Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ziet er wel beter uit ja, al brengt Bocaly wel extra veel negerpower en dat is in de duels wel chill. Zie in de comments dat die van jou goede FK's kan nemen..ook wel handigquote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Corchia > Neger
[ afbeelding ]
Ok, zijn wel weinig stats
haha komt dan heel goedquote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik hier mee longshots mee ga maken
http://www.futhead.com/12/player/5715
lol, wtf @ die headphonequote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik hier mee longshots mee ga maken
http://www.futhead.com/12/player/5715
Iemand had NIF Vaz Te in zijn starterpack, blijkbaar kun je alleen dan de NIF versies van IFs krijgen.quote:
LOL, Rooney verpatsen en weer opnieuw beginnenquote:
bronzen Rooney denkquote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL, Rooney verpatsen en weer opnieuw beginnen
Zou het?quote:
Het is die CM Rooney van NY Red Bulls denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL, Rooney verpatsen en weer opnieuw beginnen
De goedkoopste is 28k BIN.quote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Wat is de prijs van bakaye traore ongeveer? De IF dan hé voordat iemand met de NIF prijzen aankomt.
EN ook niet aankomen met die debiele FUThead prijzen.
Thanks, te duur dan doe ik Grenier maar omdat WIjnaldum niet in 4-3-2-1 te vinden isquote:
wat?!quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
Hahaha GJE heeft een ban![]()
Wie heeft een TR geplaatst?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
Hahaha GJE heeft een ban![]()
Wie heeft een TR geplaatst?
limiet aan nutteloze posts maken bereiktquote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#CMDEKeWtbdij1quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef Kenarion het volgende:
Zit te denken om een BPL teampje te maken.. iemand die weet welke formation hier het beste bij past? 4321 ofzo? Aangezien de CAM's te langzaam zijn voor in een 4231
Hmm, heb je niet het probleem dat nasri er driedubbel uit wordt gesprint door de backs?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#CMDEKeWtbdij1
dat heb ik, alleen SIF Dempsey ipv Lukaku
nee, gewoon pass and move, gaat primaquote:Op zondag 22 april 2012 22:39 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Hmm, heb je niet het probleem dat nasri er driedubbel uit wordt gesprint door de backs?
Wie ben jij om dat te zeggen, je post hier net een weekquote:
dm posten denk ikquote:
Marcie216.quote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen, je post hier net een week
Je post echt dezelfde dingen als SB..quote:
My thoughts.quote:
Pato lob ik altijd alles voor de moooi, werkt primaquote:Op zondag 22 april 2012 23:08 schreef Pino0 het volgende:
Kaka, wat een baas. Scoort meer dan spits Pato
1* weak foot.. ik scoorde laatst met Bastos met rechts in H2Hquote:
Ik wist niet dat het al was begonnenquote:
Niemand een idee?quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede kan beter??, wanneer er wordt gekeken naar 1 dode link voor de LB (CAM link is David Silva)
CB's hebben alleen maar dode links naar het middenveld. (als die uberhaupt al linken in een 4-2-3-1)
RB staat er omdat ik daar bij Aguero een dode link moet opheffen.
Niets mis met die achterhoede.quote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niemand een idee?
Dit zal het volledige elftal zijn:
http://futhead.com/12/squad/548489
Ik wel. Veeeeeeel wedstrijden mee gespeeld met mijn Belgen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zit in met Kompany. Vind hem niet zo heel erg goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt ie nu een paars kaartje?quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef diedjuh het volgende:
Van Persie speler van het jaar in de bpl![]()
.
Zat net tegen iemand met 5ATB, ging nergens over die vent pakte 135125 overtredingen en dan gewoon niks rood.. en dan 3 tegengoals uit 1 counter en 2 corners -.-quote:Op zondag 22 april 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
winning streak verbroken..hij scoort 4 keer uit 3,5 kans en ik 2 uit 15 ofzo. Kuthart, kutpaal. Fucking 5 keer de paal geraakt, slaat echt nergens op. De andere 10 keer had Hart ineens nog een bizarre reflex.
Cole is 1m04, die vind ik echt te klein dus UP Enriqie. De 95 als je die kunt betalenquote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef Fuszy het volgende:
Cole - Luiz - Kompany - Richards
------------------Hart ------------------
of
Up enrique - Luiz - Kompany - Richards
---------------------Cech------------------------
Volgens mij kan hij hem niet eens verkopenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Cole is 1m04, die vind ik echt te klein dus UP Enriqie. De 95 als je die kunt betalen
ja dus je kan taalvouten maken zoveel je wildt!quote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt? Lindgren en GJE ban?
Wat voor packs ga je doen?quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuw bazenteam:
[ afbeelding ]
Worm is de bronze C-Ron hoor.
Jep, gewoon een 2v2 lobby zoeken bij custom match.quote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef poker4lifee het volgende:
Zie in die KSI vids dat hij samen met iemand anders h2h online speelt.. beide als any, maar het is niet echt virtual pro omdat ie met gewone teams speelt..
Kan dat op de ps3 ook? dus niet coop met iemand naast je ofzo maar gwn met iemand uit je vriendenlijst bijvoorbeeld.
Nu eerst ff bronze 400c packs om iets meer pace in mn team te krijgen. Straks over op silver en dan uiteindelijk gold 5000c packs.quote:
Vriendschappelijke online wedstrijd onder online kun je tegen mensen uit je vriendenlijst spelen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef poker4lifee het volgende:
Zie in die KSI vids dat hij samen met iemand anders h2h online speelt.. beide als any, maar het is niet echt virtual pro omdat ie met gewone teams speelt..
Kan dat op de ps3 ook? dus niet coop met iemand naast je ofzo maar gwn met iemand uit je vriendenlijst bijvoorbeeld.
k thx morgen eens proberen danquote:Op maandag 23 april 2012 00:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Jep, gewoon een 2v2 lobby zoeken bij custom match.
custom match... mijn ogen vallen bijna dicht maar anders moet je even kijken bij 'lounge' oid.quote:
komt goedquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef laucas het volgende:
[..]
custom match... mijn ogen vallen bijna dicht maar anders moet je even kijken bij 'lounge' oid.
Ga je dat nou iedere dag posten?quote:
baasjequote:Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
Kandji 10 uit 3. Wordt vervolgd. Geen slechte eerste indruk.
een nutteloze vraag ja.quote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
... Het is toch gewoon een vraag
Sorry sorry echt sorry sorryy zla hetn ietm eer doen sorry. Domme Belg.quote:
wow coolquote:Op maandag 23 april 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry sorry echt sorry sorryy zla hetn ietm eer doen sorry. Domme Belg.
Deze dove meid heeft me geholpen![]()
![]()
Nu kan ik weer editten. Muziek is al af. Nu de gameplay beelden nog. Maar dat duurt nog wel een tijdje![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry sorry echt sorry sorryy zla hetn ietm eer doen sorry. Domme Belg.
Deze dove meid heeft me geholpen![]()
![]()
Nu kan ik weer editten. Muziek is al af. Nu de gameplay beelden nog. Maar dat duurt nog wel een tijdje![]()
"quote:Op maandag 23 april 2012 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook maar ff gekocht... *kuch, kuch*... Even oefenen en misschien ook zo'n PVR kopen.Lijkt me echt fun.
Beste virusscanner op het moment.quote:Op maandag 23 april 2012 01:33 schreef GuRBuH het volgende:
Wow er zijn echt nog mensen die Norton gebruiken haha. Lang niet gezien.
Ja, je kunt hier een samenvatting bekijken.quote:Op maandag 23 april 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurd hier vandaag?
Die site is down.quote:Op maandag 23 april 2012 01:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, je kunt hier een samenvatting bekijken.
Neuh ben gewoon opnieuw begonnen. Ga al mn coins verkopenquote:Op maandag 23 april 2012 01:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die site is down.
Lindgren en GJE een ban? Jij je club gedelete? Gaat lekker...
Wat heb je nu met je coins gedaan dan? Club verwijderen is tochquote:Op maandag 23 april 2012 01:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neuh ben gewoon opnieuw begonnen. Ga al mn coins verkopen
Heb 4 accountsquote:Op maandag 23 april 2012 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heb je nu met je coins gedaan dan? Club verwijderen is tochcoins?
Hebben jullie nog gewonnen zonder mij? (A)quote:Op maandag 23 april 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
Broertje_van_SB = GJE?
Misschien is die daarom gebanned.
Hmm... blijkbaar ben ik echt van onschatbare waarde voor FC Stoereboii. Ik heb gisteren wel een gesprek gehad met FC Kippenborst, dus ik hoop dat Rijstbal, de algemeen directeur van FC Stoereboii, met een mooi aanbod komt.quote:
Nee! Gehackte pro'squote:Op maandag 23 april 2012 02:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
Pascal heb jij je virtual pro ook gehackt?
Hmm oke..quote:Op maandag 23 april 2012 02:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee! Gehackte pro's![]()
Ik heb gewoon maandenlang getraind, dag in dag uit, en dat zie je terug in m'n spel. Als ik any sta, komt er geen afro langs.
Geintje natuurlijk, maar verdedigen vind ik wel het leukst. Gelukkig speel de rest liever in de aanval, dan kan ik de hele achterhoede opeisen.quote:
Lol ik geloofde het wel. Maar ja meeste willen idd in de aanval, die is ook altijd het snelst gekozenquote:Op maandag 23 april 2012 02:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk, maar verdedigen vind ik wel het ukst. Gelukkig speel de rest liever in de aanval, dan kan ik de hele achterhoede opeisen.
Laatste potje had ik gisteren ook echt 7x paal of lat geraakt en 24 schoten op doel, hij maar 1 (uit een corner, omdat mijn back gewoon over de achterlijn tikte terwijl ik naar voren wilde passen).quote:Op zondag 22 april 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
winning streak verbroken..hij scoort 4 keer uit 3,5 kans en ik 2 uit 15 ofzo. Kuthart, kutpaal. Fucking 5 keer de paal geraakt, slaat echt nergens op. De andere 10 keer had Hart ineens nog een bizarre reflex.
Is wel een leuk spelertje idd. Alleen wel op zo'n positie. Niet echt geschikt als CM ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 10:02 schreef DutchSL het volgende:
Jonathan De Guzman is trouwens ook echt heel erg goed als CAM in 4-1-2-1-2, 12 goals in 10 wedstrijden, dat zijn gemiddeldes van een spitsen veel assists op Kone (15 goals) en Vela (13 goals).
Nee, hij is een echte CAM.. zou ook nog wel in 4-2-2-2 of 4-2-3-1 aan de zijkant kunnen spelen al is hij net niet snel genoeg daarvoor eigenlijk. 41212 en 451 zijn de beste systemen voor hem lijkt me.quote:Op maandag 23 april 2012 10:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is wel een leuk spelertje idd. Alleen wel op zo'n positie. Niet echt geschikt als CM ofzo.
4-5-1 kon hij me ook niet echt overtuigen, maar dat hele team was brak dus kan vertekend beeld zijnquote:Op maandag 23 april 2012 10:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij is een echte CAM.. zou ook nog wel in 4-2-2-2 of 4-2-3-1 aan de zijkant kunnen spelen al is hij net niet snel genoeg daarvoor eigenlijk. 41212 en 451 zijn de beste systemen voor hem lijkt me.
Lol, volgens mij zijn de effecten van chemistry sowieso maar overrated. Ik heb diverse spelers op 7 chem gehad en 1x zelfs 5 chem zonder dat ik het merkte in hun prestaties en online kom je ook vaak zat spelers met brak chem tegen die gewoon goed spelen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef GuRBuH het volgende:
In mn starterteam staat een RW in de spits (pace, jwz) en die heeft 0 chem. Toch 3 goals gescoord in een wedstrijd.
Tsjah, ik weet het niet meer. Heb ook het idee dat mensen met minder chem ook geboost worden door handicap. Een vriend van mij speelde een tijd met een Drenthe met 4 chem, daar merkte je ook niks van.quote:Op maandag 23 april 2012 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol, volgens mij zijn de effecten van chemistry sowieso maar overrated. Ik heb diverse spelers op 7 chem gehad en 1x zelfs 5 chem zonder dat ik het merkte in hun prestaties en online kom je ook vaak zat spelers met brak chem tegen die gewoon goed spelen.
Je kunt gewoon een nieuw account aanmaken op je PSN, dan FIFA starten en naar FUT gaan. Daar moet je dan een club aanmaken en vanaf dan kun je beide accounts beheren via de webapp.quote:Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef Kenarion het volgende:
Hoe kan je 2e team maken dan Gurbuh? Moet je dan neit 2e fifa kopen?
Heb ik ook.. XBL heb je geen gratis live dus kan niet connecten met EA..quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
Nieuw accountje maken en je hebt 1 maand gratis volgens mijquote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Heb ik ook.. XBL heb je geen gratis live dus kan niet connecten met EA..
Van wat ik gehoord heb hier lijkt me dit het juiste antwoord.quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus als jij en een broertje/zusje/vriendin/whatever beiden online willen spelen heb je twee abonnementen nodig [..]
Je hebt dan beide een account met gold nodig.quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Kun je op Xbox niet je live abonnement gebruiken op meerdere accounts (vanaf hetzelfde ip / mac adres) ?
Dus als jij en een broertje/zusje/vriendin/whatever beiden online willen spelen heb je twee abonnementen nodig of moet je beiden onder jouw naam spelen? Lijkt me toch sterk.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:27 schreef DutchSL het volgende:
Hoe ongelooflijk triestze hebben dus geen rekening gehouden met het feit dat in sommige huishoudens ook wel meer dan 1 persoon wilt gamen. Of erger nog, ze hebben er wel rekening mee gehouden en verwachten zo dubbel geld te verdienen.
Ben nu nog blijer dat ik twee jaar geleden voor een PS3 gekozen heb.
neuhquote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef vandermar het volgende:
Laukaas, ik heb nog 150K coins, moet je die?
Ik had nog 150K omdat ik tegen die ene kerel zei dat ik misschien nog 150K zou hebben en jij gisteren nog coins wilde. NP, verkoop ik ze aan hemquote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Je hebt gisteren toch alles verkocht? En ik heb wel iets meer dan 150K nodig denk ik.
Hoeveel coins heb je nog over dan?quote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had nog 150K omdat ik tegen die ene kerel zei dat ik misschien nog 150K zou hebben en jij gisteren nog coins wilde. NP, verkoop ik ze aan hem
194K en die 44K ga ik wel een team van maken denk ik. Taarabt en Tadic op middenveld.quote:Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je nog over dan?
Sja als al mijn vrienden een PS3 hadden gekocht had ik er nu waarschijnlijk ook een. Maar ben dan wel weer mega tevreden over xbl is nooit down en daar betaal je dan ook voorquote:Op maandag 23 april 2012 11:27 schreef DutchSL het volgende:
Hoe ongelooflijk triestze hebben dus geen rekening gehouden met het feit dat in sommige huishoudens ook wel meer dan 1 persoon wilt gamen. Of erger nog, ze hebben er wel rekening mee gehouden en verwachten zo dubbel geld te verdienen.
Ben nu nog blijer dat ik twee jaar geleden voor een PS3 gekozen heb.
Alle pakjes zijn riskant behalve de goedkoopste bronzen, en op alle pakjes kun je winst maken behalve de zilveren upgrade van 15k.quote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef marcie216 het volgende:
hallo, goedemiddag allemaal.
Kan je op silver packs winst maken? of is dit erg riskant?
Alvast bedankt
Kut backs, speel 3atb met Belgen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef detennismaster het volgende:
Fellaini staat bij de TOTWsuggesties!!![]()
![]()
Dembele bij de TOTY suggesties!!
Dus straks:
IF Hazard Lukaku SIF Miralles
IF Witsel IF Fellaini TOTY Dembele
Tshimanga SIF Vertonghen TOTY Kompany Odoi
IF Mignolet
oh, ik heb maar 30K, is denk ik niet verstandig om dan zilver packs te kopen ofwel?quote:Op maandag 23 april 2012 12:20 schreef DutchSL het volgende:
PSN is 1x down geweest en daar heb ik 4 gratis spellen voor terug gekregen, waarvan er 1 fantastisch was, dus achteraf was dat zelfs mooi
[..]
Alle pakjes zijn riskant behalve de goedkoopste bronzen, en op alle pakjes kun je winst maken behalve de zilveren upgrade van 15k.
Alleen Odoi is slecht! Tshimanga is een fucking baas. Jij zou eventueel nog een VDM met IF Richards kunnen doen!quote:
Ik? Ik ga niks met Belgen doen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alleen Odoi is slecht! Tshimanga is een fucking baas. Jij zou eventueel nog een VDM met IF Richards kunnen doen!
Als jij dat wilt denkenquote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Apekoek het volgende:
Over dat handicap gezeik, dat is gewoon onzin.
Hoe slechter je team is hoe beter jezelf denkt te moeten spelen om van het betere team te winnen. Andersom zal de tegenstander denken dat hij je slapend in kan maken met zijn sterren team. Hier ontstaat het menselijke aspect van de handicap.
Jij met je kut team zal winnen en hij met sterren team verliezen omdat hij het onderschat.
Dit is geen rocketscience, zo werkt handicap. Een puur menselijk aspect, net zoals er nog steeds mensen zijn die bijvoorbeeld geloven in god of complot theorieën.
Maar dus als ik denk dat ik met mijn 'superteam' gehandicapt ga worden, dan doe ik toch extra mijn best? Dan neem ik in principe toch de rol van underdog in en zou ik volgens jou theorie moeten winnen, wat dus niet gebeurt... Daar gaat je theoriequote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Apekoek het volgende:
Over dat handicap gezeik, dat is gewoon onzin.
Hoe slechter je team is hoe beter jezelf denkt te moeten spelen om van het betere team te winnen. Andersom zal de tegenstander denken dat hij je slapend in kan maken met zijn sterren team. Hier ontstaat het menselijke aspect van de handicap. Jij met je kut team zal winnen en hij met sterren team verliezen omdat hij het onderschat.
En natuurlijk andersom, wanneer jij met een compleet up to date high rated IF team het veld komt binnen stappen. Je zal automatisch toch iets minder je best doen omdat je toch al een dik team hebt = handicap.
Dit is geen rocketscience, zo werkt handicap. Een puur menselijk aspect, net zoals er nog steeds mensen zijn die bijvoorbeeld geloven in god of complot theorieën.
In wat voor systeem dat je hem als CAM wilt?quote:Op maandag 23 april 2012 12:33 schreef Fuszy het volgende:
UP aguero als CAM en in formatie voor 110k. Viel wel mee.
Ok stel dat jij gelijk hebt...quote:Op maandag 23 april 2012 12:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar dus als ik denk dat ik met mijn 'superteam' gehandicapt ga worden, dan doe ik toch extra mijn best? Dan neem ik in principe toch de rol van underdog in en zou ik volgens jou theorie moeten winnen, wat dus niet gebeurt... Daar gaat je theorie
Om de mensen die minder goed zijn in FIFA ook geinteresseerd te houden in FUT.quote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok stel dat jij gelijk hebt...
Waarom zou EA dat dan willen doen? EA wil toch dat mensen zo veel mogelijk geld aan die pakjes uitgeven? Met die handicap zou je er juist voor zorgen dat mensen geen pakjes meer willen kopen omdat die handicap niet motiveert een beter team te bouwen/kopen...
Ja, dat is ook in weze de handicap alleen is het echt heel slecht uitgewerkt in dit spel. Ik merk het nu met mijn lagere rated gold/silver hybrid, spelers willen veel meer runs maken en gaan vrij staan, verdedigers die beter meerennen etc. passes die minder slordig gaan. Zelfs de afwerking van zo'n Kone en Vela is niet minder dan van Benzema en Higuain. Dat klopt toch niet.quote:Op maandag 23 april 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
OVer die handicap, dat is toch logisch. Topteams laten het ook wel eens lopen tegen lagere teams.
In 4-2-3-1 kan ik hem toch goed zat als CAM gebruiken?quote:Op maandag 23 april 2012 12:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In wat voor systeem dat je hem als CAM wilt?
Ja, dat kan.. maar hij lijkt me wel erg duur in verhouding tot wat je krijgt op die positie.quote:Op maandag 23 april 2012 12:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In 4-2-3-1 kan ik hem toch goed zat als CAM gebruiken?
Ik zag je team gisteren, erg vet. Als het niet loopt moet je eens Sneijder op RCAM proberen, daar deed ie het bij mij echt bizar goed.quote:Op maandag 23 april 2012 12:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In 4-2-3-1 kan ik hem toch goed zat als CAM gebruiken?
quote:Op maandag 23 april 2012 02:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog gewonnen zonder mij? (A)
M'n internet deed raaarrrrrr.
We hadden gewonnen hoor!!quote:
Ziet er wel gebalanceerd uit. Ik vind 4-2-3-1 nog steeds de fijnste formatie om mee te spelen. Het is alleen jammer dat het middenveld zo ongelooflijk veel links heeft, daardoor is het veel moeilijker om een goed team te bouwen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
Dit is mijn complete team nu
[ afbeelding ]
3 uurtjes school, alleen zometeen rijlesquote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef pascal08 het volgende:
Waarom is het maandag en zit iedereen op FOK!? Moeten we niet werken/leren?
Ja, ik ben zeer benieuwd hoe het speelt. Als dit niks is, dan verkoop ik mijn coins.quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziet er wel gebalanceerd uit. Ik vind 4-2-3-1 nog steeds de fijnste formatie om mee te spelen. Het is alleen jammer dat het middenveld zo ongelooflijk veel links heeft, daardoor is het veel moeilijker om een goed team te bouwen.
Neequote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef n0ir het volgende:
Als je met je dure team van een slecht samengesteld team wint, of met je goedkope squad van een toty-elftal verliest, ben je dat potje alweer vergeten tegen de tijd dat je met het volgende potje begint, dat past namelijk toch precies in je verwachtingen. Maar als je met je sterren verliest van een slecht team of met wat kneuzen wint van een lading IF's vind je dat opvallend en wordt het goed in je geheugen geprint. Als je dan aan het einde van de week terugdenkt aan je potjes lijkt het alsof je alleen maar van slechte teams hebt verloren en van goede teams wint.
Sollyquote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef n0ir het volgende:
Zit te fokken op werkwerk, weettog.
Maare wel hadden echt gewonnen hoor, met 2-1. Alleen was gewoon een kutpotje omdat computer-any. En dat was jouw schuld, met je kutinternet. GRRRR![]()
Ik ga hetzelfde doen. Nog 1 keer een ultimate team bouwen en als dat niet goed speelt dan is het exit coins. Wel een moeilijke beslissing maar ¤10 per 100k is ook lekker meegenomen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeer benieuwd hoe het speelt. Als dit niks is, dan verkoop ik mijn coins.
Wat een super teamquote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen. Nog 1 keer een ultimate team bouwen en als dat niet goed speelt dan is het exit coins. Wel een moeilijke beslissing maar ¤10 per 100k is ook lekker meegenomen.
Ja, dat kan ik niet betalen. Ik kan hooguit 500k verkopen en dan begin ik gewoon opnieuw.quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen. Nog 1 keer een ultimate team bouwen en als dat niet goed speelt dan is het exit coins. Wel een moeilijke beslissing maar ¤10 per 100k is ook lekker meegenomen.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het ziet er geweldig uit qua namepower, maar ik denk dat het in FUT niet goed gaat lopen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, je kan winst maken met silver packs als je geluk hebt met een goede speler of een goede kit. Ik open meestal die van 2500, en soms die van 7500 maar in die van 2500 kreeg ik tot nu toe de beste spelers.quote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef marcie216 het volgende:
hallo, goedemiddag allemaal.
Kan je op silver packs winst maken? of is dit erg riskant?
Alvast bedankt
Haha,quote:Op maandag 23 april 2012 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet toch weer iemand quoten ook al is die post een paar pagina's terug gepost
[..]
Ja, je kan winst maken met silver packs als je geluk hebt met een goede speler of een goede kit. Ik open meestal die van 2500, en soms die van 7500 maar in die van 2500 kreeg ik tot nu toe de beste spelers.
Heb je het geld nodig voor spelers waar je nog voor spaart e.d. , dan zou ik het vooral niet doen. Als je anders toch niet weet wat je er mee zou doen is het misschien een gokje waard.quote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha,
Oke bedankt. Maar ik heb maar weinig geld, is het dan wel slim?
Nee, dan kun je beter gewoon bronze packs van 400c kopen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha,
Oke bedankt. Maar ik heb maar weinig geld, is het dan wel slim?
quote:Op maandag 23 april 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Tja, het ziet er geweldig uit qua namepower, maar ik denk dat het in FUT niet goed gaat lopen.
Xabi Alonso is te traag voor pace-abusers tegen te gaan en Mascherano in iets mindere mate ook, bovendien kan die niet schieten. Alle gouden CDM's in BBVA vind ik echt kut behalve IF Keita, sowieso is de BBVA op veel punten genaaid door EA.
Iniesta is een CAM, geen CF: hij heeft maar 72 shooting en hij is klein + kan niet koppen, terwijl de CF in 4-2-3-1 wel vaak in de positie komt om te schieten en koppen (ik heb hem niet gehad overigens, maar wel veel 4-2-3-1 teams).
Dan nog Aguero op de flank, tja dat kan wel en hij zal best goed zijn daar , maar voor die prijs is het toch wat zonde.
Die BBVA spelers er uit voor BPL spelers en Aguero gewoon in de spits of CF zou beter werken denk ik.
Ja dat klopt, maar als ik Ibra wil, moet ik geluk hebben uit pakjes..quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef pascal08 het volgende:
Je kunt beter helemaal geen packs kopen. De winst die je op lange termijn eruit haalt is maar heel klein, daar heeft EA echt wel over nagedacht.
Bronze packs maak je op termijn bijna altijd winst mee, of het moet je echt héél erg tegenzitten. Pakje kost 400c, fitness kun je kwijt voor 150, shiny contract 200 etc. En dan af en toe mazzel met goede spelers of squad fitness.quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef pascal08 het volgende:
Je kunt beter helemaal geen packs kopen. De winst die je op lange termijn eruit haalt is maar heel klein, daar heeft EA echt wel over nagedacht.
Ja of niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar als ik Ibra wil, moet ik geluk hebben uit pakjes..
Coins uit pakjes halen duurt mij gewoon te lang. Als je geluk hebt haal je 100c winst uit een pakje en dat kost je minstens een uur om te verkopen. Na een paar pakjes zit je TP vol en dan kan je niks meer doen. Ik snap heel goed dat sommige mensen het zo doen, maar voor mij is het niet dé manier om coins te verdienen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bronze packs maak je op termijn bijna altijd winst mee, of het moet je echt héél erg tegenzitten. Pakje kost 400c, fitness kun je kwijt voor 150, shiny contract 200 etc. En dan af en toe mazzel met goede spelers of squad fitness.
Ik haalde vroeger nog wel is wat coins door in de 59e minuut shiny contracten te kopen voor 450 en dan verkopen voor 700. Maar om daar te komen duurt echt te lang en hoe de markt in elkaar zit heb ik de ballen verstand van. Heb nu denk ik een team rond de 80/90k en 24k coins..quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins uit pakjes halen duurt mij gewoon te lang. Als je geluk hebt haal je 100c winst uit een pakje en dat kost je minstens een uur om te verkopen. Na een paar pakjes zit je TP vol en dan kan je niks meer doen. Ik snap heel goed dat sommige mensen het zo doen, maar voor mij is het niet dé manier om coins te verdienen.
Ja ik doe het zelf ook nog amper, maar de vraag was of het kon toch? Nou ja dusquote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins uit pakjes halen duurt mij gewoon te lang. Als je geluk hebt haal je 100c winst uit een pakje en dat kost je minstens een uur om te verkopen. Na een paar pakjes zit je TP vol en dan kan je niks meer doen. Ik snap heel goed dat sommige mensen het zo doen, maar voor mij is het niet dé manier om coins te verdienen.
Dat is inderdaad ook een effectieve manier. Wat je dan moet doen is gewoon van een aantal spelers de laagste BIN opzoeken, die opschrijven en dan rond de 59e minuut blijven hangen totdat je er 1 vind die er een 10%-20% onder zit. Op die manier heb ik al vaker een Pato voor 3k of een IF Vidal voor 25k opgepikt. Dat zijn de winsten die hard aantikken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik haalde vroeger nog wel is wat coins door in de 59e minuut shiny contracten te kopen voor 450 en dan verkopen voor 700. Maar om daar te komen duurt echt te lang en hoe de markt in elkaar zit heb ik de ballen verstand van. Heb nu denk ik een team rond de 80/90k en 24k coins..
Ja ik hoor daar echt zieke verhalen over. Neymar die 30k waard was.quote:Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop bijna alleen in op open bid en verkoop vrijwel alles op BIN.
Pakjes kopen was lucratiever in het begin van het spel toen de prijzen veel hoger lagen, toen had je al winst met pakweg Abidal of Etherington in je pakje.
Volgend jaar dus alle snelle zilveren 5* skillers kopen voor een prikkie en een paar maanden later verkopen voor de 100-voudige.quote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
Als ik kijk naar wat spelers die ik al heel lang in mijn club heb zitten en wat ik er voor heb betaald.
Hulk 47.7k, Maicon 37.5k, Pato 30.5k, Di Natale 25k, Cavani 19.5k, Taiwo 9.6k, Cambiasso 5.3k, Buffon 3.9k, Coentrao 2.8k, , Moutinho 2k.
En een zooi silvers (o.a. El Shaarawy die nu 4x zoveel waard is) , bij de golds is alleen Taiwo redelijk stabiel gebleven.
Malki, die man moet echt een IF krijgen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef wieisboos het volgende:
Komen er nog eredivisie spelers in aanmerking voor een IF? Iemand 2 keer gescoord?
Niet te giga, anders wordt ie ook +100k.quote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
Malki is alleen interessant als ze hem ook brons houden en toch een giga update geven, a la (de bronzen) Vaz Te of Kuffour.
In dat geval gewoon alles +10.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef DutchSL het volgende:
Neuh, Eredivisie brons, hoe goed ze hem ook maken die wordt niet meer dan 20k ofzo.
Ik bied 10k.quote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een if menez 4-4-2 kopen?(ps3?)
Wat moest je doen danquote:Op maandag 23 april 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
Fuck ben weer 113eu lichter. Ik denk ga skaffa naar de gemeentehuis zodat ik er niks van voel.Nu sta ik fucking skaffa op de foto
Van der Wiel, lijkt me logisch.quote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Ze zijn bezig met stemmen voor TOTY spelers, nu Sagna vs Simpson als rechtsback.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1632174.page
Hij is ook de enige reden dat Genk nog bij de play offs voor de bovenste plaatsen zat. Hij is echt bizar goed en heeft een uitstekend schot met beide benen. Ik hoop dat hij volgend jaar minimaal 4* skills heeft en goede longshots en passing.quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef wieisboos het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/27425/bryant-en-ibaka-vliegen
en dat heeft dan 3* skill moves
Die stemmen niet naar prestatie maar naar wat ze nodig hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Ze zijn bezig met stemmen voor TOTY spelers, nu Sagna vs Simpson als rechtsback.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1632174.page
Ja inderdaad. EA moet eens gaan investeren in mensen die echt verstand hebben van voetbal en die de ratings laten bepalen. Net moest ik tegen een team met Sturridge, veel te goed gemaakt. Zo kan ik er nog wel minstens 20 opnoemen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die stemmen niet naar prestatie maar naar wat ze nodig hebben
15kquote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een if menez 4-4-2 kopen?(ps3?)
Maikon Leite, betere dribbling, sneller en veel beter schot. En Danilinho staat inderdaad vaker in de verdediging dan in de aanvalquote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
Danilinho of Maikon Leite? Danilinho staat imo wat teveel naar achteren. Ik heb het geld ervoorgister even gehandeld
heb alweer bijna 200K en voor 50+ ¤ aan coins verkocht
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:27 schreef Walxie het volgende:
Iets belangrijks gemist?
Heren van de xbox, sorry dat ik gister wegging; internet donderde eruit, me ma trok internet-ding eruit.
Ik mis Lindgrenquote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef marcie216 het volgende:
GJE omdat hij prive info van SB hier had gepost.
Lindgren. Waarschijnlijk omdat hij dm post
Hahahquote:
Ze trok hem eruit omdat ze moest strijken oid.quote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppen.
Dus voordat je moeder pissig wordt. Zeker handig wanneer je nog jong bent.
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:33 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ze trok hem eruit omdat ze moest strijken oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 23 april 2012 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 16:40 schreef Walxie het volgende:
Hmm.. ik denk eraan om een team om Dost heen te bouwen, 4222 of andere formatie?Je maakt dus wel een nieuw team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 23 april 2012 16:40 schreef Walxie het volgende:
Hmm.. ik denk eraan om een team om Dost heen te bouwen, 4222 of andere formatie?4222 is een systeem waar je spitsen ruimte hebben om te rennen, niet echt iets voor Dost dus. Ik zou 4-3-3, 4-3-2-1 of 4-2-3-1 doen met hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht zelf aan 4-2-3-1 of 4222 inderdaad, en Dost is niet de snelste dus kan je beter voor 4231 gaan denk ik inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4222 is een systeem waar je spitsen ruimte hebben om te rennen, niet echt iets voor Dost dus. Ik zou 4-3-3, 4-3-2-1 of 4-2-3-1 doen met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |