Prima basis voor een inhoudelijke discussie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of a) Tyton echt zoveel punten meer heeft gepakt dit seizoen dan Isaksson had gedaan en b) of Zoet voor volgend seizoen een basisplaats bij PSV had kunnen afdwingen. Ik denk nee en ja. Over dat laatste kan je twijfelen inderdaad. En jullie zullen Zoet vast beter kunnen beoordelen dan dat ik dat kan. Ik hou het erbij dat het geld voor Tyton over de balk is gesmeten.
Tyton heeft het dus echt veel beter gedaan dan Isaksson? Ik zag Isaksson ook briljante wedstrijden afwisselen met grabbelwerk eerste klas. Eigenlijk is er dus vrij weinig veranderd met de keeperswissel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Prima basis voor een inhoudelijke discussie.
Briljante wedstrijden? 2x Utrecht uit, verder weet ik geen briljante wedstrijd van 'm?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyton heeft het dus echt veel beter gedaan dan Isaksson? Ik zag Isaksson ook briljante wedstrijden afwisselen met grabbelwerk eerste klas. Eigenlijk is er dus vrij weinig veranderd met de keeperswissel.
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Briljante wedstrijden? 2x Utrecht uit, verder weet ik geen briljante wedstrijd van 'm?
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?
Pardon??? Ajax en RKC lopen blunderen? Misschien houdbaar, maar blunders gaat me wel heel ver.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.
Als we hem nou eens een zomertje rust gunnen en dan ervan uitgaan dat we hem volgend seizoen volledig geacclimatiseerd een compleet seizoen zien keepen. Ik denk dat we dan wel kunnen concluderen of we wel of niet een Gomes deel 2-sticker op zijn dossier kunnen plakken.
Nuchtere beschouwing inderdaad. Tyton is één op één veel sterker dan Issakson, Tyton is bij hoge ballen voor de goal veel sterker dan Issakson. Op de lijn zijn ze allebei ongeveer even goed, al vind ik Tyton een betere reflex hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.
Als we hem nou eens een zomertje rust gunnen en dan ervan uitgaan dat we hem volgend seizoen volledig geacclimatiseerd een compleet seizoen zien keepen. Ik denk dat we dan wel kunnen concluderen of we wel of niet een Gomes deel 2-sticker op zijn dossier kunnen plakken.
Bij die eerste of tweede goal van RKC kwam hij echt als een zak aardappelen van de grond af, volgens mij maakte hij die wedstrijd ook al vrij vroeg hands en had hij er toen met rood af moeten gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon??? Ajax en RKC lopen blunderen? Misschien houdbaar, maar blunders gaat me wel heel ver.
Kom ik weer terug op dat voetbalopportunisme; dit is zijn eerste seizoen, waarvan hij de helft met een half kapotte schedel thuis heeft gezeten. Geen hond die dat antwoord kan vinden. Volgend jaar rond deze tijd, als hij een compleet seizoen erop heeft zitten, dan kun je dat in mijn ogen pas beantwoorden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.
Is het niet juist opportunisme om een Tyton te halen wanneer je een talent als Zoet in je eigen gelederen hebt rondlopen onder het mom van 'Zoet is nog niet ervaren genoeg' Helemaal als je zo'n Tyton dan ook nog pupillenfoutjes ziet maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kom ik weer terug op dat voetbalopportunisme; dit is zijn eerste seizoen, waarvan hij de helft met een half kapotte schedel thuis heeft gezeten. Geen hond die dat antwoord kan vinden. Volgend jaar rond deze tijd, als hij een compleet seizoen erop heeft zitten, dan kun je dat in mijn ogen pas beantwoorden.
Die van Aissatti kan er altijd ingaan, ik denk dat er weinig keepers zo'n bal uit zouden hebben gehouden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die eerste of tweede goal van RKC kwam hij echt als een zak aardappelen van de grond af, volgens mij maakte hij die wedstrijd ook al vrij vroeg hands en had hij er toen met rood af moeten gaan.
Die bal van Aissatti mag er natuurlijk nooit in vanaf die kant.
Tyton deed het wedstrijd op wedstrijd uitstekend bij Roda en begon die club te ontgroeien. Dan had ik ook voor zekerheid gekozen. Die Tyton halen en Zoet stallen bij een kleinere club om zonder druk de wedstrijdjes tegen Ajax, Feyenoord, AZ, en Twente te laten spelen. Ervaring op laten doen, want van alle kanten het predicaat "toptalent" krijgen wil nog niet zeggen dat je in de Kuip, Arena en Grolsch Veste dat talent laat zien. Tyton was daar door Roda al wel bekend mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet juist opportunisme om een Tyton te halen wanneer je een talent als Zoet in je eigen gelederen hebt rondlopen onder het mom van 'Zoet is nog niet ervaren genoeg' Helemaal als je zo'n Tyton dan ook nog pupillenfoutjes ziet maken.
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.
Oh oke.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel zal van het EK afhangen denk ik, maar dat geldt niet alleen voor Pieters.
eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die van Aissatti kan er altijd ingaan, ik denk dat er weinig keepers zo'n bal uit zouden hebben gehouden.
Dat doelpunt tegen RKC, kun je over discuseren, maar blunderen gaat me gewoon te ver.
Pieters is een redelijke linksback, om zoiets zitten al veel clubs te springenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.
Denk ook dat het met de moeizame start van het seizoen te maken heeft te maken. Werd in beginsel niet meteen opgesteld, en liep tegen Ajax die blessure op, waarvan het herstel langer duurde dan gedacht. Wacht nog maar een seizoen af, ik oordeel nog niet te snel. Isaksson daarentegen mag van mij vertrekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.
Zou het ook niet te maken kunnen hebben met onze slappe verdediging ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.
Eerste seizoen, waarvan de helft afwezig door een moddervette blessure. Het had mij ernstig verbaasd als ie daarna meteen zou overtuigen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |