Is dit wel gereden met een stuurtje, of met een controller.. Ik weet eigenlijk niet eens wat ik doe op die baan. Wat ik wel weet is dat F1 2011 100x moeilijker is dan F1 2010... Sinds kort kijk ik ook even naar de onboard beelden op formula1.com om te zien waar ze de kers gebruiken. Maar nu gaat het wel offtopic...quote:
Met een stuurtje, de G25. Een van de beste die je kunt krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef Marks het volgende:
[..]
Is dit wel gereden met een stuurtje, of met een controller.. Ik weet eigenlijk niet eens wat ik doe op die baan. Wat ik wel weet is dat F1 2011 100x moeilijker is dan F1 2010... Sinds kort kijk ik ook even naar de onboard beelden op formula1.com om te zien waar ze de kers gebruiken. Maar nu gaat het wel offtopic...
Ehmz, eentje met een redelijke prijs/kwaliteitsverhouding als je een laag budget hebt zou ik eerder zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Met een stuurtje, de G25. Een van de beste die je kunt krijgen.
Ik vind het erg makkelijk, zowel F1 2010 als F1 2011 en aangezien er weinig veranderd dit jaar denk ik dat ik F1 2012 niet ga halen, maar misschien verander ik nog van gedachten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef Marks het volgende:
[..]
Is dit wel gereden met een stuurtje, of met een controller.. Ik weet eigenlijk niet eens wat ik doe op die baan. Wat ik wel weet is dat F1 2011 100x moeilijker is dan F1 2010... Sinds kort kijk ik ook even naar de onboard beelden op formula1.com om te zien waar ze de kers gebruiken. Maar nu gaat het wel offtopic...
Handling met 2011 is wel een stuk lastiger hoor als je TC off zet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef Nober het volgende:
DRS Zone is nog niet bekend, wanneer doen ze dat?
[..]
Ik vind het erg makkelijk, zowel F1 2010 als F1 2011 en aangezien er weinig veranderd dit jaar denk ik dat ik F1 2012 niet ga halen, maar misschien verander ik nog van gedachten.
Ja, ik heb alles uit, en hoogste moeilijkheidsgraad. Met F1 2010 won ik met de lotus altijd wel een paar races per seizeon op 20 of 30% raceafstand (bagger trouwens dat de 30% optie er nu niet meer is!!!....) Nu heb ik na 2,5 seizoen slechts 4 puntenfinishes ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 03:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Handling met 2011 is wel een stuk lastiger hoor als je TC off zet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Pos No Driver Time of Day Speed 1 9 Kimi Räikkönen 10:46:08 318.2 2 12 Nico Hulkenberg 11:23:19 317.9 3 11 Jules Bianchi 11:19:22 317.4 4 10 Romain Grosjean 11:31:24 317.2 5 8 Nico Rosberg 10:45:26 316.6 6 7 M. Schumacher 11:14:31 316.6 7 20 Alexander Rossi 10:56:14 315.6 8 21 Vitaly Petrov 10:46:05 315.4 9 5 Fernando Alonso 11:24:04 314.3 |
Ik zei het naar aanleiding van de onboard, maar zo valt het eigenlijk heel erg mee iddquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Neu niet echt. De neus is wel hoger. Als Mclaren en echte getrapte neus zou hebben zou dat betekenen dat ze de monocoque opnieuw moeten ontwerpen. Denk dat dat net iets teveel van het goede zou zijn.
Edit: betere foto
[ afbeelding ]
Hé, ik heb nog 2010 maar in 2011 zien de graphics er een stuk beter uit. Ik zit nu wel te twijfelen om 2011 aan te schaffen, ik vond het niet waard om elk seizoen een nieuw spel te kopen. Waarschijnlijk koop ik in september gewoon 2012, even afwachten voor mij dus.quote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarschijnlijk koop ik in september gewoon 2012
quote:Jenson Button heeft de snelste tijd gereden op de eerste dag van het Spaanse raceweekend. De McLaren-coureur ging halverwege de tweede vrije training naar een 1.23.399, waarmee hij Sebastian Vettel naar de tweede plek verwees. Nico Rosberg bracht zijn Mercedes naar de derde tijd op het Circuit de Catalunya.
Normaliter worden de zachte banden pas in het laatste kwartier van de tweede training onder de auto gezet, maar dit keer kwam het zachte rubber al na een minuut of twintig tevoorschijn. Toro Rosso-coureurs Daniel Ricciardo en Jean-Eric Vergne waren de eersten die een snelle tijd reden op de zachte compound, maar niet lang daarna was het Vettel die een 1.23.564 op de klokken bracht. Alleen Button wist daar nog onder te komen met een 1.23.399. Nico Rosberg reed op de helft van de training een nette ronde die hem de derde tijd opleverde. Lewis Hamilton moest genoegen nemen met de vierde tijd, terwijl Kimi Raikkonen en Romain Grosjean naar de vijfde en zesde stek gingen. De Lotus-rijders waren echter vooral bezig met hun racepace en die zag er veelbelovend uit bij het team uit Enstone.
Onderstuur was waarschijnlijk het meestgenoemde woord over de boordradio op de vrijdag voor de Spaanse Grand Prix. Bijna alle coureurs kampten ermee en het leverde ook enkele uitstapjes naast de baan op. Zo ging Mark Webber er een half uur voor het einde af in de vierde bocht, waarna hij via het gras aan de buitenkant van de grindbak weer het asfalt opzocht. Een kwartier later ging Sergio Perez op dezelfde plek wijd en eveneens door de kiezels. Het bleef echter bij onschuldige momentjes. Bij HRT begon het thuisweekend ondertussen niet helemaal naar wens. Narain Karthikeyan stond lang in de pits met een elektrisch probleem en nadat het team dit eindelijk had verholpen, viel de Indiër na twee ronden stil.
Het raceweekend in Spanje gaat zaterdag om 11.00 uur verder met de derde training.
Ik koop m ook hoor in september, alleen jammer dat ze m altijd zo laat uitbrengen, fifa bijvoorbeeld is er altijd veel eerder!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Button leidt de dans op eerste dag in Spanje
[..]
nog steeds mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Neu niet echt. De neus is wel hoger. Als Mclaren en echte getrapte neus zou hebben zou dat betekenen dat ze de monocoque opnieuw moeten ontwerpen. Denk dat dat net iets teveel van het goede zou zijn.
Edit: betere foto
[ afbeelding ]
Het is eerst wachten op de kalender.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik koop m ook hoor in september, alleen jammer dat ze m altijd zo laat uitbrengen, fifa bijvoorbeeld is er altijd veel eerder!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is eerst wachten op de kalender.
Daarna is het wachten op hoe de auto's eruit zien stuk voor stuk.
Vervolgens wachten op de sponsors.
Daarna wachten op hoe de verhoudingen nou echt liggen.
Dat eerste, tweede en derde punt kost niet veel tijd lijkt me.
De banen heb je, die hoef je maar in je game te frotten.
Auto´s hoe ze eruit zien lijkt me ook niet heel erg veel werk om dat 3d voor elkaar te krijgen.
Sponsoren is een kwestie van textures. Ook dat stelt geen zak voor.
Dan wachten op hoe de verhoudingen liggen een paar races na europa.
Dat in je game zetten, alles naar de persen en voor het in de winkel ligt is het september denk ik.
Dat is over een kleine 4 maanden al he.
Ik denk niet dat het gaat werken om op de dag van de seizoensopener je game in de winkel te leggen eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |