quote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee want één duo zit bij Tom en de andere bij Jessie
I agree.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Iets stinkt er aan die Ruth-Ann/Ben battle. Ze waren alle 4 ly-risch over hem en over Ruth-Ann helemaal niet bij de blind auditions. En vervolgens klinkt het nog niet naar behoren bij haar. De battle werd even terloops in een paar seconden weggemoffeld tussen de rest van de battles deze avond. Er klopt iets niet.
zet je aluminiumhoedje opquote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Iets stinkt er aan die Ruth-Ann/Ben battle. Ze waren alle 4 ly-risch over hem en over Ruth-Ann helemaal niet bij de blind auditions. En vervolgens klinkt het nog niet naar behoren bij haar. De battle werd even terloops in een paar seconden weggemoffeld tussen de rest van de battles deze avond. Er klopt iets niet.
Dat stuk hebben ze eruit gekniptquote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
ik typ blind en maak zelden een foutquote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dan kijk ik even niet. Ik kijk op mijn scherm.
Ik typ blind maar gek genoeg kijk ik wel op mijn scherm. Vreemde gewoonte.quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik typ blind en maak zelden een fout
quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad zo voor de tv!
[ afbeelding ]
Ik luister gewoon naar de tv terwijl ik typquote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ blind maar gek genoeg kijk ik wel op mijn scherm. Vreemde gewoonte.
Jawelquote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je het origineel wel kent.
Oren luisteren ook niet ... Je bent een vrouw en kunt meer dingen tegelijk of ben je van voor die generatie?quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dan kijk ik even niet. Ik kijk op mijn scherm.
Ik zat gewoon niet op te letten denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Oren luisteren ook niet ... Je bent een vrouw en kunt meer dingen tegelijk of ben je van voor die generatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |