bf3 speel ik ookquote:
Ja ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Denk je dat ik grapjes maak in mijn eigen topics ofzoquote:
jaquote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Speelde, aangezien dat zonder controller nu niet meer kan.
Pes is kut manquote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Ouqz het volgende:
PES is dit jaar toch beter dan FIFA met die 'realistic' player contact dat voor geen meter werkt?
Nee deze keer speelde ik tegen een Spanjaardquote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
een jood die tegen een duitser speelt
dan krijg je dit soort dingen
PESquote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Ouqz het volgende:
PES is dit jaar toch beter dan FIFA met die 'realistic' player contact dat voor geen meter werkt?
Ja maar ik was het serieus gewoon eventjes zatquote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
herkenbaar
doch blijft het achterlijk, dingen stuk maken door een spelletje
Zelfbeheersing cursus iets voor jou?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk je dat ik grapjes maak in mijn eigen topics ofzo
Gewoon klappen die Paella kop. Zeggen dat je zijn kinderen komt verkrachten en zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee deze keer speelde ik tegen een Spanjaard
Dat met dat schelden was een duitser
Ja of gewoon even mijn ps3 voorlopig niet meer aanzettenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zelfbeheersing cursus iets voor jou?
Ik heb nooit een headset aanquote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon klappen die Paella kop. Zeggen dat je zijn kinderen komt verkrachten en zo.
Beter op zn controller klappen dan jouw hoofd tochquote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zelfbeheersing cursus iets voor jou?
Ja, vandaar zeer herkenbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik was het serieus gewoon eventjes zat
Zou Steven nooit doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter op zn controller klappen dan jouw hoofd toch
Electronic Arts maakt zichzelf weer belachelijk. Die spelers zijn een weerspiegeling van de developers. Dikke fail dus. PES pakt hem dit jaar makkelijk weer.quote:
Ik stond vanacht 2-0 achter tegen een tjappie en die presteerde het gewoon om vanaf de 65e minuut de bal achter rond te gaan spelen en tijd te rekkenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vandaar zeer herkenbaarik pleur dat ding dan ook gewoon gelijk uit voor zelfbescherming zeg maar
Watquote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef remenic het volgende:
Met joystick bedoel je toch niet stiekem een gamepad, he?
Ja dit dusquote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
Het kutste is als ze allemaal kankertrucjes gaan doen om je nog verder te vernederen.
jezus controller of joystick who gives a kankerneukquote:
Had het graag gezien.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik was het serieus gewoon eventjes zat
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
Verder is FIFA gay dus dat past wel bij TS:
30?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Catch22- het volgende:
haha
Ik heb er ook al 2 kapotgegooid (1 kapotte thumbstick, 1 kapotte rb button). Achja, zonder van de dertig eu.
Ik probeer nu steeds om niet meer te gooien omdat t te duur werd, dat lukt aardig.
omdat jij een playstation gekocht heb hahahahahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
30?
Waarom betaal ik elke keer 59,99 dan
Dat soort doelpunten zijn ook pure aidsquote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
Haha hardop lachen hierquote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
omdat jij een playstation gekocht heb hahahahahaha
ik heb er 2gekocht, van 40ps. ben ook wel een impulsive jongen die zomaar iets weg/kapot gooit namelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
30?
Waarom betaal ik elke keer 59,99 dan
quote:
hahahah wtfquote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
quote:
controller ook goedquote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef Sephael het volgende:
Fifa met een joystick![]()
Tijd dat dat ding een keer kapot ging.
Speel met Ajax... zelfs jij kan ze beter laten voetballen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Na Uitgescholden door een duitser meegemaakt te hebben ging ik vanmiddag maar weer eens een paar potjes spelen met fifa12.
Ik bivakeer nog steeds als een ware mongool in groep 8 en vocht deze keer zelfs tegen degradatie.
Spelen deze keer deed ik met Ac Milan omdat Zlatan en mijn tegenstander nam heel slap Barca en speelde zoals een echte stakker alle ballen op Messi die niet te verdedigen is.
Met rust stond ik 1-0 achter en een minuut of 20 voor het einde scoorde ik de terechte 1-1, er was nog hoop voor mij om niet uit de poule des mongolen te degraderen en 1 voor tijd kreeg ik zelfs een kans op de 2-1 maar ik faalde jammerlijk.
Tegenstander speelt nog 1 bal op Messi en via een lucky bal die eerst op de paal kwam tikte hij de 2-1 binnen en deed meerdere salto's en liet de herhaling zelfs langskomen.
Als echt ragende mongooltje kon ik dit niet hebben en gooide ik mijn joystick keihard richting de muur en deze was hier niet tegen bestand en viel uit elkaar, nu kan ik vandaag geen fifa meer spelen en dat is misschien maar goed ook
Klacht is eigelijk dat ik er niet mee kan om gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |