Ik kwam de hele match niet door zijn 5mansverdediging en scoorde toch 1 keer, hij scoorde met agbonlahor en bent, dan word je gefrustreerd...quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef HostiMeister het volgende:
Je spulletjes stuk maken uit frustratie omdat je niet kan winnen met een computerspelletje
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te makenquote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Piye het volgende:
De echte klacht moet zijn dat je maar 1 controller had. Zorg dan ook dat je er minstens 3 hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te maken
Ik geniet geen technische opleidingquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TS kan geen controllers openschroeven
3 kapotte controlles = 0 controllers.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te maken
4 schroeven een paar rondjes laten draaien kan elke Belg zelfsquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik geniet geen technische opleiding
Blijkbaar niet elke Belgquote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4 schroeven een paar rondjes laten draaien kan elke Belg zelfs
Jovetic in de spitsquote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ibra-SIF jovetic
Pato
Hazard-naingolan-IF Ramires-Hulk
SIF Vertonghen-kompany-luiz
Hart
#worship
86 pace en 87 shooting, anders geen 9 chem voor jovetic en pato. Maarja jij kan je zo een team toch niet veroorloven met je 30kquote:
Jij kan dan weer niks met je team beginnen zo zonder controllers.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
86 pace en 87 shooting, anders geen 9 chem voor jovetic en pato. Maarja jij kan je zo een team toch niet veroorloven met je 30k
quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij kan dan weer niks met je team beginnen zo zonder controllers.
Hij had een vriendin. Maar die was slimmer dan hij (duh) dus toen heeft hij haar tegen de muur kapot gegooid.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Service star 2 colonel op bf3 en lvl 80 op mw3
Daar word ik alsnog niet hard van.quote:Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Service star 2 colonel op bf3 en lvl 80 op mw3
dit is de beste raad die je kan geven.quote:Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef KevinRdam het volgende:
Spring volgende keer zelf het raam uit, in plaats van je controller tegen de muur te gooien.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef KevinRdam het volgende:
Spring volgende keer zelf het raam uit, in plaats van je controller tegen de muur te gooien.
2 miljoen coins geven aan 1 spelerquote:Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef Confetti het volgende:
Geen TOTY Ronaldo hebben om dit soort nederlagen te voorkomen.
wel als je een slap mietje bentquote:Op zondag 22 april 2012 19:42 schreef KevinRdam het volgende:
[..]
alsof je dood gaat na een sprong van de eerste verdieping..
pannekoekquote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef stoereboii het volgende:
Hallo, ik was FIFA aan het spelen en in de laatste minuut maakte de tegenstander 1-1 en direct erna 1-2, uit frustratie gooide ik zonder ik het besefte keihard m'n controller tegen de muurik had nog geluk dat ik de tv niet raakte. Was echt nipt
nu heb ik geen controller meer
Maar m'n record op fut is ook 401-11-92 en zit in divisie 1quote:Op zondag 22 april 2012 19:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar word ik alsnog niet hard van.
Casual.
Geen 2 miljoen hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2 miljoen coins geven aan 1 speler
Je record was 98-5-102 hoorquote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar m'n record op fut is ook 401-11-92 en zit in divisie 1
Alsnog slecht, ik zit in Korea-League bij SC2.quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar m'n record op fut is ook 401-11-92 en zit in divisie 1
Eigenlijk nietquote:Op zondag 22 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je record was 98-5-102 hoor
Ga je nog liegen ook
Nee nerds spelen rpg's bazen spelen vecht- en sportgames.quote:
Moet je nagaan.. Heb je zo'n record en nog zijn je ouders niet blij met je.quote:
Doe even niet zo casual.quote:Op zondag 22 april 2012 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee nerds spelen rpg's bazen spelen vecht- en sportgames.
Mijn ouders zijn wel blij met mequote:Op zondag 22 april 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet je nagaan.. Heb je zo'n record en nog zijn je ouders niet blij met je.
sterker nog, ze zijn blij dat ze hem straks niet meer full time hoeven te hebben. Ze blijven niet bij elkaar voor het kind. Ze scheiden voor het kind.quote:Op zondag 22 april 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet je nagaan.. Heb je zo'n record en nog zijn je ouders niet blij met je.
14quote:Op zondag 22 april 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
Wat dóen 12-jarige Belgen eigenlijk op FOK!? Ga buitenspelen.
Leer Nederlands.quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In het fut topic begrijpten ze mijn grapjes gewoon niet door hun iq en toen is het geescaleerd
Haha! Je mocht willen dat het zo was, mormel.quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In het fut topic begrijpten ze mijn grapjes gewoon niet door hun iq en toen is het geescaleerd
Kom dan een match als je durftquote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha! Je mocht willen dat het zo was, mormel.
Begrepen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent gewoon slechtquote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik durf niet tegen 12-jarige Belgen.
waar heb je het allemaal over? begrijpten¿quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In het de fut FUT-topic begrijpten begrepen ze mijn grapjes gewoon niet door hun iq IQ en toen is het geescaleerd geëscaleerd
Belgen..quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef squirtgun het volgende:
[..]
waar heb je het allemaal over? begrijpten¿
Hier is die.quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb hier een leuk gifje voor maar hij is te groot.
25 posts per pagina.quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef stoereboii het volgende:
Toch weer een topic op 4 volle pages gekregen
Diene Klaas tochquote:Op zondag 22 april 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Nou, zullen we SB en zn nutteloze leventje weer alleen laten?
Ik zwaar alvast weer naar SB. Daaaaag SB
ik ben me toch een baasjequote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
TS heeft de primeur 'geband worden uit een topicreeks'zo sneu.
Mijn Posts aanpassenquote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat we zijn grapjes niet begrijpten ()
Kwaliteitspostquote:
Proberen te liegen maar erin falen is ook een kunstquote:
baasquote:Op zondag 22 april 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
Als TS genoeg zuurstof had gehad bij zijn geboorte was 't misschien nog wat geworden. Misschien. Nadruk.
Voor de rest van je leven aubquote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
Heb hier verder geen zin meer af dus ik sluit FOK! nu maar af
eerste zinnige post van tsquote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
quote:
gogo ragequitquote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
Wij moeten nog steeds een potquote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
joystick stuk gegooid
komt mij bekend voor
Klopt, maar vorige week pas voor het eerst sind 2 maanden ofzo mijn ps3 aangehadquote:
Ik zag hetquote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar vorige week pas voor het eerst sind 2 maanden ofzo mijn ps3 aangehad
Lekker voor je. Ik haat zulke mensen die niet normaal met elektronische spullen om kunnen gaan. Frisdrank morsen over je toetsenbord, gooien met controllersquote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef stoereboii het volgende:
Hallo, ik was FIFA aan het spelen en in de laatste minuut maakte de tegenstander 1-1 en direct erna 1-2, uit frustratie gooide ik zonder ik het besefte keihard m'n controller tegen de muurik had nog geluk dat ik de tv niet raakte. Was echt nipt
nu heb ik geen controller meer
steven had ook een tijdje terug ongeveer hetzelfde topique, staat zelfs een link ergens in deze topiquequote:Op maandag 23 april 2012 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
Volgens mij is dit een lemming ofzo, ik heb het in ieder geval al eens eerder gelezen...
qft, al is het alleen maar omdat er 040 in je sig staat.quote:Op maandag 23 april 2012 01:48 schreef Internepper het volgende:
Stoereboii wil een stoereboii zijn en gooit als een echte stoereboii zijn controller kapot. Helaas is stoereboii nog geen ekte stoereboii.
All aboard for the ragetrainquote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb ook een TR ingedient, omdat je nu ineens Duits begint te lullen op een Nederlandse forum...quote:
4 mei oid mag ik weerquote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
Is het weer zover SB. Wanneer kom je weer chillen in ons super leuke FUT topic?
ik had een prachtgoal van net over de middenlijn gemaakt met Hulk, hij scoorde sweaty en het was onverdiendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |