als ze niet kunnen poetsen heb je er ook niets aan hequote:
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Peachcore het volgende:
Het zijn nou niet bepaald de knappe Arabische prinsen die je verwacht
Kan me niet indenken dat de mannen daar van alle vrouwen juist op haar afknappenquote:Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef Montelly het volgende:
Vond ergens wel zielig voor Steffi, begon gelijk aan zichzelf te twijfelen etc.
Ja!!! Opeens!quote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef hexje het volgende:
Was dat verhaal van Ron ook een stuk luider bij jullie?
Ik moet telkens aan Caroline Tensen denkenquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Starlie het volgende:
Edmee doet me ook een beetje aan Lieke van Lexmond denken!
quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik moet telkens aan Caroline Tensen denken
[ afbeelding ]
O god nu je het zegt en nu ik dat plaatje er zo bij zie, inderdaad!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik moet telkens aan Caroline Tensen denken
[ afbeelding ]
ditquote:
ik geloof em ook niet, hij wilde punten scorenquote:
Onzekerheid.quote:Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef Montelly het volgende:
Vond ergens wel zielig voor Steffi, begon gelijk aan zichzelf te twijfelen etc.
Denk dat de icequeen zich prima thuis voelt in de stad met de meeste miljardairs ter wereld.quote:Op zondag 22 april 2012 22:41 schreef Adelante het volgende:
Edmee gaat in Moskou een oliemagnaat scoren
Scherp..quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef IceBeach het volgende:
Ik vind Steffi eigenlijk best leuk.Is/was zij trouwens niet een verslaggever voor RTL Poker?
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:28 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij slikt die Nina negerpiemels als pap dus dat komt wel goed vanavond.
waar gaan ze naartoe vnaavond?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:28 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij slikt die Nina negerpiemels als pap dus dat komt wel goed vanavond.
gewoon kijken vanavond en dan je agressie uiten hier in dit topic!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen nog maar meegelezen, niet gekeken, denk dat ik te agressief zou worden
Toen ze dat filmpje moest maken en iets moest vertellen over haar persoonlijkheid wist ze gewoon helemaal niks te vertellenquote:Op maandag 30 april 2012 11:57 schreef hexje het volgende:
Edmee: "ik let niet op het uiterlijk." Klopt wel op de portemonnee.
ja dat vond ik ook, lijkt me dat als je zo een passievolle boeiende vrouw met een kindje bent dat je op zijn minst iets kan vertellen over jezelf...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Toen ze dat filmpje moest maken en iets moest vertellen over haar persoonlijkheid wist ze gewoon helemaal niks te vertellenInhoudsloze doos dat het is.
je bedoelt ze gaat aids op lopenquote:
Chloe is toch een normale naam? :Squote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Starlie het volgende:
Cloé.... Je kind naar een merk vernoemen, dat kan alleen Edmee!
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Starlie het volgende:
Cloé.... Je kind naar een merk vernoemen, dat kan alleen Edmee!
dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Geen idee maar hoe ze het uitsprak was niet normaal...
In Belgie vielleicht?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Geen idee maar hoe ze het uitsprak was niet normaal...
Of ze verhuizen die dames naar de Bijlmer...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Frag_adder het volgende:
Ik zoek een avontuurlijke man met inhoud en een carrieremaar een neger die tegen je aanschuurt en je bent meteen om
ze hadden hier gewoon moeten beginnen met t programma
hoe kan je daar goed in zijn?quote:
er bestaat niet zo iets als een hele slechte bungeejumperquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vond ik de humor. Je zou er maar slecht in zijn
Subaru snelle dure autos noemenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef zoem het volgende:
Snelle (lees: dure) auto's en Edmee zet een krulletje
Maar volgens mij heeft Edmee dat niet eens doorquote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Subaru snelle dure autos noemengewoon rallybakken
volgensmij kent ze het merk geen eensquote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft Edmee dat niet eens door
als dat geen SOA wordtquote:
je gunt het dr ook gewoonquote:
jammer dat ze niet die bungeejumer koosquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Echt wel... Ben zelfs bereid om een handje te helpen
leuk is dat, ze hebben 5 afleveringen lopen zeiken dat de man niet genoeg klasse en inhoud had en kijk ze nu soppenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jezus, die wijven, bij elke afrikaan die er langloopt: "ooeh, ieee, aaah, ooooh".
Labiele wijven
dat begrijp ik dus ook niet en dat is ook hetgeen met het meeste stoort. er zitten zeker een paar knappe mannen tussen, dat maakt me ook niet uit, maar die reacties van die wijven. 'oooeh, hij kan zingen, ooeh, hij is van mij!!"quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
leuk is dat, ze hebben 5 afleveringen lopen zeiken dat de man niet genoeg klasse en inhoud had en kijk ze nu soppen
ze willen natuurlijk allemaal even checken of het waar is dat ze de grootste ... Ter wereld hebben....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jezus, die wijven, bij elke afrikaan die er langloopt: "ooeh, ieee, aaah, ooooh".
Labiele wijven
het maakt ook niet uit, maar wel grappig om zo te zien wat hun definitie van een droomman echt inhoudquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus ook niet en dat is ook hetgeen met het meeste stoort. er zitten zeker een paar knappe mannen tussen, dat maakt me ook niet uit, maar die reacties van die wijven. 'oooeh, hij kan zingen, ooeh, hij is van mij!!"
alles op TV is echtquote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef hexje het volgende:
Is tv hè mensen TV. Alsof ze dat spontaan zeggen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Adelante het volgende:
marielle dacht dat ie z'n augurk ging laten zien
als je op de green blijft wel jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Frag_adder het volgende:
normaal is een golfbaan toch wat meer uhmmm minder overwoekerd?
tuurlijk, anders mag ie zijn pickle niet laten zienquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tuurlijk, anders mag ie zijn pickle niet laten zien
professioneel golfer, aldus Edmee zelf...quote:
ik meen dat sabeau in jordanie gaf?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Nielsch het volgende:
Steffi heeft toch al 2 tickets weggegeven (in Alaska en Jordanië)?
the rough...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Frag_adder het volgende:
normaal is een golfbaan toch wat meer uhmmm minder overwoekerd?
leugens, in afrika heb je alleen woestijnquote:
dit was nina's ding toch?quote:
nina moeten ze doodknuppelen met een zeehondquote:
als ze maar de taal van de liefde sprekenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef zoem het volgende:
Mariel spreekt nog slechter Engels dan die Afrikaan
hij keek, dacht 32 en dacht toen, trek er een paar jaar van af en het kan niet fout gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef MissJ het volgende:
whahaha hij gokt haar ouder. Logisch, ze ziet er ook veel ouder uit.
ditquote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij keek, dacht 32 en dacht toen, trek er een paar jaar van af en het kan niet fout gaan
Houden zo! Nina is de minst leuke van de groep.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef Starlie het volgende:
Geen Nina? Of is ze dingen met haar date aan het doen die te erg zijn om uit te zenden
inderdaad maar wel heerlijk om me aan te irriteren!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Houden zo! Nina is de minst leuke van de groep.
Ghehehequote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Nielsch het volgende:
Steffi is bang voor een interracial gang bang bukkake...
jaaa graagquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
hopelijk gaan ze naar italie volgende week
Volgens mij wel... Meen zo iets gezien te hebben in een trailer...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
wel de voor de handliggende keuze, dat of spanjequote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |