GROENquote:
JP?quote:
Staat op de achterkant van de rolstoel van een moslim....quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Staat op de achterkant van de rolstoel van een moslim....
Joepie!quote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef remlof het volgende:
'Wilders vertrekt waarschijnlijk - net als Ayaan - naar Amerika'
De verwachte aankomsttijd van mijn lunch is 15:20quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef Cerbie het volgende:
De-wachttijd-bedraagt-ongeveer-10-minuten
Maar daarna krijg je me toch een wulpse eerstejaars aan de telefoon.quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef Cerbie het volgende:
Een 'ogenblik' geduld alstublieft.quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef Cerbie het volgende:
Het soort mensen waar Wilders van te duchten heeft zijn de Mohammed B.'s van deze wereld.quote:Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar goed, grotere wapens zijn natuurlijk wel een stukje lastiger te verkrijgen en te verbergen. Een tank trekt zich weinig aan van de gepantserde wagens van Wilders, maar die regel je niet even via een lokaal wapendealertje.
Had je moeder een lekke band?quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De verwachte aankomsttijd van mijn lunch is 15:20
Ik weet niet of deze beschrijving van Zienswijze correct is.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar daarna krijg je me toch een wulpse eerstejaars aan de telefoon.
Mogelijk, de wegen in de derde wereld zijn niet zo best.quote:
Bek houden lapzwans.quote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
Zie ze bang zijn, die rechtse rakkers.
Nu overdrijf je, de diplomatieke beveiligers kunnen zich meten met de top van de wereld. Wilders is veilig zo lang hij die lui om zich heen heeft lopen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het nog best meevalt, maar je kunt beter preventief handelen natuurlijk. Volgens mij is die beveiliging ook een wassen neus als er een nieuwe gek met automatische wapens of explosieven kwaad wil.
Daar kunnen de beveiligers van Amerikaanse presidentskandidaten nog wat van leren.quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nu overdrijf je, de diplomatieke beveiligers kunnen zich meten met de top van de wereld. Wilders is veilig zo lang hij die lui om zich heen heeft lopen.
Ach, het heeft JFK ook niet geholpen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nu overdrijf je, de diplomatieke beveiligers kunnen zich meten met de top van de wereld. Wilders is veilig zo lang hij die lui om zich heen heeft lopen.
Met limburgse tongval.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar daarna krijg je me toch een wulpse eerstejaars aan de telefoon.
Die was zo dom om in een open auto rond te rijden.quote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het heeft JFK ook niet geholpen.
Zijn wel die-hards inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef waht het volgende:
[..]
Tsja, Wilders loopt ook niet in een kogelvrije boerka rond.quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die was zo dom om in een open auto rond te rijden.
Zestig jaar geleden was het ietwat anders. Wilders zie je ook niet in een cabriolet rondrijden.quote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het heeft JFK ook niet geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |