Het was gewoon een vreemd ''bezuinigingspakket'' maar het algemene beleid is in mijn ogen te progressief aan het worden.quote:Op maandag 23 april 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
progressief? heb jij wel opgelet de laatste 18 maanden?
quote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef error_404 het volgende:
[..]
Getuigd dan niet echt van een sterke rug, toch?
En dat was voor of na de gebeurtenissen van de afgelopen dagen?quote:Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
37 zetels volgens de peilingen. Neuh, gok het niet.
Het VVD-volk geeft de PVV de schuld, dus ik gok niet dat het aantal nu zal halveren.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat was voor of na de gebeurtenissen van de afgelopen dagen?
ik zie niet in wat er progressief is aan een gedoogcoalitie met de kleinst mogelijke meerderheid de eerste 17 maanden met een conservatieve partij en een nog conservatievere partij.quote:Op maandag 23 april 2012 15:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het was gewoon een vreemd ''bezuinigingspakket'' maar het algemene beleid is in mijn ogen te progressief aan het worden.
je zou bijna denken dat de gemiddelde vvd'er even dom is dan de gemiddelde pvv'er.quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het VVD-volk geeft de PVV de schuld, dus ik gok niet dat het aantal nu zal halveren.
Het VVD-volk? Ik mag toch aannemen dat de meeste normaal denkende mensen inzien dat de VVD evenals het CDA kei en keihard gefaald hebben, en dat het enige waar zij op uit zijn macht is?quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het VVD-volk geeft de PVV de schuld, dus ik gok niet dat het aantal nu zal halveren.
Helemaal mee eens. Maar ik twijfel nog of ik echt op D66 (momenteel de enige liberale partij in dit land) stem, want ik wil niet dat ze een rechtse regering aan een meerderheid helpen, zoals in 2003. Misschien dat ik uit veiligheidsoverwegingen alsnog PvdA stem.quote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik stem liever op een liberale partij.
Probeer nou eens een goedlopende zin te schrijven zonder spelfouten voordat je zo'n grote broek aantrekt.quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat de gemiddelde vvd'er even dom is dan de gemiddelde pvv'er.
Even dom is dan?quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat de gemiddelde vvd'er even dom is dan de gemiddelde pvv'er.
zeuren over spel- en grammaticafouten doen je niet intelligenter overkomen hoor. overigens ben je mod, dus als je je eraan stoort pas je mijn reactie toch gewoon aan?quote:Op maandag 23 april 2012 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Probeer nou eens een goedlopende zin te schrijven zonder spelfouten voordat je zo'n grote broek aantrekt.
Net als de rest van de oppositie en de incidentele gedoogpartners?quote:Op maandag 23 april 2012 15:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het VVD-volk? Ik mag toch aannemen dat de meeste normaal denkende mensen inzien dat de VVD evenals het CDA kei en keihard gefaald hebben, en dat het enige waar zij op uit zijn macht is?
Je hebt gelijk. Gezien je zin lijk je mij de aangewezen persoon het in te schatten.quote:Op maandag 23 april 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
zeuren over spel- en grammaticafouten doen je niet intelligenter overkomen hoor. overigens ben je mod, dus als je je eraan stoort pas je mijn reactie toch gewoon aan?
nou, fijn zo. ben je klaar met offtopic zaniken, ubermod?quote:Op maandag 23 april 2012 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gezien je zin lijk je mij de aangewezen persoon het in te schatten.
Dat maar velen mogen volgen.quote:
En waar gaan al die zetels naar toe?quote:Op maandag 23 april 2012 15:45 schreef Hephaistos. het volgende:
VVD gaat in de campagne ongelooflijk hard op z'n flikker krijgen. Elk bericht over economische krimp, werkloosheid, consumentenvertrouwen gaat direct op het bordje van Rutte geschoven worden. En terecht, want die heeft bijna al z'n beloftes over hervormingen gebroken.
Die beginnen op 37 en eindigen op 20, waar ze horen.
Ik denk het wel, de gemiddelde en slimmere PVV stemmers zullen wel verhuizen, hopelijk naar de VVD.quote:
in before edit!quote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel ik de VVD wel in het volgende kabinet wil zou ik het wel terecht vinden als deze partij een zeteltje of tien mag inleveren. Dit vanwege het liberale verraad en de principeloze deelname aan een waardeloos kabinet. Na een afstraffing hoeven ze wat minder de grot broek aan te hebben en kunnen ze het in een aars kabinet nog eens proberen.
Ik ben bang dat er een redelijk grote groep naar de SP rentquote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik denk het wel, de gemiddelde en slimmere PVV stemmers zullen wel verhuizen, hopelijk naar de VVD.
apart. een partij van verraad betichten maar ze vervolgens wel in een regerende rol willen zien.quote:Op maandag 23 april 2012 15:47 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel ik de VVD wel in het volgende kabinet wil zou ik het wel terecht vinden als deze partij een zeteltje of tien mag inleveren. Dit vanwege het liberale verraad en de principeloze deelname aan een waardeloos kabinet. Na een afstraffing hoeven ze wat minder de grot broek aan te hebben en kunnen ze het in een aars kabinet nog eens proberen.
Wellicht, diegenen die erg anti-europa zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een redelijk grote groep naar de SP rent
Onder andere ja. CDA zie ik nog wel opkrabbelen en veel zal er naar D66 en PvdA gaan schat ik.quote:Op maandag 23 april 2012 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waar gaan al die zetels naar toe?
Het CDA? De PVV?
Je hebt ook kans dat een grote groep terugrent naar de PvdA nu Samson aan het roer is.quote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een redelijk grote groep naar de SP rent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |