Ik kwam de hele match niet door zijn 5mansverdediging en scoorde toch 1 keer, hij scoorde met agbonlahor en bent, dan word je gefrustreerd...quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef HostiMeister het volgende:
Je spulletjes stuk maken uit frustratie omdat je niet kan winnen met een computerspelletje
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te makenquote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Piye het volgende:
De echte klacht moet zijn dat je maar 1 controller had. Zorg dan ook dat je er minstens 3 hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te maken
Ik geniet geen technische opleidingquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TS kan geen controllers openschroeven
3 kapotte controlles = 0 controllers.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te maken
4 schroeven een paar rondjes laten draaien kan elke Belg zelfsquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik geniet geen technische opleiding
Blijkbaar niet elke Belgquote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4 schroeven een paar rondjes laten draaien kan elke Belg zelfs
Jovetic in de spitsquote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ibra-SIF jovetic
Pato
Hazard-naingolan-IF Ramires-Hulk
SIF Vertonghen-kompany-luiz
Hart
#worship
86 pace en 87 shooting, anders geen 9 chem voor jovetic en pato. Maarja jij kan je zo een team toch niet veroorloven met je 30kquote:
Jij kan dan weer niks met je team beginnen zo zonder controllers.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
86 pace en 87 shooting, anders geen 9 chem voor jovetic en pato. Maarja jij kan je zo een team toch niet veroorloven met je 30k
quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij kan dan weer niks met je team beginnen zo zonder controllers.
Hij had een vriendin. Maar die was slimmer dan hij (duh) dus toen heeft hij haar tegen de muur kapot gegooid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |