Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ziet er wel beter uit ja, al brengt Bocaly wel extra veel negerpower en dat is in de duels wel chill. Zie in de comments dat die van jou goede FK's kan nemen..ook wel handigquote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Corchia > Neger
[ afbeelding ]
Ok, zijn wel weinig stats
haha komt dan heel goedquote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik hier mee longshots mee ga maken
http://www.futhead.com/12/player/5715
lol, wtf @ die headphonequote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik hier mee longshots mee ga maken
http://www.futhead.com/12/player/5715
Iemand had NIF Vaz Te in zijn starterpack, blijkbaar kun je alleen dan de NIF versies van IFs krijgen.quote:
LOL, Rooney verpatsen en weer opnieuw beginnenquote:
bronzen Rooney denkquote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL, Rooney verpatsen en weer opnieuw beginnen
Zou het?quote:
Het is die CM Rooney van NY Red Bulls denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL, Rooney verpatsen en weer opnieuw beginnen
De goedkoopste is 28k BIN.quote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Wat is de prijs van bakaye traore ongeveer? De IF dan hé voordat iemand met de NIF prijzen aankomt.
EN ook niet aankomen met die debiele FUThead prijzen.
Thanks, te duur dan doe ik Grenier maar omdat WIjnaldum niet in 4-3-2-1 te vinden isquote:
wat?!quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
Hahaha GJE heeft een ban![]()
Wie heeft een TR geplaatst?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
Hahaha GJE heeft een ban![]()
Wie heeft een TR geplaatst?
limiet aan nutteloze posts maken bereiktquote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#CMDEKeWtbdij1quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef Kenarion het volgende:
Zit te denken om een BPL teampje te maken.. iemand die weet welke formation hier het beste bij past? 4321 ofzo? Aangezien de CAM's te langzaam zijn voor in een 4231
Hmm, heb je niet het probleem dat nasri er driedubbel uit wordt gesprint door de backs?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#CMDEKeWtbdij1
dat heb ik, alleen SIF Dempsey ipv Lukaku
nee, gewoon pass and move, gaat primaquote:Op zondag 22 april 2012 22:39 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Hmm, heb je niet het probleem dat nasri er driedubbel uit wordt gesprint door de backs?
Wie ben jij om dat te zeggen, je post hier net een weekquote:
dm posten denk ikquote:
Marcie216.quote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen, je post hier net een week
Je post echt dezelfde dingen als SB..quote:
My thoughts.quote:
Pato lob ik altijd alles voor de moooi, werkt primaquote:Op zondag 22 april 2012 23:08 schreef Pino0 het volgende:
Kaka, wat een baas. Scoort meer dan spits Pato
1* weak foot.. ik scoorde laatst met Bastos met rechts in H2Hquote:
Ik wist niet dat het al was begonnenquote:
Niemand een idee?quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede kan beter??, wanneer er wordt gekeken naar 1 dode link voor de LB (CAM link is David Silva)
CB's hebben alleen maar dode links naar het middenveld. (als die uberhaupt al linken in een 4-2-3-1)
RB staat er omdat ik daar bij Aguero een dode link moet opheffen.
Niets mis met die achterhoede.quote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niemand een idee?
Dit zal het volledige elftal zijn:
http://futhead.com/12/squad/548489
Ik wel. Veeeeeeel wedstrijden mee gespeeld met mijn Belgen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zit in met Kompany. Vind hem niet zo heel erg goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt ie nu een paars kaartje?quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef diedjuh het volgende:
Van Persie speler van het jaar in de bpl![]()
.
Zat net tegen iemand met 5ATB, ging nergens over die vent pakte 135125 overtredingen en dan gewoon niks rood.. en dan 3 tegengoals uit 1 counter en 2 corners -.-quote:Op zondag 22 april 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
winning streak verbroken..hij scoort 4 keer uit 3,5 kans en ik 2 uit 15 ofzo. Kuthart, kutpaal. Fucking 5 keer de paal geraakt, slaat echt nergens op. De andere 10 keer had Hart ineens nog een bizarre reflex.
Cole is 1m04, die vind ik echt te klein dus UP Enriqie. De 95 als je die kunt betalenquote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef Fuszy het volgende:
Cole - Luiz - Kompany - Richards
------------------Hart ------------------
of
Up enrique - Luiz - Kompany - Richards
---------------------Cech------------------------
Volgens mij kan hij hem niet eens verkopenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Cole is 1m04, die vind ik echt te klein dus UP Enriqie. De 95 als je die kunt betalen
ja dus je kan taalvouten maken zoveel je wildt!quote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt? Lindgren en GJE ban?
Wat voor packs ga je doen?quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuw bazenteam:
[ afbeelding ]
Worm is de bronze C-Ron hoor.
Jep, gewoon een 2v2 lobby zoeken bij custom match.quote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef poker4lifee het volgende:
Zie in die KSI vids dat hij samen met iemand anders h2h online speelt.. beide als any, maar het is niet echt virtual pro omdat ie met gewone teams speelt..
Kan dat op de ps3 ook? dus niet coop met iemand naast je ofzo maar gwn met iemand uit je vriendenlijst bijvoorbeeld.
Nu eerst ff bronze 400c packs om iets meer pace in mn team te krijgen. Straks over op silver en dan uiteindelijk gold 5000c packs.quote:
Vriendschappelijke online wedstrijd onder online kun je tegen mensen uit je vriendenlijst spelen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef poker4lifee het volgende:
Zie in die KSI vids dat hij samen met iemand anders h2h online speelt.. beide als any, maar het is niet echt virtual pro omdat ie met gewone teams speelt..
Kan dat op de ps3 ook? dus niet coop met iemand naast je ofzo maar gwn met iemand uit je vriendenlijst bijvoorbeeld.
k thx morgen eens proberen danquote:Op maandag 23 april 2012 00:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Jep, gewoon een 2v2 lobby zoeken bij custom match.
custom match... mijn ogen vallen bijna dicht maar anders moet je even kijken bij 'lounge' oid.quote:
komt goedquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef laucas het volgende:
[..]
custom match... mijn ogen vallen bijna dicht maar anders moet je even kijken bij 'lounge' oid.
Ga je dat nou iedere dag posten?quote:
baasjequote:Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
Kandji 10 uit 3. Wordt vervolgd. Geen slechte eerste indruk.
een nutteloze vraag ja.quote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
... Het is toch gewoon een vraag
Sorry sorry echt sorry sorryy zla hetn ietm eer doen sorry. Domme Belg.quote:
wow coolquote:Op maandag 23 april 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry sorry echt sorry sorryy zla hetn ietm eer doen sorry. Domme Belg.
Deze dove meid heeft me geholpen![]()
![]()
Nu kan ik weer editten. Muziek is al af. Nu de gameplay beelden nog. Maar dat duurt nog wel een tijdje![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry sorry echt sorry sorryy zla hetn ietm eer doen sorry. Domme Belg.
Deze dove meid heeft me geholpen![]()
![]()
Nu kan ik weer editten. Muziek is al af. Nu de gameplay beelden nog. Maar dat duurt nog wel een tijdje![]()
"quote:Op maandag 23 april 2012 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook maar ff gekocht... *kuch, kuch*... Even oefenen en misschien ook zo'n PVR kopen.Lijkt me echt fun.
Beste virusscanner op het moment.quote:Op maandag 23 april 2012 01:33 schreef GuRBuH het volgende:
Wow er zijn echt nog mensen die Norton gebruiken haha. Lang niet gezien.
Ja, je kunt hier een samenvatting bekijken.quote:Op maandag 23 april 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurd hier vandaag?
Die site is down.quote:Op maandag 23 april 2012 01:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, je kunt hier een samenvatting bekijken.
Neuh ben gewoon opnieuw begonnen. Ga al mn coins verkopenquote:Op maandag 23 april 2012 01:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die site is down.
Lindgren en GJE een ban? Jij je club gedelete? Gaat lekker...
Wat heb je nu met je coins gedaan dan? Club verwijderen is tochquote:Op maandag 23 april 2012 01:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neuh ben gewoon opnieuw begonnen. Ga al mn coins verkopen
Heb 4 accountsquote:Op maandag 23 april 2012 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heb je nu met je coins gedaan dan? Club verwijderen is tochcoins?
Hebben jullie nog gewonnen zonder mij? (A)quote:Op maandag 23 april 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
Broertje_van_SB = GJE?
Misschien is die daarom gebanned.
Hmm... blijkbaar ben ik echt van onschatbare waarde voor FC Stoereboii. Ik heb gisteren wel een gesprek gehad met FC Kippenborst, dus ik hoop dat Rijstbal, de algemeen directeur van FC Stoereboii, met een mooi aanbod komt.quote:
Nee! Gehackte pro'squote:Op maandag 23 april 2012 02:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
Pascal heb jij je virtual pro ook gehackt?
Hmm oke..quote:Op maandag 23 april 2012 02:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee! Gehackte pro's![]()
Ik heb gewoon maandenlang getraind, dag in dag uit, en dat zie je terug in m'n spel. Als ik any sta, komt er geen afro langs.
Geintje natuurlijk, maar verdedigen vind ik wel het leukst. Gelukkig speel de rest liever in de aanval, dan kan ik de hele achterhoede opeisen.quote:
Lol ik geloofde het wel. Maar ja meeste willen idd in de aanval, die is ook altijd het snelst gekozenquote:Op maandag 23 april 2012 02:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk, maar verdedigen vind ik wel het ukst. Gelukkig speel de rest liever in de aanval, dan kan ik de hele achterhoede opeisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |