbaar in Utrecht dus. Jullie weten dat vast wel.
Ja leuk, ff serieusquote:Op donderdag 26 april 2012 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Kanaleneiland-Noord. Of Terwijde. Supergezellig, er zijn regelmatig gezellige buurtpicknicks en theekransjes.
Ja, mijn oma woont er.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:31 schreef Paul het volgende:
Het Almere van Amsterdam, zoiets?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Uur over gedaan om in Zeist te komen?Lol
In het centrum van Zeist heb je trouwens een gedeelte waar bijna alleen maar oud Utrechters wonen
Lol, ja in dat opzicht missschien, maar verder is Zeist geen nieuwbouwwijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het Almere van Amsterdam, zoiets?
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Frankii het volgende:
Ik heb het wel een beetje gezien in Den Bosch. Gereageerd op wat kamertjes via SSH. Voor het eerst in mijn leven hospiteren, meteen raak.
In de loop van mei woon ik in Utrecht
Nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:31 schreef Paul het volgende:
Oxymoron.quote:
Gezellige wijk, maar ook weer niet te luidruchtigquote:Op donderdag 26 april 2012 11:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Oxymoron.
Maar goed, waar houd je van?
Lombok hoor ik vaker goede dingen over, thx, ik ga daar wonen dan, gr grquote:Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef speknek het volgende:
Lombok, Abstede of Watervogelenbuurt, grgr.
Lekker op je kameel door de buurt.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lombok hoor ik vaker goede dingen over, thx, ik ga daar wonen dan, gr gr
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker op je kameel door de buurt.
Wat nou weer?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:14 schreef Specularium het volgende:
J.S. de Rijkstraat lijkt me wel wat voor Paul.
Gefeliciteerd en welkom! Waar ga je wonen?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Frankii het volgende:
Ik heb het wel een beetje gezien in Den Bosch. Gereageerd op wat kamertjes via SSH. Voor het eerst in mijn leven hospiteren, meteen raak.
In de loop van mei woon ik in Utrecht
Dichterswijk of noorden v.d. Rivierenwijk is dan ook prima te doen. Okee die zijn niet heel gezellig maar wel rustig en dicht bij het centrum.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Gezellige wijk, maar ook weer niet te luidruchtig. Als het kan beetje bij het centrum. Hoeft niet al te groot. Gr Gr.
TWCquote:Op donderdag 26 april 2012 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en welkom! Waar ga je wonen?
geen obsessie hoor, op gegeven moment had ik zo vaak utrecht gedaan dat ik het zat was. plus dat je na een hele nacht feesten weinig meer meekrijgt van de eigenlijke dag, dus die nacht sla ik tegenwoordig over.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef Nielsch het volgende:
Die obsessie met Amsterdam tijdens Qday snap ik echt niet, tenzij er bepaalde artiesten komen die je heel graag wilt zien. Of als je er vrienden hebt wonen waarmee je hebt afgesproken.
Ben ook 1 keer naar A'dam gegaan omdat iedereen er op een gegeven moment heen ging, maar tering die druktequote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef Nielsch het volgende:
Die obsessie met Amsterdam tijdens Qday snap ik echt niet, tenzij er bepaalde artiesten komen die je heel graag wilt zien. Of als je er vrienden hebt wonen waarmee je hebt afgesproken.
Wat Nielsch zegtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef Goldenskans het volgende:
Noob op het gebied van wonen in Utrecht hier! Sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen. Ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kan helpen. Ik zit in mijn 2e jaar van mijn in Utrecht en ga begin volgende week hospiteren bij een studentenhuis in Kanaleneiland. Nu begin ik toch wel te twijfelen over of dat wel een goed idee is, aangezien het niet de beste buurt schijnt te zijn. Het huis ligt tegen het Amsterdamrijnkanaal, in de buurt van het ziekenhuis. Goed idee of niet?
Ik was er dinsdag, in het asiel op zoek naar een nieuwe kat.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:31 schreef Paul het volgende:
bij het ziekenhuis was volgens mij juist het stuk waar je beter niet kan gaan wonen. bij het winlekcentrumpje , iets voorbij het ziekenhuis, hingen altijd grote groepen rond, reed constand politie op en neer, en alle winkels waren dichtgeplankt. misschien is het nu beter, dat weet ik niet. ga gewoon kijken op de fiets, je overleeft het wel hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef Goldenskans het volgende:
Noob op het gebied van wonen in Utrecht hier! Sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen. Ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kan helpen. Ik zit in mijn 2e jaar van mijn in Utrecht en ga begin volgende week hospiteren bij een studentenhuis in Kanaleneiland. Nu begin ik toch wel te twijfelen over of dat wel een goed idee is, aangezien het niet de beste buurt schijnt te zijn. Het huis ligt tegen het Amsterdamrijnkanaal, in de buurt van het ziekenhuis. Goed idee of niet?
Abcoude noordquote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef Paul het volgende:
Ik ga nooit naar Amsterdam met kon. dag .
En zo te lezen moet ik er ook maar niet heen dit jaar
Die enkele keer dat ik er kom om bij de aldi goedkope luiers te scoren, komt het rustig over, winkels zijn inmiddels vernieuwd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef okiokinl het volgende:
[..]
bij het ziekenhuis was volgens mij juist het stuk waar je beter niet kan gaan wonen. bij het winlekcentrumpje , iets voorbij het ziekenhuis, hingen altijd grote groepen rond, reed constand politie op en neer, en alle winkels waren dichtgeplankt. misschien is het nu beter, dat weet ik niet. ga gewoon kijken op de fiets, je overleeft het wel hoor.
ja zou kunnen hoor, een tijdje was het hel erg daar, maar dat is al wat geleden, ben er al jaren niet meer geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef marcek het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik er kom om bij de aldi goedkope luiers te scoren, komt het rustig over, winkels zijn inmiddels vernieuwd.
En er loopt toch nog enigzins gemengd volk rond.
Geen idee hoe het er savonds is.
Mijn vriendin komt er ook inclusief kinderwagen, om zo af en toe wat goedkope boodschappen te doen en zij voelt zich overdag niet onveilig.
Verder wat okiokinl zegt, ga er is kijken. Ligt ook denk ik deels aan je eigen instelling.
Dat is toch dat winkelcentrumpje waar de Aldi zit? Ik ben daar één keer geweest volgens mij. Zag er inderdaad als een ghetto uit. Is wel jaren geleden dus weet niet hoe het nu is. Ik zou er op zich als student best gaan wonen (ben ooit begonnen in ghetto part Overvecht), maar voel me als brede man van 1,96 met een lichtelijk buitenlands uiterlijk dan ook niet snel onveilig in dat soort gebieden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef okiokinl het volgende:
[..]
bij het ziekenhuis was volgens mij juist het stuk waar je beter niet kan gaan wonen. bij het winlekcentrumpje , iets voorbij het ziekenhuis, hingen altijd grote groepen rond, reed constand politie op en neer, en alle winkels waren dichtgeplankt. misschien is het nu beter, dat weet ik niet. ga gewoon kijken op de fiets, je overleeft het wel hoor.
Ik ben een schijterd, voel me daar echt niet veilig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is toch dat winkelcentrumpje waar de Aldi zit? Ik ben daar één keer geweest volgens mij. Zag er inderdaad als een ghetto uit. Is wel jaren geleden dus weet niet hoe het nu is. Ik zou er op zich als student best gaan wonen (ben ooit begonnen in ghetto part Overvecht), maar voel me als brede man van 1,96 met een lichtelijk buitenlands uiterlijk dan ook niet snel onveilig in dat soort gebieden.
Ik wil je verder niet op je tere zieltje trappen maar zo buitenlands zie je er niet uit. Blijft een duidelijke Westeuropeaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is toch dat winkelcentrumpje waar de Aldi zit? Ik ben daar één keer geweest volgens mij. Zag er inderdaad als een ghetto uit. Is wel jaren geleden dus weet niet hoe het nu is. Ik zou er op zich als student best gaan wonen (ben ooit begonnen in ghetto part Overvecht), maar voel me als brede man van 1,96 met een lichtelijk buitenlands uiterlijk dan ook niet snel onveilig in dat soort gebieden.
En toch vragen mensen (ook allochtonen) zich vaak genoeg af of ik geen Turks of Marokkaans bloed heb. Als ik in Italië rondloop word ik steevast in het Italiaans naar de weg gevraagd. DUS.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil je verder niet op je tere zieltje trappen maar zo buitenlands zie je er niet uit. Blijft een duidelijke Westeuropeaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef Paul het volgende:
MORGEN HOOG BEZOEK IN UTRECHT
Paul en remlof gaan naar de Politieke Ledenraad van de PvdA!
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef Goldenskans het volgende:
Ik ga volgende week even kijken. Wil het toch wel even met mijn eigen ogen zien. Bedankt iedereen.
quote:• "genezen van een angststoornis en depressies waar de psychiaters niets meer aan konden doen." Guus
• "genezen van kanker, die al uitgezaaid was. Ik had nog 3 maanden te leven, maar ben, 7 jaar later, helemaal gezond" Ben
• "tijdens een genezingsavond genezen van astma" Rami
david maasbach?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Neelix het volgende:
Wie heeft er tips voor een goeie gaatjesschieter/piercer voor oorbellen?
Remi aan de Twijnstraat ben ik wel eens geweest en vond ik er goed uitzien: http://www.studioremi.nl/quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Neelix het volgende:
Wie heeft er tips voor een goeie gaatjesschieter/piercer voor oorbellen?
Precies op dat hoekje ook he?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Remi aan de Twijnstraat ben ik wel eens geweest en vond ik er goed uitzien: http://www.studioremi.nl/
Ja ik zag ook al mensen verkleedquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Was net even in O'Connells om rugby te kijken. Overal in de stad werden er al voorbereidingen gepleegd voor Qnight / day. Heb er zin in!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar Radio Veronica op Domplein morgenavond?
quote:Op zondag 29 april 2012 05:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk weer hoor, tering Aleid. Met je bril op sterkte.
Domplein is prima te doen hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Paul het volgende:
[..]Nee, volgens mij kom je daar niet eens op man. Zo druk. Ik ben in Zeist bij verjaardagen eneeh daarna zie ik wel. En maandag ga ik naar Zeist want Zanger Rinus en Romana komen
Met kon. nacht niet. Met kon. dag welquote:
Goed zo, luisteren naar het baasje.quote:Op zondag 29 april 2012 08:10 schreef Nielsch het volgende:
Ben gelukkig nog nooit op 't Domplein geweest met K-nacht dus ik zou het niet weten Paul.
Iemand die bij zijn ouders in Zeist woont is nooit baas. Simpel.quote:
Idd wat een faal.quote:Op zondag 29 april 2012 05:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk weer hoor, tering Aleid. Met je bril op sterkte.
Ik woon niet bij mijn ouders, FOK NIET MET MIJ JONGENquote:Op zondag 29 april 2012 08:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Iemand die bij zijn ouders in Zeist woont is nooit baas. Simpel.
Lieg niet jochie.quote:Op zondag 29 april 2012 08:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn ouders, FOK NIET MET MIJ JONGEN
quote:Op zondag 29 april 2012 08:54 schreef Specularium het volgende:
Idd, Aleid zou best burgemeester van Zeist kunnen zijn.
Is 3 uur vanaf de bewoonde wereld, wat flats en Turken voor het idee, iig 1 homo, gaat goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |