Niets lekkerder dan na een dag hard werken aan een joint te lurken.quote:
Dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan na een dag hard werken aan een joint te lurken.
Onzin wat mij betreft, drie minuscule dingen waar we ons eigenlijk niet eens druk over zouden moeten maken nu.quote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Drugs, koopzondagen en euthanasie. Het moderne 'liberalisme' in drie woorden samengevat.
Ik blow dan ook vrijwel nooit.quote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan na een dag hard werken aan een joint te lurken.
Wat Koos er lekker aan vind snap ik ook niet
Eens.quote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin wat mij betreft, drie minuscule dingen waar we ons eigenlijk niet eens druk over zouden moeten maken nu.
Wietteelt legaliseren, meer belasting inkomsten!quote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin wat mij betreft, drie minuscule dingen waar we ons eigenlijk niet eens druk over zouden moeten maken nu.
Het is wel een groot probleem binnen de volksgezondheid en zo moet je het ook behandelen. Daarbij is al zo vaak aangetoond dat een repressief drugsbeleid de volksgezondheid meer schade toebrengt dan voorkomt. Voor mij gaat het veel meer om het voorkomen van schade dan de strafrechtelijke zaak van het geheel. Persoonlijke vrijheid om drugs te gebruiken is eigenlijk voor mij een wat principiëler punt, maar niet zo belangrijk als de volksgezondheid.quote:
Daar ga je echt de overheidsfinanciën niet mee redden hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 16:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wietteelt legaliseren, meer belasting inkomsten!
Wie kopt hem in?quote:
Alle beetjes helpen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar ga je echt de overheidsfinanciën niet mee redden hoor.
Ik erger me dan ook meer aan idioten die hier komen blaten over wiet en daarmee een hele partij aan de kant zet, terwijl behalve die paar junks op FOK die hun eigen hachje lopen te verdedigen er niemand in Den Haag ook maar enigszins wakker van ligt. Die hebben wel andere problemen aan hun hoofd, en met recht.quote:Op maandag 23 april 2012 16:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is wel een groot probleem binnen de volksgezondheid en zo moet je het ook behandelen. Daarbij is al zo vaak aangetoond dat een repressief drugsbeleid de volksgezondheid meer schade toebrengt dan voorkomt. Voor mij gaat het veel meer om het voorkomen van schade dan de strafrechtelijke zaak van het geheel. Persoonlijke vrijheid om zoiets te doen is eigenlijk voor mij een wat principiëler punt, maar niet zo belangrijk als de volksgezondheid.
quote:
Wat de?quote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als er iemand een junk is dan ben jij het, met de regelmaat dat jij het consumeert.
Tja als het alleen die wietpas wasquote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik erger me dan ook meer aan idioten die hier komen blaten over wiet en daarmee een hele partij aan de kant zet, terwijl behalve die paar junks op FOK die hun eigen hachje lopen te verdedigen er niemand in Den Haag ook maar enigszins wakker van ligt. Die hebben wel andere problemen aan hun hoofd, en met recht.
Maar he, als Opstelten en z'n pasje staatsprioriteit nr. 1 is en hoofdreden om een partij aan de kant te schuiven, laat ze lekker dan, zoals ik al eerder zei kan het me voor geen meter boeien.
Nogal een open deur dit, de VVD moest bezuinigen en daar stonden ze ook voor. Dat ze dus niks nieuws hebben opgezet is niet zo gek, dat had de prioriteit ook niet. Het is enkel jammer van het uitblijven van hervormingen, maar dat neem ik meer dhr. Wilders kwalijk.quote:Op maandag 23 april 2012 16:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja als het alleen die wietpas was
Maar wat heeft de VVD nu eigenlijk klaargespeeld de laatste 2 jaar in het kabinet? Naast 130 rijden.
Jij bent toch een fervent blower, zo begreep ik uit jouw postings.quote:
Ik gebruik niks met regelmaat, een keer in de paar maand een paar pufjes wellicht.quote:Op maandag 23 april 2012 16:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je post zelf constant op Fok wat je nu weer gebruikt.
VVD is een rechtse partij. Die moet dus niks opzetten, maar juist van alles afbreken. En in dat opzicht hebben ze weinig winst geboekt.quote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal een open deur dit, de VVD moest bezuinigen en daar stonden ze ook voor. Dat ze dus niks nieuws hebben opgezet is niet zo gek, dat had de prioriteit ook niet. Het is enkel jammer van het uitblijven van hervormingen, maar dat neem ik meer dhr. Wilders kwalijk.
Yeah right.quote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch een fervent blower, zo begreep ik uit jouw postings.
Alles in Nederland is links, zo bleek de afgelopen zestig jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD is een rechtse partij. Die moet dus niks opzetten, maar juist van alles afbreken. En in dat opzicht hebben ze weinig winst geboekt.
Gaap.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD is een rechtse partij. Die moet dus niks opzetten, maar juist van alles afbreken. En in dat opzicht hebben ze weinig winst geboekt.
Je kunt er overigens zo een kwart miljard weg trekken, een ruwe schatting van KRO reporter is een omzet van 2 miljard in in 2007. 19% btw erop, inkomsten belasting op kwekers en een eventuele accijns moet al zo'n half miljard tot 750 miljoen op kunnen brengen aan extra belasting inkomsten.quote:
Zaterdag nog een hele fles whisky toch?quote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gebruik niks met regelmaat, een keer in de paar maand een paar pufjes wellicht.fantast.
De VVD is er niet echt op uit de overheid structureel te verkleinen. Een echte afbraakpartij mist eigenlijk in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |