Iets met een open deurquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wil de sfeer niet bederven hier, maar
[ afbeelding ]
gaat de partij stemmen kosten.
niet zo heel gekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef Seam het volgende:
Hij was zondag bij Carlo en Irene voor een interview
Allebei gaan ze VVD stemmen
Inderdaad, ze verdienen die tweede V helemaal niet. De partij is behoorlijk afgegleden de laatste jaren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Valt het niemand op dat de woorden ''liberaal'' en ''progressief'' niet eens voorkomen in de tekst? Alleen wat dooddoeners over onderwijs, veiligheid en lage belastingen. Tekenend voor de VVD van 2010, het lijkt de GOP uit Amerika wel. Wat een trieste boel.
Zo beter?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
"Mensen uit de onderklasse moeten juist het idee hebben dat ze in de gaten worden gehouden"
http://www.trouw.nl/achte(...)van_ons_weten__.html
Helaas is er geen beter alternatief.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad, ze verdienen die tweede V helemaal niet. De partij is behoorlijk afgegleden de laatste jaren.
Niet stemmen. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor mogelijk Fred Teeven-beleid in de toekomst.quote:
Ik zit precies met hetzelfde.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Niet stemmen. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor mogelijk Fred Teeven-beleid in de toekomst.
Enige alternatief is op links, maar daar heb ik ook niet veel mee. GroenLinks gaat geen oplossingen bieden en D66 is voor kilometerheffing en te weinig kritsch tegenover Europa.
Zo kijk ik er precies ook tegen aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Niet stemmen. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor mogelijk Fred Teeven-beleid in de toekomst.
Enige alternatief is op links, maar daar heb ik ook niet veel mee. GroenLinks gaat geen oplossingen bieden en D66 is voor kilometerheffing en te weinig kritsch tegenover Europa.
Dus ook niets te klagenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:19 schreef Klopkoek het volgende:
ja, dan heeft waht de VVD'er er geen problemen mee. witteboordencriminelen vrijuit graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |