gewoon kijken vanavond en dan je agressie uiten hier in dit topic!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen nog maar meegelezen, niet gekeken, denk dat ik te agressief zou worden
Toen ze dat filmpje moest maken en iets moest vertellen over haar persoonlijkheid wist ze gewoon helemaal niks te vertellenquote:Op maandag 30 april 2012 11:57 schreef hexje het volgende:
Edmee: "ik let niet op het uiterlijk." Klopt wel op de portemonnee.
ja dat vond ik ook, lijkt me dat als je zo een passievolle boeiende vrouw met een kindje bent dat je op zijn minst iets kan vertellen over jezelf...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Toen ze dat filmpje moest maken en iets moest vertellen over haar persoonlijkheid wist ze gewoon helemaal niks te vertellenInhoudsloze doos dat het is.
je bedoelt ze gaat aids op lopenquote:
Chloe is toch een normale naam? :Squote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Starlie het volgende:
Cloé.... Je kind naar een merk vernoemen, dat kan alleen Edmee!
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Starlie het volgende:
Cloé.... Je kind naar een merk vernoemen, dat kan alleen Edmee!
dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Geen idee maar hoe ze het uitsprak was niet normaal...
In Belgie vielleicht?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Geen idee maar hoe ze het uitsprak was niet normaal...
Of ze verhuizen die dames naar de Bijlmer...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Frag_adder het volgende:
Ik zoek een avontuurlijke man met inhoud en een carrieremaar een neger die tegen je aanschuurt en je bent meteen om
ze hadden hier gewoon moeten beginnen met t programma
hoe kan je daar goed in zijn?quote:
er bestaat niet zo iets als een hele slechte bungeejumperquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vond ik de humor. Je zou er maar slecht in zijn
Subaru snelle dure autos noemenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef zoem het volgende:
Snelle (lees: dure) auto's en Edmee zet een krulletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |