Gefeliciteerd met de schaal hequote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is het nut?![]()
Negeer ze gewoon, dat doe ik ook soms.
Ik weet het. Ik wilde je slechts een excuus geven.quote:Op zondag 22 april 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das echt broodje aap... zaad overleefd niet in t zwembad...
slettebak durft gewoon niet aan pa en ma toe te geven dat ze seks heeft gehad
Het is heeeeeeeeeeeeeeel ernstig..quote:Op zondag 22 april 2012 19:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Maar even is het waar wat Lotte zegt? of zijn het de gebruikelijk plagerijtjes die je hier kunt verwachten?
kan altijd zeggen dak zwanger ben van de wc bril... vieze dixies die volgespoten worden nonstopquote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wilde je slechts een excuus geven.
Hoelang ben je zwanger snarf?quote:Op zondag 22 april 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan altijd zeggen dak zwanger ben van de wc bril... vieze dixies die volgespoten worden nonstop
dude..... wtf....quote:Op zondag 22 april 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan altijd zeggen dak zwanger ben van de wc bril... vieze dixies die volgespoten worden nonstop
Wut? Wie gaat daar nou spuiten?quote:Op zondag 22 april 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Heb je bij mij op de wc gezeten?quote:Op zondag 22 april 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de gemiddelde wc-bril is hygiënischer dan een mobieltje.quote:Op zondag 22 april 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ff denken... laatste keer dak op een dixie geweest ben.... denk zon 1,5 jaar ofzo!quote:
Bedankt.quote:
Het vaatdoekje is het smerigste in het huis.quote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
de gemiddelde wc-bril is hygiënischer dan een mobieltje.
Dat is dan ook nog wel eens te ruiken hequote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het vaatdoekje is het smerigste in het huis.
wat dacht je van de kraantje in de wcquote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen en vaatdoekjes.quote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet het ergens anders gebeurd zijn de laatste paar maandenquote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ff denken... laatste keer dak op een dixie geweest ben.... denk zon 1,5 jaar ofzo!
Die winnen we gewoonquote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt.
Volgende week wel winnen (of het liefst gelijkspelen) van AZ he.
nou, dan ben ik niet zwangerquote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet het ergens anders gebeurd zijn de laatste paar maanden
ga jij eens even ergens anders spelen, zwakzinnige nageboorte die je bent.quote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger geraakt bij Royco nadat Newb en Loka bezig waren geweest op de wc.quote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, dan ben ik niet zwangertis de dixie of niets
Jammer?quote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, dan ben ik niet zwangertis de dixie of niets
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger geraakt bij Royco nadat Newb en Loka bezig waren geweest op de wc.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger geraakt bij Royco nadat Newb en Loka bezig waren geweest op de wc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |