quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Rosberg zat bij Hamilton echt op het randje. Eigenlijk te agressief dus daar had hij wel een waarschuwing voor moeten krijgen.
Maar voor zover ik het kon zien met Alonso deed Rosberg niets fout. Alonso zat bij lange na niet naast Rosberg en Alonso besloot zelf, zonder enige druk of dwang, om buiten de baan te gaan rijden.
Alonso maakt het groter dan het is. Hamiltons irritatie was wel te begrijpen.
Wel een mooie race, hoewel ik alleen de herhaling heb kunnen zien.
Kimi.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso zat toch al redelijk met z'n voorvleugel langs Rosbergs achterwiel. Als Alonso niet had gelift of buiten de baan was gaan rijden dan had ie z'n vleugel eraf gereden, en hoogstwaarschijnlijk Rosbergs band lek gereden.Z'n reactie was terecht, alleen was 't enigszins opgeblazen door 'm.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef vosss het volgende:
Afgelopen nacht de race gekeken.
Mooie race moet ik zeggen. Zeker voor Bahreinse begrippen.
En tof van KimiWat een held.
Maargoed als je even verder redeneert blijkt natuurlijk gewoon dat het een marginale coureur is, want hij wist maar net te winnen van zn teamgenootje en dat is al helemaal een ondermaatse coureur want wat kan die nou? Die heeft het GP2 kampioenschap gewonnen en verder helemaal niks! Buiten dat was hij natuurlijk in zn vorige entree in de F1 veel langzamer dan Alonso dan wat ie gisteren was tov Kimi, dus het blijkt maar weer eens dat als je dan kijkt dat Kimi helemaal zo goed niet is want die reed maar vlak voor hem.
Gelukkig haalde de echte goede coureurs als Alonso en Hamilton ook een uitstekend resultaat vandaag.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef vosss het volgende:
Steek die maar in je zak Weltschmerz.
En beredeneer het maar in je eigen straatje, mij maakt het geen bal uit. Kimi was de beste wmb vandaag
=edit=
Gisteren dus
Kan je de taal niet wijzigen? Wat een geld trouwensquote:Op maandag 23 april 2012 09:00 schreef Meike26 het volgende:
Betaal je ¤ 50,- per maand voor Skysports, krijg je Duits commentaar![]()
Het meest constante is Webber natuurlijk. Die is 4x vierde geworden. Veel constanter dan dat krijg je het nietquote:Op zondag 22 april 2012 15:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel gaat toch ben ik bang dit WK weer winnen. Meest constant
Geen probleem, heb er maar wat toepasselijke plaatjes ingezet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:15 schreef vosss het volgende:
=edit=
Ow en ik had neit gezien dat ik hem slotte; anders had ik wel ff een nieuwe geopend
Alles wijst erop dat hij de beste auto had gisteren. Zelfs Grosjean kon Webber voorblijven gisteren, en het verschil tussen Vettel en Webber leek me ook groter. Dan was er dus een Vettel nodig om de beste auto van de dag te verslaan.quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef vosss het volgende:
Steek die maar in je zak Weltschmerz.
En beredeneer het maar in je eigen straatje, mij maakt het geen bal uit. Kimi was de beste wmb vandaag
=edit=
Gisteren dus
Het is wel op de BBC, viel me niet mee gisteren RTL7, ik denk dat ik de BBC uitzendingen thuis kijk en de andere GP's maar in een pub ga kijken of zoquote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef vosss het volgende:
Spanje kan ik ook niet live zien en daar kan ik niet echt heel rouwig om zijn.
Dit jaar kan ik de meeste mooie races wel gewoon live zien dus daar ben ik wel blij om.
Vorig jaar kon ik bijna niks live zien.
Ik heb wat sport betreft een heerlijk geheugen, het blijft nog een paar uur hangen en dat is het weg, wat uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef Marks het volgende:
Is iedereen hier het werkelijk epsiche gevecht tussen Hamilton en Vettel van vorig jaar in Barcelona al vergeten ofzo...
JA, helaas heeft youtube geen filmpjes er meer van... belachelijk is dat...quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wat sport betreft een heerlijk geheugen, het blijft nog een paar uur hangen en dat is het weg, wat uitzonderingen daargelaten
Als je pusht word je gewoon gestraft, Rosberg zei bij de duitse rtl ook nog dat Formule 1 een compleet andere sport is geworden omdat het niet zozeer meer gaat om de snelste coureurs.quote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef Marks het volgende:
Interessant van Schumi en tja.... heeft hij niet gewoon gelijk? Het enige ''probleem'' is dat de races nu wel mooi zijn![]()
''“Wat mij het meest stoort is dat we allemaal onder ons kunnen moeten rijden om de banden te sparen”, aldus Schumacher tegen BBC Radio 5.
“Ik vraag me af of de banden zo’n grote rol moeten spelen”, vervolgt Schumacher. “Het zou misschien beter zijn als ze iets langer mee zouden gaan. Dan kun je op een normale racesnelheid rijden, in plaats van rondcruisen alsof je achter een safety car zit.”
Pirelli-chef Paul Hembery is teleurgesteld over het commentaar van Schumacher. “Tijdens de wintertests was hij juist erg enthousiast over de banden”, zegt hij tegen Autosport. “Nu lijkt hij opeens van gedachten te zijn veranderd. Het is jammer om dat te horen van iemand met zijn staat van dienst. Anderen kregen de banden wel aan de praat.”
Volgens Schumacher staat hij echter niet alleen. “Als het een kwestie is van een specifieke auto, dan moeten we het zelf oplossen”, stelt de Mercedes-coureur. “Maar op een paar uitzonderingen na heeft iedereen er last van. En als tachtig procent van het veld moeite heeft, moet de bandenleverancier misschien eens opnieuw nadenken over de benadering van de races.”
Dat vind ik ook weer wat overdreven gesteldquote:Op maandag 23 april 2012 17:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als je pusht word je gewoon gestraft, Rosberg zei bij de duitse rtl ook nog dat Formule 1 een compleet andere sport is geworden omdat het niet zozeer meer gaat om de snelste coureurs.
Ik ben het je eensquote:Op maandag 23 april 2012 18:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wil spannende wedstrijden, onvoorspelbaarheid, verschillende winnaars en een spannend kampioenschap zien.
Als die Pirelli's daar nu de oorzaak van zijn, prima, niks aan veranderen. Een goede coureur moet niet alleen hard kunnen pushen, maar ook banden management toepassen.
Het laatste wat ik wil is terug naar de periode van enkele jaren geleden met overal gaten van 10 seconden in het veld en treintjes omdat coureurs amper in elkaars slipstream konden rijden.
Maar dan zijn er toch genoeg spannende klasses waar ze met gelijke auto's rijden? Waarom moet juist de formule 1 die als één van de weinig dit niet deed nu juist ook zo'n 13 in een dozijn klasse worden?quote:Op maandag 23 april 2012 18:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wil spannende wedstrijden, onvoorspelbaarheid, verschillende winnaars en een spannend kampioenschap zien.
Als die Pirelli's daar nu de oorzaak van zijn, prima, niks aan veranderen. Een goede coureur moet niet alleen hard kunnen pushen, maar ook banden management toepassen.
Het laatste wat ik wil is terug naar de periode van enkele jaren geleden met overal gaten van 10 seconden in het veld en treintjes omdat coureurs amper in elkaars slipstream konden rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |