Aah, u gaat er één oprichten?quote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik stem liever op een liberale partij.
Ja daar mag je ook over de VVD praten, maar dit is anders.quote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef TNA het volgende:
[Centraal] VVD - Volkspartij voor Vrijheid en Democratie
Zonder het juk van de PVV zal de VVD sowieso liberaler zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik stem liever op een liberale partij.
Dan zullen ze met D66 moeten, of GroenLinks. Daar zitten misschien de wat minder kortzichtige types.quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder het juk van de PVV zal de VVD sowieso liberaler zijn.
Dus ze hebben zich laten meeslepen door Wilders?quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder het juk van de PVV zal de VVD sowieso liberaler zijn.
D66 gun ik ook wel een plek, de hervormingen die ze voorstellen zijn wat mij betreft wel adequaat en verdienen toch ook wel een beetje lof. Maar het nadeel van D66 is dat ze de eeuwige oppositiezeikerds zijn, bij verantwoording liepen ze tot nu toe altijd nog weg. Voordeel van de twijfel wordt dat dan, maar verder heb ik meer vertrouwen in de VVD.quote:Op maandag 23 april 2012 12:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan zullen ze met D66 moeten, of GroenLinks. Daar zitten misschien de wat minder kortzichtige types.
Maar wat heeft de VVD me teleurgesteld zeg, ongelooflijk.
Dat was al wel duidelijk toch?quote:Op maandag 23 april 2012 12:57 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dus ze hebben zich laten meeslepen door Wilders?
Duh!quote:Op maandag 23 april 2012 12:57 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dus ze hebben zich laten meeslepen door Wilders?
Als je ziet dat de PVV steevast ontevreden was over alles behalve de animal cops vind ik dat nog wel meevallen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef error_404 het volgende:
[..]
Getuigd dan niet echt van een sterke rug, toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |