Groningen was ook slecht.quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Catch22- het volgende:
boehoe
dat je gewoon serieus FC Groningen gaat verdedigen en iets aan te merken hebt op Ajax.
86 goals en 12 wedstrijden ongeslagen. Nee echt een prestatie van niets
Ben Liebrand op koninginnedagquote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Maryn. het volgende:
Lachen trouwens, Roog en Erick-E in de stad met Koninginnenacht
Tvp voor iphone zodat ik plaatje kan inzoomenquote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat morgen om 15:00?
[ afbeelding ]
Ben je knap? Heb nog wel een kamer vrij hier, wel net buiten de stad. Mits je trouw blijft is het gratisquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
Beste mede-Groningers, ik wil op kamers in de stad. Iemand die iets weet?
Heb je ook nog eisen? Zag laatst wat mensen op facebook voorbijkomen die dringend nieuwe huurders zochtenquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
http://a2.sphotos.ak.fbcd(...)1678_184137380_n.jpgquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
Mooi wel. 390 euro betalen voor 15m2. Maar dan heb je wel een eigen keukenblokje.quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://a2.sphotos.ak.fbcd(...)1678_184137380_n.jpg
I Remember had ook zo'n tergend lange vocal.quote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Vond Strobe vetter. Vind deze eigenlijk te lang duren. Maar dat komt door de vocal, die ken ik wel na 4 minuten. En dan is dit nog maar de radio versie..
Leukquote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Maryn. het volgende:
Lachen trouwens, Roog en Erick-E in de stad met Koninginnenacht
"Alleen voor meisjes"quote:Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mooi wel. 390 euro betalen voor 15m2. Maar dan heb je wel een eigen keukenblokje.
Dat pakken die verhuurders wel slim aan, die zetten gewoon in elke kleine kamer een eigen 'keuken' zodat de prijs volgens het officiele puntensysteem gewoon 40-50 euro per maand omhoog kan.
Hey schatje.quote:Op maandag 23 april 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
heb je weer wat te kankeren joh zeikstraal
Strobe blijft m'n favoriet, Faxing Berlin vind ik wel tof omdat die (volgens mij) enkel met FruityLoops is gemaakt en daar komt dan een stukje extra respect bij.quote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Luco het volgende:
Al maakt hij hem door 30 hamsters in een radje te laten rennen waarbij elk radje zijn eigen toonhoogte heeft als hij ronddraait...
Dit soort platen moet hij meer maken. Strobe was ook al
Heb je veel geld?quote:Op zondag 22 april 2012 23:46 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ben je knap? Heb nog wel een kamer vrij hier, wel net buiten de stad. Mits je trouw blijft is het gratis
quote:Op maandag 23 april 2012 01:21 schreef Slickk het volgende:
[..]
Heb je ook nog eisen? Zag laatst wat mensen op facebook voorbijkomen die dringend nieuwe huurders zochten
Dankquote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef wc-eendjuh het volgende:
Whahaha.
Ik zal mijn oren open houden voor je! Max bedrag?
390 p.m gaat niet lukken helaasquote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://a2.sphotos.ak.fbcd(...)1678_184137380_n.jpg
Definieer buitenwijk. Vind zeker het eerste stuk van de Korrewegwijk daar toch niet onder vallen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
350pm en niet in een buitenwijk?
dat wordt lastig
quote:Op maandag 23 april 2012 17:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik betaalde ¤305 in de Schildersbuurt voor 30m², verdeeld over woonkamer, keuken en slaapkamer. Dus het kan best.
Korrewegwijk in het midden is 10 minuten lopen van het centrum, dus ook het achterste deel zou nog prima te doen zijnquote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
Het zou fijn zijn als het binnen een half uur te lopen was vanaf het centrum. Het eerste stuk van de Korrewegwijk zou dan ook nog te doen zijn.
Er zijn genoeg kamers te vinden in het centrum voor die prijs hoorquote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
dat wordt lastig
Doe maar het dubbele als je normaal loopt.quote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Korrewegwijk in het midden is 10 minuten lopen van het centrum, dus ook het achterste deel zou nog prima te doen zijn
We sprinten niet allemaal naar huis als we dronken uit de kroeg komen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Korrewegwijk in het midden is 10 minuten lopen van het centrum, dus ook het achterste deel zou nog prima te doen zijn
Dat is ook niet het tempo waar ik vanuit gaquote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We sprinten niet allemaal naar huis als we dronken uit de kroeg komen.
Naast het UMCG, 285ex 346incl. 18m2 ofzo. Binnen 7 minuten sta ik op de grote markt. Maar goed, die is al bezetquote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
dat wordt lastig
quote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat laatste dusquote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef S-RS het volgende:
10 minuten? Dat haal ik op de fiets nog niet eens vanaf daar. Maar dat kan ook aan mij liggen...
Als je fiets via de ebbinge loopt de straat omhoog, daardoor red ik het niet in de 10 minutenquote:Op maandag 23 april 2012 19:30 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat laatste dus
Edit: Ik heb het trouwens over de Korrewegbuurt, dat is wat anders dan de Korrewegwijk schijnt (die is verder weg van de stad)
Dan red je het inderdaad niet, ik fiets niet via de korreweg en ebbinge maar via de antonius deusinglaanquote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Als je fiets via de ebbinge loopt de straat omhoog, daardoor red ik het niet in de 10 minuten
Ik dacht dat jij bij mij kwam wonen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef Ziba het volgende:
En ook ik ben op zoek naar een kamer! Dus als iemand nog iets weet laat me a.u.b. weten.
Als je iedere dag voor me kookt en ik niks hoef te doen in het huishouden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij mij kwam wonen?
Ah daar langs, dan woon je vlak bij die rotonde zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dan red je het inderdaad niet, ik fiets niet via de korreweg en ebbinge maar via de antonius deusinglaan
Ik denk dat hij het liever andersom ziet, hij geeft je ook al een dak boven je hoofd! Maar je woont toch al in Groningen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als je iedere dag voor me kookt en ik niks hoef te doen in het huishouden.
Vallen massages onder huishouden?quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef Ziba het volgende:
Als je iedere dag voor me kookt en ik niks hoef te doen in het huishouden.
Wat is nou eigenlijk het einde en het begin van de Korreweg? Het begin lijkt me waar huisnummer 1 begint. Ik woon aan de Korreweg maar heb uitzicht op het noorderplantsoenquote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef janaotj het volgende:
Ik woon redelijk aan het eind van de Korreweg en ik ben sowieso binnen 10min in de stad.
Klopt! Maar ik woon niet op mezelf en dat wil ik wel zodra ik met mijn nieuwe opleiding begin.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het liever andersom ziet, hij geeft je ook al een dak boven je hoofd! Maar je woont toch al in Groningen?
Nee. Ik ga nu tosti's maken en wii-en. De bedoeling is dat jij dan tosti's voor mij gaat maken en eigenlijk alles gaat doenquote:
Ah op die manier. Succes met zoeken!quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik woon niet op mezelf en dat wil ik wel zodra ik met mijn nieuwe opleiding begin.
Ah dan passeren wij elkaar zo per trein denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Catch22- het volgende:
trein uit groningwn is op tijddag groontje tot over anderhalve week
quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Catch22- het volgende:
trein uit groningwn is op tijddag groontje tot over anderhalve week
ik denk tquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ah op die manier. Succes met zoeken!
[..]
Ah dan passeren wij elkaar zo per trein denk ikIk zit nu in de trein van Meppel naar Groningen. Jij zeker Groniningen naar Schiphol?
Veel plezier in Miami! (hoe je dat ook maar mag schrijven)
Maar ik heb geen tosti-ijzer en alleen een kinect.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Ziba het volgende:
Nee. Ik ga nu tosti's maken en wii-en. De bedoeling is dat jij dan tosti's voor mij gaat maken en eigenlijk alles gaat doen![]()
Ja tussen Beilen en Assen ging ik je voorbij, je zit in een kort treintjequote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk tkom net voorbij assen
bedankt
Dan woon jij aan het begin? Want ik woon juist richting de Korrebrug, dus verder bij Noorderplantsoen weg. Wel lekker trouwens, zo dicht bij Noorderplantsoen, doe mij dat ook maarquote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het einde en het begin van de Korreweg? Het begin lijkt me waar huisnummer 1 begint. Ik woon aan de Korreweg maar heb uitzicht op het noorderplantsoen
Woon nog bij mijn ouders maar we hebben het heel breed jaquote:
Ja. Maar dan zit jij toch wel dicht bij de 10 minuten fietsen eer je in hartje centrum bent, dunkt me.quote:Op maandag 23 april 2012 22:59 schreef janaotj het volgende:
[..]
Dan woon jij aan het begin? Want ik woon juist richting de Korrebrug, dus verder bij Noorderplantsoen weg. Wel lekker trouwens, zo dicht bij Noorderplantsoen, doe mij dat ook maar
Moet je naar de pekichinees grote supermarkt dingesquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het wel een goede dag.
BTW aangifte gedaan, zo meteen ff papieren administratie op orde maken, keuken opgeruimd en schoongemaakt, wassen gedraaid, gesport, college gevolgd. Nu even snel nieuwe inktpatronen halen en daarna maar verzinnen wat ik moet eten vanavond.
Ik wou wokken maar aangezien we zo'n cheap-ass Ikea wok hebben die na drie keer gebruiken al kankerverwekkende stoffen in je eten strooit ga ik dat maar niet doen.
Meisje van 12 is overleden. Ander meisje van 11 ligt nog zwaargewond in het ziekenhuis ...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef firefly90 het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=109459
Heb een fatsoenlijke bij de Makro gekocht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je naar de pekichinees grote supermarkt dinges
Aan de andere kant zit er sowieso een fietsenmakerquote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef ShiningStar het volgende:
Weet iemand of er bij de fietsenstalling van het UMCG aan de Antonius Deusinglaan ook een fietsenmaker zit?
Dat weet ik, maar omdat dat weer zo'n pokkeneind lopen is vroeg ik me af of er aan de noordzijde ook eentje zitquote:Op donderdag 26 april 2012 09:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit er sowieso een fietsenmaker
Kom je bij de Turfsingel uit als dichtstbijzijnde, denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat dat weer zo'n pokkeneind lopen is vroeg ik me af of er aan de noordzijde ook eentje zit
Liep jij nou in 10 minuten van de korreweg naar het centrum?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat dat weer zo'n pokkeneind lopen is vroeg ik me af of er aan de noordzijde ook eentje zit
Ja, maar niet via de hoofdingang van het UMCGquote:Op donderdag 26 april 2012 09:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Liep jij nou in 10 minuten van de korreweg naar het centrum?
van dat minuutje extra lopen wordt je heus niet minder hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 09:22 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja, maar niet via de hoofdingang van het UMCG
Ja. Bandje plakken 5¤. Nieuwe binnen+buitenband 24,80¤.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef ShiningStar het volgende:
Weet iemand of er bij de fietsenstalling van het UMCG aan de Antonius Deusinglaan ook een fietsenmaker zit?
Die aan de voorkant plakt hem voor 3.50!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja. Bandje plakken 5¤. Nieuwe binnen+buitenband 24,80¤.
Daarheen gebracht. Beide handremmen zijn geknapt dus vraag me af wat die reparatie gaat kosten.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die aan de voorkant plakt hem voor 3.50!
Hadden we een paar weken geleden. We zijn inmiddels al weer geskipped naar de herfst.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef cerror het volgende:
Sowieso schijtweer. Waar blijft die echte lente?
Eindelijk weerquote:Op donderdag 26 april 2012 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week schijnt het 20 graden te worden
Precies... hier ook... Hopen dat het snel over is voor koninginnen(nacht)dag! Beterschapquote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef Luco het volgende:
. Snipverkouden, keelpijn/ontsteking en hoofdpijn... Lekkere timing zo vlak voor koninginnedag.
Sterkte, ik doe met je meequote:
quote:
Ditoquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:16 schreef ShiningStar het volgende:
Waarom ben ik nu uberhaupt al wakker?!
quote:Fucking women is for poofs!
Waarom slaap ik nog niet?!?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:16 schreef ShiningStar het volgende:
Waarom ben ik nu uberhaupt al wakker?!
Moest iemand om 7u naar het station brengen. Braaaaaahquote:
Iets mis met diegene haar/zijn benen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest iemand om 7u naar het station brengen. Braaaaaah
Naaaah, iets met een fiets + regen en een smekend gezicht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Iets mis met diegene haar/zijn benen?
Hier ook. En dan moeten we nog 2 nachten.quote:
Gelukkig vanavond een avondje rust en dan zondag weer doorrrquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hier ook. En dan moeten we nog 2 nachten.
moet je ze ook niet verven hequote:Op zaterdag 28 april 2012 13:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb vieze zwarte longen nu godverdegodver
Verven met een laag teerquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet je ze ook niet verven he
Ben Liebrand. 14.00 - 16.00 op de Grote Markt. Als er iemand fatsoenlijke muziek draait en aan elkaar kan mixen is het Liebrand wel!quote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Renesite het volgende:
Morgen queensday. Er is zeker weer geen reet te doen in Groningen behalve vrijmarkt in de Singels en slechte muziek op beide markten.
Hmmm... Okayquote:Op zondag 29 april 2012 12:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben Liebrand. 14.00 - 16.00 op de Grote Markt. Als er iemand fatsoenlijke muziek draait en aan elkaar kan mixen is het Liebrand wel!
Lekker fokken dusquote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Renesite het volgende:
Morgen queensday. Er is zeker weer geen reet te doen in Groningen behalve vrijmarkt in de Singels en slechte muziek op beide markten.
Viel späss kerel!quote:Op zondag 29 april 2012 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Naar Callantsoog zo meteen. Weekje aan het strand. Hopelijk is het mooi weer.
Goed vakantieideequote:Op zondag 29 april 2012 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Naar Callantsoog zo meteen. Weekje aan het strand. Hopelijk is het mooi weer.
Even een raampje open zetten dus.quote:Op zondag 29 april 2012 12:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben Liebrand. 14.00 - 16.00 op de Grote Markt. Als er iemand fatsoenlijke muziek draait en aan elkaar kan mixen is het Liebrand wel!
Ik heb het uberhaupt wel een beetje gehad met die bevrijdingsfestivals.quote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef Renesite het volgende:
Fikse lineup wel, dat bevrijdingsfestival
Ja, die goede ouwe tijd hè?quote:Op zondag 29 april 2012 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben er overigens 5 mei wel bij in Groningen alleen je zou toch zeggen dat ze voor die belachelijke bierprijs die ze vragen een keer wél fatsoenlijke artiesten kunnen regelen.
Ik had onzere burgermeester nog getweet dat ik het een beetje een vreemd contrast vind om 2.50 voor een stapelglaasje bier te vragen onder het mom van vrijheid vieren.
Het is hier geen Oh Oh Cherso Den Haagquote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef ShiningStar het volgende:
Zo, weer onderweg naar Groningen voor koninginnenach
inderdaad drukquote:Op maandag 30 april 2012 03:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Grote markt was aaaaaaan!! Maar Poelestraat echt fucked, haat aan drukte. En nu lig ik al een uur in bed en kan ik niet slapen omdat ik zere voeten heb. Dus dat.
Mooi he dat tokkievolkquote:Op maandag 30 april 2012 12:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
inderdaad drukmaar wel tof
(alleen in combinatie met bier trouwens
)
Mongolen die bier gooien mogen lekker thuis blijven trouwens![]()
JE VERWACHT DE DRUKTE NIET HE!quote:Op maandag 30 april 2012 03:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Grote markt was aaaaaaan!! Maar Poelestraat echt fucked, haat aan drukte. En nu lig ik al een uur in bed en kan ik niet slapen omdat ik zere voeten heb. Dus dat.
Tuurlijk wist ik dat het druk was, daarom ben ik de stad zelf ook niet in geweest..quote:Op maandag 30 april 2012 17:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
JE VERWACHT DE DRUKTE NIET HE!
kom op mop. je weet dat t druk is op zulke dagen
Dan heb ik jou die pop zien kopen.quote:Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijmarkt bij hereplein e.d. was vet.
lol really?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan heb ik jou die pop zien kopen..
Ja, ik zat zelf ook op de vrijmarkt, twee of drie plekjes verder of zo.quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelf ook op de vrijmarkt, twee of drie plekjes verder of zo.
Ik herkende je gewoon van je foto's..
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:03 schreef Catch22- het volgende:
vrijdag ben ik er weer hoor!
zin in mijn eigen bed... weer de poezen om me heen. jammer van t kutweer alleen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:03 schreef Catch22- het volgende:
vrijdag ben ik er weer hoor!
zin in mijn eigen bed... weer de poezen om me heen. jammer van t kutweer alleen.
Neusspray.quote:
Meh, ben niet zo'n medicijn mens. Als het zonder dat ook overgaat, dan gebruik ik liever niet :pquote:
Haha precies. En tel daar hoofdpijn, hoesten en loopneus bij op en kom uit op 100 x liggen draaien en woelen. En het is warm in m'n container.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ook allerlei gedachtes die ongestructureerd door je kop heen vliegen?
Nee, maar ik ken het..quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha precies. En tel daar hoofdpijn, hoesten en loopneus bij op en kom uit op 100 x liggen draaien en woelen. En het is warm in m'n container.
Jij ook dus?
Los gezien van het feit dat er met medicijnen geen ene fuck mis is en ik een hekel heb aan mensen die nooit medicijnen nemen omdat dat 'slecht' zou zijn, zoutoplossing is je vriend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo'n medicijn mens. Als het zonder dat ook overgaat, dan gebruik ik liever niet :p
Waarom werkt dat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:28 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Los gezien van het feit dat er met medicijnen geen ene fuck mis is en ik een hekel heb aan mensen die nooit medicijnen nemen omdat dat 'slecht' zou zijn, zoutoplossing is je vriend.
Is ie z'n loopneus in ieder geval kwijt, als ik verkouden ben kan ik absoluut niet slapen zonder neusdruppels.quote:
Geeen ideeequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef kvd het volgende:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen maar ik heb even een vraagje aan de oudere (ex-) inwoners van Groningen en ik hoop dat iemand hier me kan helpen....
Heel wat jaartjes geleden zat er in de Oude Boteringestraat een pizzeria (als je vanaf Grote Markt kant komt aan de rechterkant, op hoekje met de Rode Weeshuisstraat). Je kon daar altijd lekker en goedkopere pizza's krijgen. Inmiddels bestaat de tent niet meer, er heeft oa al een Gauchos-filiaal in gezeten, Bar Pepper en nu stadscafe 'De Bank'. Maar ik ben dus op zoek naar de naam van die pizzeria. Was laatst namelijk met iemand nostalgisch aan het doen, maar we kunnen niet meer op de naam komen. Ik heb al gezocht op internet en het stadscafe een mail gestuurd, maar die komen ook niet verder dan de namen die ik hierboven al heb opgenoemd.
Heeft iemand enig idee hoe die pizzeria heette?
Ik heb niet gezegd dat ik denk dat medicijnen slecht zijn, maar waarom iets nemen wat het alleen tijdelijk oplost? Het is niet zo dat m'n verkoudheid er ineens van geneest. En wat betreft neusdruppels, vriendin van mij is er aan verslaafd (geweest) en moet nu met andere medicijnen daar van afkicken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:28 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Los gezien van het feit dat er met medicijnen geen ene fuck mis is en ik een hekel heb aan mensen die nooit medicijnen nemen omdat dat 'slecht' zou zijn, zoutoplossing is je vriend.
Deze week niet meer, maar volgende week 11 mei is er wel weer fietsverkoop van de milieudienst!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:12 schreef dynamiet het volgende:
Iemand nog tips waar ik deze week in Groningen nog een fiets kan regelen voor mijn vriendin? (Geen gestolen fiets)
Omdat het het tijdelijk oplost.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik denk dat medicijnen slecht zijn, maar waarom iets nemen wat het alleen tijdelijk oplost?
bedankt voor de tip,quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Deze week niet meer, maar volgende week 11 mei is er wel weer fietsverkoop van de milieudienst!
http://gemeente.groningen(...)ude-boteringestraat/
wuuuuut? stom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:44 schreef MaxMark het volgende:
Och jee. Ben Howard komt niet meer naar het bevrijdingsfestival
Ik zit dan toch bij local heroesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:44 schreef MaxMark het volgende:
Och jee. Ben Howard komt niet meer naar het bevrijdingsfestival
Ja, dat denk ik ook. De backcover van m'n iPhone is compleet gebarsten dus die moet ik laten vervangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef S-RS het volgende:
Oooit jaren terug eens een telefoon laten unlocken bij een van die lui. Maar volgensmij zijn ze aardig handig met die dingen. Dus als het niet al te duur is zou ik hem er gewoon heen brengen. Ze doen het zovaak dat ze er wel handig in zijn
Welke van de 2quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met de de 'plaatselijke Turk' in de stad wat betreft telefoonreperatie?
Oooh, dat kunnen ze vast wel! Dat stelt niet zoveel voor, als je de juiste spullen maar hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. De backcover van m'n iPhone is compleet gebarsten dus die moet ik laten vervangen.
Die dus. Die kunnen het wel aardig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga altijd naar de turk aan de nieuweweg
Waar? Ik moet zo ook naar het station namelijk. Heb geen zin in vertraging door een treinkopper. Gadverdamme, gebeurt de laatste tijd steeds vaker lijkt het.quote:
jeej!quote:
Ben je al klaar voor speciaalbier uit Texel?quote:
IMMER!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor speciaalbier uit Texel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |