Dat is toch dat winkelcentrumpje waar de Aldi zit? Ik ben daar één keer geweest volgens mij. Zag er inderdaad als een ghetto uit. Is wel jaren geleden dus weet niet hoe het nu is. Ik zou er op zich als student best gaan wonen (ben ooit begonnen in ghetto part Overvecht), maar voel me als brede man van 1,96 met een lichtelijk buitenlands uiterlijk dan ook niet snel onveilig in dat soort gebieden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef okiokinl het volgende:
[..]
bij het ziekenhuis was volgens mij juist het stuk waar je beter niet kan gaan wonen. bij het winlekcentrumpje , iets voorbij het ziekenhuis, hingen altijd grote groepen rond, reed constand politie op en neer, en alle winkels waren dichtgeplankt. misschien is het nu beter, dat weet ik niet. ga gewoon kijken op de fiets, je overleeft het wel hoor.
Ik ben een schijterd, voel me daar echt niet veilig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is toch dat winkelcentrumpje waar de Aldi zit? Ik ben daar één keer geweest volgens mij. Zag er inderdaad als een ghetto uit. Is wel jaren geleden dus weet niet hoe het nu is. Ik zou er op zich als student best gaan wonen (ben ooit begonnen in ghetto part Overvecht), maar voel me als brede man van 1,96 met een lichtelijk buitenlands uiterlijk dan ook niet snel onveilig in dat soort gebieden.
Ik wil je verder niet op je tere zieltje trappen maar zo buitenlands zie je er niet uit. Blijft een duidelijke Westeuropeaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is toch dat winkelcentrumpje waar de Aldi zit? Ik ben daar één keer geweest volgens mij. Zag er inderdaad als een ghetto uit. Is wel jaren geleden dus weet niet hoe het nu is. Ik zou er op zich als student best gaan wonen (ben ooit begonnen in ghetto part Overvecht), maar voel me als brede man van 1,96 met een lichtelijk buitenlands uiterlijk dan ook niet snel onveilig in dat soort gebieden.
En toch vragen mensen (ook allochtonen) zich vaak genoeg af of ik geen Turks of Marokkaans bloed heb. Als ik in Italië rondloop word ik steevast in het Italiaans naar de weg gevraagd. DUS.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil je verder niet op je tere zieltje trappen maar zo buitenlands zie je er niet uit. Blijft een duidelijke Westeuropeaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:50 schreef Paul het volgende:
MORGEN HOOG BEZOEK IN UTRECHT
Paul en remlof gaan naar de Politieke Ledenraad van de PvdA!
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef Goldenskans het volgende:
Ik ga volgende week even kijken. Wil het toch wel even met mijn eigen ogen zien. Bedankt iedereen.
quote:• "genezen van een angststoornis en depressies waar de psychiaters niets meer aan konden doen." Guus
• "genezen van kanker, die al uitgezaaid was. Ik had nog 3 maanden te leven, maar ben, 7 jaar later, helemaal gezond" Ben
• "tijdens een genezingsavond genezen van astma" Rami
david maasbach?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Neelix het volgende:
Wie heeft er tips voor een goeie gaatjesschieter/piercer voor oorbellen?
Remi aan de Twijnstraat ben ik wel eens geweest en vond ik er goed uitzien: http://www.studioremi.nl/quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef Neelix het volgende:
Wie heeft er tips voor een goeie gaatjesschieter/piercer voor oorbellen?
Precies op dat hoekje ook he?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Remi aan de Twijnstraat ben ik wel eens geweest en vond ik er goed uitzien: http://www.studioremi.nl/
Ja ik zag ook al mensen verkleedquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Was net even in O'Connells om rugby te kijken. Overal in de stad werden er al voorbereidingen gepleegd voor Qnight / day. Heb er zin in!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar Radio Veronica op Domplein morgenavond?
quote:Op zondag 29 april 2012 05:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk weer hoor, tering Aleid. Met je bril op sterkte.
Domplein is prima te doen hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Paul het volgende:
[..]Nee, volgens mij kom je daar niet eens op man. Zo druk. Ik ben in Zeist bij verjaardagen eneeh daarna zie ik wel. En maandag ga ik naar Zeist want Zanger Rinus en Romana komen
Met kon. nacht niet. Met kon. dag welquote:
Goed zo, luisteren naar het baasje.quote:Op zondag 29 april 2012 08:10 schreef Nielsch het volgende:
Ben gelukkig nog nooit op 't Domplein geweest met K-nacht dus ik zou het niet weten Paul.
Iemand die bij zijn ouders in Zeist woont is nooit baas. Simpel.quote:
Idd wat een faal.quote:Op zondag 29 april 2012 05:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk weer hoor, tering Aleid. Met je bril op sterkte.
Ik woon niet bij mijn ouders, FOK NIET MET MIJ JONGENquote:Op zondag 29 april 2012 08:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Iemand die bij zijn ouders in Zeist woont is nooit baas. Simpel.
Lieg niet jochie.quote:Op zondag 29 april 2012 08:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn ouders, FOK NIET MET MIJ JONGEN
quote:Op zondag 29 april 2012 08:54 schreef Specularium het volgende:
Idd, Aleid zou best burgemeester van Zeist kunnen zijn.
Is 3 uur vanaf de bewoonde wereld, wat flats en Turken voor het idee, iig 1 homo, gaat goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |