Na
Uitgescholden door een duitser meegemaakt te hebben ging ik vanmiddag maar weer eens een paar potjes spelen met fifa12.
Ik bivakeer nog steeds als een ware mongool in groep 8 en vocht deze keer zelfs tegen degradatie.
Spelen deze keer deed ik met Ac Milan omdat Zlatan en mijn tegenstander nam heel slap Barca en speelde zoals een echte stakker alle ballen op Messi die niet te verdedigen is.
Met rust stond ik 1-0 achter en een minuut of 20 voor het einde scoorde ik de terechte 1-1, er was nog hoop voor mij om niet uit de poule des mongolen te degraderen en 1 voor tijd kreeg ik zelfs een kans op de 2-1 maar ik faalde jammerlijk.
Tegenstander speelt nog 1 bal op Messi en via een lucky bal die eerst op de paal kwam tikte hij de 2-1 binnen en deed meerdere salto's en liet de herhaling zelfs langskomen.
Als echt ragende mongooltje kon ik dit niet hebben en gooide ik mijn joystick keihard richting de muur en deze was hier niet tegen bestand en viel uit elkaar, nu kan ik vandaag geen fifa meer spelen en dat is misschien maar goed ook

Klacht is eigelijk dat ik er niet mee kan om gaan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r