als ze maar de taal van de liefde sprekenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef zoem het volgende:
Mariel spreekt nog slechter Engels dan die Afrikaan
hij keek, dacht 32 en dacht toen, trek er een paar jaar van af en het kan niet fout gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef MissJ het volgende:
whahaha hij gokt haar ouder. Logisch, ze ziet er ook veel ouder uit.
ditquote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij keek, dacht 32 en dacht toen, trek er een paar jaar van af en het kan niet fout gaan
Houden zo! Nina is de minst leuke van de groep.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef Starlie het volgende:
Geen Nina? Of is ze dingen met haar date aan het doen die te erg zijn om uit te zenden
inderdaad maar wel heerlijk om me aan te irriteren!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Houden zo! Nina is de minst leuke van de groep.
Ghehehequote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Nielsch het volgende:
Steffi is bang voor een interracial gang bang bukkake...
jaaa graagquote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
hopelijk gaan ze naar italie volgende week
Volgens mij wel... Meen zo iets gezien te hebben in een trailer...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
wel de voor de handliggende keuze, dat of spanjequote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
kssssshttttquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Logician het volgende:
Nina is volgens mij best leuk (eerste x dat ik kijk dus kan het mis hebben)
NEEquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Logician het volgende:
Smaken verschillen...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef Logician het volgende:
Vandaag ging ze wel, maar zij is de groen linkse ongeschoren van het stel...quote:
zit net voor het eerst dit te kijken, vind haar smaak qua uiterlijk jakkie bah maar vond haar grappig overkomen... maar ze zal vast snotvervelend zijnquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:21 schreef Adelante het volgende:
Hoppa, Musisi heeft de verblijfsvergunning binnen.
Oei... toch niet net zo eentje als die daphne van dat ene programmaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vandaag ging ze wel, maar zij is de groen linkse ongeschoren van het stel...
Je weet wel wat ze bedoelt met losse handjes??quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Nielsch het volgende:
Prima dat die negers overal aanzitten en alles betasten, maar nee, Italianen hebben losse handjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |