Is ook een topic over.quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
In dat kielzog: op nu.nl:
Dré Hazes heeft zondagavond in het BNN-programma Spuiten en Slikken opgebiecht inmiddels al het bed te hebben gedeeld met ongeveer 50 vrouwen.
Vooral het contrast tussen moederskindje en vrouwenjager is wel tekenend.quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
In dat kielzog: op nu.nl:
Dré Hazes heeft zondagavond in het BNN-programma Spuiten en Slikken opgebiecht inmiddels al het bed te hebben gedeeld met ongeveer 50 vrouwen.
Ik vond dit wel opmerkelijk:quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral het contrast tussen moederskindje en vrouwenjager is wel tekenend.
Blijkbaar woont zijn moeder bij hem en niet andersom.quote:Ik heb wel een aparte ruimte voor haar,
Ze ziet er wel uit als boven de 50quote:
Wat betekend dat 31% van de reagerende lezers een probleem heeft met begrijpend lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:18 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De meerderheid van onze lezers vraagt zich af waar Dré Hazes zijn veroveringen mee naar toe neemt.
De 18-jarige zanger slaapt nog bij zijn moeder, werd afgelopen weekeinde bekend. Van de ruim 5000 stemmers vindt 31% dat het tijd wordt tijd dat zijn moeder Rachel hem het huis uitzet.
Laat Dré lekker moederskindje blijven, zegt 20%. 49% kiest: Waar zou hij al zijn veroveringen dan mee naartoe nemen? De jonge zanger zei pasgeleden dat hij met vijftig vrouwen had geslapen.
Betekend ? Begrijpend schrijven is ook niet gemakkelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Wat betekend dat 31% van de reagerende lezers een probleem heeft met begrijpend lezen
Ja er staat ook:quote:Op zondag 22 april 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond dit wel opmerkelijk:
[..]
Blijkbaar woont zijn moeder bij hem en niet andersom.
Beetje vreemd geformuleerd ook, een aparte ruimte voor je moeder, alsof het de huishoudster is of zo.
Rare situatie welquote:“Roxeanne en ik wonen boven elkaar in een appartementencomplex en mama woont bij me in
Ma maakt af en toe lekkere nasi uit eigen keuken voor me. Maar je moet er toch niet aan denken met je moeder op dezelfde slaaapkamer te slapenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja er staat ook:
[..]
Rare situatie wel
Zo ruig als een deurmat man, jezus hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral het contrast tussen moederskindje en vrouwenjager is wel tekenend.
Type Jesus uit The Big Lebowskiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo ruig als een deurmat man, jezus hoe duidelijk wil je het hebben?
Was die niet meer van de kindjes?quote:
Deed macho, maar zag er uit als een latente homo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Was die niet meer van de kindjes?
Heb die film te lang niet gezien.
Je weet dat ie ook met zijn mama op een kamer slaapt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:49 schreef VeX- het volgende:
Stelletje haters. Die jongen leeft gewoon als een jonge hond van moment tot moment.
Zijn moeder wilde dan ook een beftekkel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:49 schreef VeX- het volgende:
Stelletje haters. Die jongen leeft gewoon als een jonge hond van moment tot moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |