Groningen was ook slecht.quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Catch22- het volgende:
boehoe
dat je gewoon serieus FC Groningen gaat verdedigen en iets aan te merken hebt op Ajax.
86 goals en 12 wedstrijden ongeslagen. Nee echt een prestatie van niets
Ben Liebrand op koninginnedagquote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Maryn. het volgende:
Lachen trouwens, Roog en Erick-E in de stad met Koninginnenacht
Tvp voor iphone zodat ik plaatje kan inzoomenquote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat morgen om 15:00?
[ afbeelding ]
Ben je knap? Heb nog wel een kamer vrij hier, wel net buiten de stad. Mits je trouw blijft is het gratisquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
Beste mede-Groningers, ik wil op kamers in de stad. Iemand die iets weet?
Heb je ook nog eisen? Zag laatst wat mensen op facebook voorbijkomen die dringend nieuwe huurders zochtenquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
http://a2.sphotos.ak.fbcd(...)1678_184137380_n.jpgquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef VGA4xZoom het volgende:
Mooi wel. 390 euro betalen voor 15m2. Maar dan heb je wel een eigen keukenblokje.quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://a2.sphotos.ak.fbcd(...)1678_184137380_n.jpg
I Remember had ook zo'n tergend lange vocal.quote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Vond Strobe vetter. Vind deze eigenlijk te lang duren. Maar dat komt door de vocal, die ken ik wel na 4 minuten. En dan is dit nog maar de radio versie..
Leukquote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Maryn. het volgende:
Lachen trouwens, Roog en Erick-E in de stad met Koninginnenacht
"Alleen voor meisjes"quote:Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mooi wel. 390 euro betalen voor 15m2. Maar dan heb je wel een eigen keukenblokje.
Dat pakken die verhuurders wel slim aan, die zetten gewoon in elke kleine kamer een eigen 'keuken' zodat de prijs volgens het officiele puntensysteem gewoon 40-50 euro per maand omhoog kan.
Hey schatje.quote:Op maandag 23 april 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
heb je weer wat te kankeren joh zeikstraal
Strobe blijft m'n favoriet, Faxing Berlin vind ik wel tof omdat die (volgens mij) enkel met FruityLoops is gemaakt en daar komt dan een stukje extra respect bij.quote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Luco het volgende:
Al maakt hij hem door 30 hamsters in een radje te laten rennen waarbij elk radje zijn eigen toonhoogte heeft als hij ronddraait...
Dit soort platen moet hij meer maken. Strobe was ook al
Heb je veel geld?quote:Op zondag 22 april 2012 23:46 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ben je knap? Heb nog wel een kamer vrij hier, wel net buiten de stad. Mits je trouw blijft is het gratis
quote:Op maandag 23 april 2012 01:21 schreef Slickk het volgende:
[..]
Heb je ook nog eisen? Zag laatst wat mensen op facebook voorbijkomen die dringend nieuwe huurders zochten
Dankquote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef wc-eendjuh het volgende:
Whahaha.
Ik zal mijn oren open houden voor je! Max bedrag?
390 p.m gaat niet lukken helaasquote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://a2.sphotos.ak.fbcd(...)1678_184137380_n.jpg
Definieer buitenwijk. Vind zeker het eerste stuk van de Korrewegwijk daar toch niet onder vallen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
350pm en niet in een buitenwijk?
dat wordt lastig
quote:Op maandag 23 april 2012 17:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik betaalde ¤305 in de Schildersbuurt voor 30m², verdeeld over woonkamer, keuken en slaapkamer. Dus het kan best.
Korrewegwijk in het midden is 10 minuten lopen van het centrum, dus ook het achterste deel zou nog prima te doen zijnquote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
Het zou fijn zijn als het binnen een half uur te lopen was vanaf het centrum. Het eerste stuk van de Korrewegwijk zou dan ook nog te doen zijn.
Er zijn genoeg kamers te vinden in het centrum voor die prijs hoorquote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
dat wordt lastig
Doe maar het dubbele als je normaal loopt.quote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Korrewegwijk in het midden is 10 minuten lopen van het centrum, dus ook het achterste deel zou nog prima te doen zijn
We sprinten niet allemaal naar huis als we dronken uit de kroeg komen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:09 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Korrewegwijk in het midden is 10 minuten lopen van het centrum, dus ook het achterste deel zou nog prima te doen zijn
Dat is ook niet het tempo waar ik vanuit gaquote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We sprinten niet allemaal naar huis als we dronken uit de kroeg komen.
Naast het UMCG, 285ex 346incl. 18m2 ofzo. Binnen 7 minuten sta ik op de grote markt. Maar goed, die is al bezetquote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
dat wordt lastig
quote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat laatste dusquote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef S-RS het volgende:
10 minuten? Dat haal ik op de fiets nog niet eens vanaf daar. Maar dat kan ook aan mij liggen...
Als je fiets via de ebbinge loopt de straat omhoog, daardoor red ik het niet in de 10 minutenquote:Op maandag 23 april 2012 19:30 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat laatste dus
Edit: Ik heb het trouwens over de Korrewegbuurt, dat is wat anders dan de Korrewegwijk schijnt (die is verder weg van de stad)
Dan red je het inderdaad niet, ik fiets niet via de korreweg en ebbinge maar via de antonius deusinglaanquote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Als je fiets via de ebbinge loopt de straat omhoog, daardoor red ik het niet in de 10 minuten
Ik dacht dat jij bij mij kwam wonen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef Ziba het volgende:
En ook ik ben op zoek naar een kamer! Dus als iemand nog iets weet laat me a.u.b. weten.
Als je iedere dag voor me kookt en ik niks hoef te doen in het huishouden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij mij kwam wonen?
Ah daar langs, dan woon je vlak bij die rotonde zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dan red je het inderdaad niet, ik fiets niet via de korreweg en ebbinge maar via de antonius deusinglaan
Ik denk dat hij het liever andersom ziet, hij geeft je ook al een dak boven je hoofd! Maar je woont toch al in Groningen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als je iedere dag voor me kookt en ik niks hoef te doen in het huishouden.
Vallen massages onder huishouden?quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef Ziba het volgende:
Als je iedere dag voor me kookt en ik niks hoef te doen in het huishouden.
Wat is nou eigenlijk het einde en het begin van de Korreweg? Het begin lijkt me waar huisnummer 1 begint. Ik woon aan de Korreweg maar heb uitzicht op het noorderplantsoenquote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef janaotj het volgende:
Ik woon redelijk aan het eind van de Korreweg en ik ben sowieso binnen 10min in de stad.
Klopt! Maar ik woon niet op mezelf en dat wil ik wel zodra ik met mijn nieuwe opleiding begin.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het liever andersom ziet, hij geeft je ook al een dak boven je hoofd! Maar je woont toch al in Groningen?
Nee. Ik ga nu tosti's maken en wii-en. De bedoeling is dat jij dan tosti's voor mij gaat maken en eigenlijk alles gaat doenquote:
Ah op die manier. Succes met zoeken!quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik woon niet op mezelf en dat wil ik wel zodra ik met mijn nieuwe opleiding begin.
Ah dan passeren wij elkaar zo per trein denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Catch22- het volgende:
trein uit groningwn is op tijddag groontje tot over anderhalve week
quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Catch22- het volgende:
trein uit groningwn is op tijddag groontje tot over anderhalve week
ik denk tquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ah op die manier. Succes met zoeken!
[..]
Ah dan passeren wij elkaar zo per trein denk ikIk zit nu in de trein van Meppel naar Groningen. Jij zeker Groniningen naar Schiphol?
Veel plezier in Miami! (hoe je dat ook maar mag schrijven)
Maar ik heb geen tosti-ijzer en alleen een kinect.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Ziba het volgende:
Nee. Ik ga nu tosti's maken en wii-en. De bedoeling is dat jij dan tosti's voor mij gaat maken en eigenlijk alles gaat doen![]()
Ja tussen Beilen en Assen ging ik je voorbij, je zit in een kort treintjequote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk tkom net voorbij assen
bedankt
Dan woon jij aan het begin? Want ik woon juist richting de Korrebrug, dus verder bij Noorderplantsoen weg. Wel lekker trouwens, zo dicht bij Noorderplantsoen, doe mij dat ook maarquote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het einde en het begin van de Korreweg? Het begin lijkt me waar huisnummer 1 begint. Ik woon aan de Korreweg maar heb uitzicht op het noorderplantsoen
Woon nog bij mijn ouders maar we hebben het heel breed jaquote:
Ja. Maar dan zit jij toch wel dicht bij de 10 minuten fietsen eer je in hartje centrum bent, dunkt me.quote:Op maandag 23 april 2012 22:59 schreef janaotj het volgende:
[..]
Dan woon jij aan het begin? Want ik woon juist richting de Korrebrug, dus verder bij Noorderplantsoen weg. Wel lekker trouwens, zo dicht bij Noorderplantsoen, doe mij dat ook maar
Moet je naar de pekichinees grote supermarkt dingesquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het wel een goede dag.
BTW aangifte gedaan, zo meteen ff papieren administratie op orde maken, keuken opgeruimd en schoongemaakt, wassen gedraaid, gesport, college gevolgd. Nu even snel nieuwe inktpatronen halen en daarna maar verzinnen wat ik moet eten vanavond.
Ik wou wokken maar aangezien we zo'n cheap-ass Ikea wok hebben die na drie keer gebruiken al kankerverwekkende stoffen in je eten strooit ga ik dat maar niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |