quote:Op maandag 23 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geblondeerd hannekammetje maar ala Ebecilio?, Ebecilio
[..]
Pas maar op straks komt die Outpost gozer weer langs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://www.vak410.nl/nieuws/vak410-apresski-muziek-oprotten
Bij opkomst Ajax Marsch, voor aftrap tweede helft Bob Marley en na afloop Dit Is Mijn Club. En als er dan echt ter aankleding van die jochies in de rust een muziekje moet klinken zet dan redelijk bescheiden een cd'tje Amsterdamse klassiekers op.Slavenkoor gewoon lekker bij CL wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar god, hoe vaker je het nummer luister hoe slechter hij wordt.
En die gozer blijft maar ontkennen dat hij er geen commerciele belangen bij had.![]()
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doenquote:
Precies.quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, een club buiten Ajax de landstitel gunnen. Het is of ajax, of ze kennen allemaal de tering krijgen.
Da fuckquote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doen.
Vorig jaar met de CL kwalificatie vond ik PAOK ook al vrij leip.quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij Aris zijn ze helemaal leip. Sport maakt niet uit, support je stad
quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://www.vak410.nl/nieuws/vak410-apresski-muziek-oprotten
Bij opkomst Ajax Marsch, voor aftrap tweede helft Bob Marley en na afloop Dit Is Mijn Club. En als er dan echt ter aankleding van die jochies in de rust een muziekje moet klinken zet dan redelijk bescheiden een cd'tje Amsterdamse klassiekers op.Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
Ik stiekem ook welquote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonken
nicequote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doen.
Hij durft wel tegen zo'n klein jochiequote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
Van Gobbel. Zelfs islamietjes bekeert hij tot het heiligdom van Feijenoord.
Joodjes mag dus ook geen probleem zijn
Durfde ook tegen ajax hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij durft wel tegen zo'n klein jochie
Troostprijsje, zeker in dat jaarquote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Durfde ook tegen ajax hoor. Iets met KNVB beker 1995
Zo zo, CL en kampioen of KNVB beker...quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Durfde ook tegen ajax hoor. Iets met KNVB beker 1995
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |